Paweł Kwiecień

Główny Specjalista ds. Systemów Wsparcia Sprzedaży, Polkomtel Sp. z o. o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Agile & Waterfall Methodologies MS Project Tabele przestawne PRINCE2 SAP R / 3 SPSS MS Word, Excel, PowerPoint Prawo jazdy kat B MS Visio Adonis Microsoft Dynamics CRM Scrum - zwinna metodyka rozwoju oprogramowania Prowadzenie szkoleń, prezentacji PMI PMBoK

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Polkomtel Sp. z o. o.
Główny Specjalista ds. Systemów Wsparcia Sprzedaży
Polkomtel Sp. z o. o.
- Zgłaszanie inicjatyw biznesowych oraz udział w projektach związanych z rozwojem bieżących systemów wsparcia sprzedaży m.in. w pracach nad wprowadzeniem: faktury elektronicznej, przeglądarki rachunku elektronicznego, alternatywnego cennika detalicznego, notyfikacji użycia pakietów, bezpiecznego repozytorium plików, migracji numerów komórkowych i stacjonarnych pomiędzy operatorami
- Administrowanie systemem wsparcia sprzedaży ADA/ASYSTENT od strony biznesowej. Obsługa posprzedażna oraz wsparcie techniczne pracowników Działu Obsługi Klientów Biznesowych, przedstawicieli handlowych oraz klientów zewnętrznych
- Bieżąca pomoc w rozwiązywaniu problemów w systemach wsparcia sprzedaży ADA i ASYSTENT dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych
- Przyjmowanie, rozwiązywanie oraz przekazywanie do rozwiązania do innych komórek organizacyjnych firmy zgłoszeń dotyczących problemów z działaniem usług w ramach projektów dedykowanych i usług dodanych
- Prowadzenie szkoleń z zakresu użytkowania nowych systemów operacyjnych dla pracowników Działu Obsługi Klientów Biznesowych
- Prowadzenie szkoleń dla klientów kluczowych i klientów kanału partnerskiego w zakresie obsługi systemu ADA/ASYSTENT oraz Rachunku Elektronicznego
- Bieżące badanie potrzeb pracowników Działu Obsługi Klientów Biznesowych w zakresie rozwoju narzędzi niezbędnych do efektywnego wykonywania zadań operacyjnych
Polkomtel Sp. z o. o.
Starszy Specjalista ds. Systemów Wsparcia Sprzedaży
Polkomtel Sp. z o. o.
Polkomtel Sp. z o. o.
Starszy Specjalista ds. Projektów
Polkomtel S.A.
- Utrzymanie i rozwój standardów pracy zespołu obsługi strategicznych klientów biznesowych
- Zapewnienie obsługi posprzedażnej oraz wsparcia technicznego dla klientów wewnętrznych
i zewnętrznych m.in. w zakresie: telefonii konwergentnej, rachunku elektronicznego, SMSC, usług Premium Rate, prywatnego APN
- Zapewnienie pracownikom Zespołu Obsługi Klientów Strategicznych dostępów do niezbędnych do pracy systemów
- Bieżące monitorowanie zapotrzebowania na narzędzia wspierające pracę zespołu od strony systemowej oraz wdrażanie zaprojektowanych rozwiązań
- Prowadzenie szkoleń dla klientów strategicznych w zakresie obsługi systemu wsparcia sprzedaży ADA/ASYSTENT oraz dla klientów wewnętrznych w zakresie obsługi głównego systemu bilingowego firmy. Pośredniczenie pomiędzy strategicznymi klientami biznesowymi a odpowiednimi komórkami organizacyjnymi firmy w zakresie rozwiązywania problemów technicznych
Polkomtel Sp. z o. o.
Specjalista ds. Projektów
Polkomtel S.A.
Polkomtel Sp. z o. o.
Specjalista ds. Standardów Obsługi
Polkomtel S.A.
Polkomtel Sp. z o. o.
Specjalista ds. Obsługi Klientów Strategicznych / Biznesowych
Polkomtel S.A.
- Kompleksowa obsługa dedykowanych strategicznych klientów biznesowych:
- Dokonywanie zmian na kontach klientów m.in. w zakresie pakietów, usług, taryf
- Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej w celu przeprowadzenia aktywacji kart SIM, cesji i wymiany aparatów komórkowych
- Praca w środowisku SAP – wystawianie zleceń sprzedażowych, wystawianie faktur i faktur korygujących, zarządzenie kartotekami klientów
- Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji i w razie potrzeby wystawianie faktur korygujących w głównym systemie bilingowym firmy
- Udzielanie kompleksowej informacji i bieżące wsparcie klienta w zakresie świadczonych przez firmę usług
- Wsparcie przedstawicieli handlowych w negocjacjach sprzedażowych w roli eksperta w zakresie informacji na temat możliwości spełnienia oczekiwań klienta w ramach dostępnych usług i funkcjonalności
Polkomtel Sp. z o. o.
Konsultant w dziale Obsługi Klienta
Polkomtel S.A.
- Telefoniczna obsługa klientów indywidualnych:
- Dokonywanie zmian na kontach klientów m.in. w zakresie pakietów, usług, taryf
- Przyjmowanie zgłaszanych przez klientów problemów technicznych oraz reklamacji i przekazywanie do rozwiązania odpowiednim komórkom organizacyjnym firmy
- Udzielanie kompleksowej informacji na temat produktów i usług firmy

Szkolenia i kursy

09. 2011 Coaching on the job – szkolenie dla kadry menadżerskiej
04. 2007 EFS/AC01 – MS Access – zbieranie i konsolidacja informacji
04. 2007 Profesjonalna prezentacja

Edukacja

Logo
Zarządzanie: Informatyczne Systemy Zarządzania, inżynierskie
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania pod auspicjami PAN

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Grupy

Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o