Paweł Kwiatkowski

...
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Back Office Zarządzanie zmianą Praca biurowa Komunikacja Ekonomika Finanse Zarządzanie Marketing Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Administracja biura Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja usprawnianie procesów Public Relations Zarządzanie ryzykiem Sales Przywództwo w zespole Praca w zespole Obsługa urządzeń biurowych Obsługa klienta Ubezpieczenia Licencja KNF organizacja pracy własnej i podległych pracownikó ubezpieczenia majątkowe ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej Key Account Manager Call Centers Ubezpieczenia komunikacyjne

Języki

angielski
biegły
włoski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Doradca klienta
Axa Ubezpieczenia
iExpert.pl
Kierownik ds. Kluczowych Klientów
iExpert.pl
Specjalista ds. Ubezpieczeń
Europ Assistance Polska Sp. Z o.o.
Supervisor w Sekcji Technicznej
Logo
Team Leader Call Center
Inpol Online Sp. z o.o.
Logo
Specjalista Call Center
Inpol Online Sp z o.o.
Grupa Allianz Polska
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Back Office)
- mailowa obsługa Klienta
- monitorowanie inspekcji fotograficznych przy polisach komunikacyjnych
- administrowanie intranetu Allianz Direct
- testowanie nowych wersji serwisu internetowego Allianz Direct
- współpraca z Centrum Obsługi Klienta TUiR Allianz Polska S.A.
- dodatkowe zadania od przełożonych
Grupa Allianz Polska
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
- telefoniczna obsługa Klienta
- sprzedaż polis komunikacyjnych i mieszkaniowych na podstawie licencji KNF
- administrowanie intranetu Allianz Direct
- współpraca z Centrum Obsługi Klienta TU Allianz Polska S.A.
- testowanie nowych wersji aplikacji elektronicznej Allianz Direct
- realizowanie dodatkowych zadań, zleconych przez przełożonych
Monika Popławska
Monika Popławska · współpracownik
wystawiono
Paweł jest niezwykle odpowiedzialną i sumienną osobą. Jest zaangażowany w swoją pracę i zawsze chętny do pomocy innym. Potrafi zachować "zimną krew" w najbardziej stresowych sytuacjach. Praca z nim była czystą przyjemnością dla mnie. :)
Grupa Allianz Polska
Konsultant
- telefoniczna i mailowa obsługa Klienta w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych i turystycznych
- sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych przez telefon, na podstawie licencji KNF
MediaNet
Moderator serwisów rozrywkowych
- obsługa klienta na podstawie aplikacji elektronicznej
Teleaudio sp. z o.o.
Moderator serwisów ezoterycznych
- obsługa klienta na podstawie aplikacji elektronicznej
- moderacja serwisów ezoterycznych na stronie Telegazety Polsat
Marketingberatung International Consulting sp.z.o.o.
Niezależny Doradca Finansowy
- analiza potrzeb finansowych klienta
- przedstawianie najkorzystniejszych rozwiązań finansowych
- aktywna sprzedaż produktów finansowych
Logo
Administrator serwisu
www.legianet.com, www.legia.net
Felietony
Wywiady z piłkarzami i trenerami
Sprawozdania z meczów - akredytacja dziennikarska na mecze rozgrywane na stadionie Legii Warszawa
Logo
Praktykant
Tygodnik "Piłka Nożna"
Archiwizacja danych
Korekta tekstów
Pozyskiwanie materiałów prasowych
Przygotowywanie zestawień kolejek ligowych

Edukacja

Logo
Filologia Angielska, licencjackie
Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania
Logo
Historia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Call Center
Konsultanci
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe

Zainteresowania

sport, muzyka, literatura

Organizacje

Warszawskie Koło Stowarzyszenia "Młodzi Demokraci"

Inne

dobra znajomość obsługi komputera - pakiet MS OFFICE
podstawy języka HTML
komunikatywność
zaangażowanie
prawo jazdy kat. B
licencja płetwonurka (SSI OWD)

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Telemarketing
Telemarketing
telemarketing, telesprzedaż