Paweł Kuhn
Specjalista ds. Marketingu, CHPM
Języki
angielski
biegły
niemiecki
biegły
hiszpański
dobry
łaciński
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Marketingu
PODSTAWOWE OBOWIĄZKI:
Opracowanie strategii marketingowej dla marki Salony Muzyczne Riff.
Zarządzanie budżetem marketingowym. Planowanie, realizacja, kontrola wydatków.
Koordynacja bieżących działań, akceptacja u Prezesa Zarządu, współpraca z działem sprzedaży i pracownikami terenowymi.
Planowanie efektywności działań, kontrola uzyskiwanej efektywności, analiza wyników.
SZCZEGÓŁOWY WYKAZ OBOWIĄZKÓW:
Zarządzanie stroną internetową (kreacja graficzna i tekstowa, wdrożenie, współpraca z informatykami, zarządzanie panelem administracyjnym, koordynacja sprzedaży, rozwiązywanie bieżących problemów); wdrażanie kolejnych stron internetowych.
Reklama internetowa (zawieranie współpracy, koordynacja umów, koordynacja działań SEO i SEM, kontrola efektywności porównywarek cenowych, pełne zarządzanie systemem Google Adwords, analiza odwiedzalności).
Współpraca z mediami (negocjacja i wybór ofert, opracowywanie mediaplanów, kontrola emisji).
Współpraca sponsorska (nawiązywanie kontaktów z organizatorami imprez, negocjacje warunków, koordynacja umów, kontrola realizacji, kontrola efektów, analiza wyników).
Zarządzanie PR-em (współpraca z dziennikarzami, organizacja spotkań dziennikarskich i konferencji prasowych, pisanie tekstów PR, kontrola emisji).
Koordynacja systemu lojalnościowego (opracowanie, kreacja i wdrożenie, kontrola przebiegu, koordynacja CRM, analiza danych).
Zarządzanie eventami (otwarcia, imprezy lokalne, wystawy – organizacja stoiska sprzedażowo-marketingowego; własne imprezy lokalne – organizacja imprezy, zdobycie patronatów medialnych, organizacja promocji sprzedażowych, opracowanie scenariusza imprezy, prowadzenie imprezy).
Zarządzanie merchandisingiem w salonach sprzedaży (opracowywanie standardów, opracowywanie materiałów merchandisingowych i POS, szkolenia pracowników, kontrola merchandisingu w salonach sprzedaży).
Praca copyrighterska (scenariusze, koordynacja nagrań, redakcja i korekta spotów radiowych; pisanie, redakcja, korekta, edycja tekstów; kreacja graficzna; współpraca z grafikami).
Opracowanie strategii marketingowej dla marki Salony Muzyczne Riff.
Zarządzanie budżetem marketingowym. Planowanie, realizacja, kontrola wydatków.
Koordynacja bieżących działań, akceptacja u Prezesa Zarządu, współpraca z działem sprzedaży i pracownikami terenowymi.
Planowanie efektywności działań, kontrola uzyskiwanej efektywności, analiza wyników.
SZCZEGÓŁOWY WYKAZ OBOWIĄZKÓW:
Zarządzanie stroną internetową (kreacja graficzna i tekstowa, wdrożenie, współpraca z informatykami, zarządzanie panelem administracyjnym, koordynacja sprzedaży, rozwiązywanie bieżących problemów); wdrażanie kolejnych stron internetowych.
Reklama internetowa (zawieranie współpracy, koordynacja umów, koordynacja działań SEO i SEM, kontrola efektywności porównywarek cenowych, pełne zarządzanie systemem Google Adwords, analiza odwiedzalności).
Współpraca z mediami (negocjacja i wybór ofert, opracowywanie mediaplanów, kontrola emisji).
Współpraca sponsorska (nawiązywanie kontaktów z organizatorami imprez, negocjacje warunków, koordynacja umów, kontrola realizacji, kontrola efektów, analiza wyników).
Zarządzanie PR-em (współpraca z dziennikarzami, organizacja spotkań dziennikarskich i konferencji prasowych, pisanie tekstów PR, kontrola emisji).
Koordynacja systemu lojalnościowego (opracowanie, kreacja i wdrożenie, kontrola przebiegu, koordynacja CRM, analiza danych).
Zarządzanie eventami (otwarcia, imprezy lokalne, wystawy – organizacja stoiska sprzedażowo-marketingowego; własne imprezy lokalne – organizacja imprezy, zdobycie patronatów medialnych, organizacja promocji sprzedażowych, opracowanie scenariusza imprezy, prowadzenie imprezy).
Zarządzanie merchandisingiem w salonach sprzedaży (opracowywanie standardów, opracowywanie materiałów merchandisingowych i POS, szkolenia pracowników, kontrola merchandisingu w salonach sprzedaży).
Praca copyrighterska (scenariusze, koordynacja nagrań, redakcja i korekta spotów radiowych; pisanie, redakcja, korekta, edycja tekstów; kreacja graficzna; współpraca z grafikami).
dziennikarz
pisma branży muzycznej „Gitara i Bas”, „Gazeta Muzyczna”, „Ultra Szmata”, „Top Guitar”, serwis inter
wywiady z muzykami, relacje z koncertów, recenzje płyt, biografie artystów, testy instrumentów, informacje prasowe o nowościach branży sprzętu muzycznego, seria nt. ewolucji gitary elektrycznej
Szkolenia i kursy
Grafika komputerowa – Adobe Photoshop
Nowe zjawiska i narzędzia w marketingu
Efektywne zarządzanie marketingiem
Autoprezentacja z elementami wystąpień publicznych
Value Marketing – dobrze skalkulowane działania
Pierwsza pomoc
Zarządzanie sprzedażą
Nowe zjawiska i narzędzia w marketingu
Efektywne zarządzanie marketingiem
Autoprezentacja z elementami wystąpień publicznych
Value Marketing – dobrze skalkulowane działania
Pierwsza pomoc
Zarządzanie sprzedażą
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Zainteresowania
Zdolności muzyczne: gitara, perkusja, śpiew, kompozycja. Prowadzenie zespołów rockowych w latach 1994-2006.
Zdolności językowe.
Szerokie zainteresowania, duża wiedza ogólna.
Zdolności językowe.
Szerokie zainteresowania, duża wiedza ogólna.
Inne
Znajomość rynku mediów, zagadnień związanych z prawem autorskim oraz przepisami regulującymi rynek prasy i radia.
Znajomość branży muzycznej.
Doświadczenie handlowe.
Łatwość nawiązywania kontaktów.
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Czynne prawo jazdy kat. B
Kreatywność.
Sumienność, chęć do pracy, lojalność, gotowość do poświęceń.
Znajomość branży muzycznej.
Doświadczenie handlowe.
Łatwość nawiązywania kontaktów.
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Czynne prawo jazdy kat. B
Kreatywność.
Sumienność, chęć do pracy, lojalność, gotowość do poświęceń.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych