Paweł Krop

GMS POLSKA "Gastronomy Management Service"
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Coaching Klucz (do zamka) Microsoft Office Project Management Sales Negocjacje Szkolenie Zarządzanie zespołem Negocjacje kontraktu język angielski Strategia marketingowa Obsługa klienta Komunikacja Marketingowa projektowanie graficzne komunikatywność Obsługa kluczowych klientów Projektowanie wspomagane komputerowo znajomość Auto Cad Relacje z inwestorami Komunikacja mobilna

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

GASTRO CONCIERGE
Członek Zarządu, Współwłaściciel
Wdrożenie usług szkoleniowych w branży
Przygotowywanie dokumentacji projektowej w wersji CAD (koncepcje wyposażenia, ustawienia technologii)
Nadzór nad przyotowaniem zestawień ofertowych
Kontrola należności
Kreowanie potencjału Kluczowych Klientów

Rozwój i budowanie strategii sprzedaży usług,
Wdrażanie procedur i przygotowywanie kampanii marketingowej dla marek własnych
Logo
Właściciel
GMS POLSKA
GMS to innowatorski projekt, stworzony z myślą o rynku HORECA, z nowoczesnymi rozwiązaniami dla branży gastronomiczno-hotelarskiej.

GMS zostało stworzone z pasji, miłości do gastronomii. Przygotowywany od wielu lat konspekt. Setki rozmów, wymiana poglądów i doświadczeń. Te i inne czynniki składają się na "Gastronomy Management Service".

Zdobywana wiedza praktyczna, teoria, własne doświadczenia w połączeniu z potrzebą osiągnięcia idealnie dobranych rozwiązań z sugestiami użytkownika, to cechy opisujące GMS. Podstawą naszej pracy jest doradztwo, sprzedaż, montaż i naprawy urządzeń gastronomicznych i chłodniczych, a także kompleksowe wyposażanie restauracji, hoteli . W naszej ofercie znajdziecie Państwo szeroki asortyment urządzeń gastronomicznych, zarówno polskich, jak i zagranicznych producentów. Prowadzimy szkolenia w zakresie obsługi urządzeń oraz technik przygotowania potraw, szkoleń stanowiskowych, szkoleń z najwyższych standardów obsługi kelnerskiej, właściwej ergonomii miejsca pracy. Wszystkie produkty objęte są gwarancją i posiadają niezbędne atesty i certyfikaty.Nasi szkoleniowcy to doświadczona kadra, która zdobytą wiedzę przekazuje młodym adeptom kucharskim, kelnerskim, etc.

Zapraszamy do długotrwałej współpracy.
Logo
Menager ds Kluczowych Klientów
SAS Sp. z o.o. Sp. k.
Organizacja sprzedaży własnej.
Aktywne pozyskiwanie Inwestorów .
Wyszukiwanie inwestycji i przekazywanie informaji do podległych oddziałów.
Analizowanie rynku gastronomicznego.
Uczestnictwo w wydarzeniach branżowych
Prygotowwywanie ofert, rysunków DWG dla Inwestorów i zestawień asortymentowych
Szkolenia
DORA METAL Sp. z o.o.
Regionalny Manager Sprzedaży
Obowiązki:
Pozyskiwanie zamówień i realizację polityki marketingowej firmy.
Utrzymanie wzrostowej tendencji sprzedaży u klientów obecnych.
Organizacje sieci sprzedaży i właściwe relacje z klientami.
Realizację założonych planów sprzedaży.
Wizerunek firmy na rynku.

Sporządzenia ofert, wycen (na ustalonych zasadach), negocjowanie warunków sprzedaży w
ramach przydzielonych uprawnień oraz opracowywanie wpływających zamówień.
Monitorowanie rynku i działań konkurencji w celu rekomendowania zmian w produktach oraz
strategii działań handlowych.
Uczestniczenie w szkoleniach i kursach organizowanych przez Zleceniodawcę.
Opracowanie krótko- i długoterminowych strategii sprzedaży w regionie.
Przygotowanie i kontrolowanie realizacji planów sprzedaży.
Budowę i rozwój sieci dystrybucji.
Planowanie i odpowiedzialność za realizację budżetu regionu.
Uczestniczenie w budowaniu programów marketingowych firmy oraz wdrażaniu akcji
promocyjnych w sieci sprzedaży.
Logo
Współwłaściciel
GET-FLOW S.C.
Kontrola sprzedaży dystrybucyjnej partnerów handlowych.
Współpraca z różnymi segmentami rynku HoReCa.
Aktywne działania promocyjne wpływające na sprzedaż produktów.
Organizacja eventów promocyjnych marki na rynku międzynarodowym i rynku PL.
Logo
Specjalista ds.Serwisu / Koordynator sieci
LORIEN GROUP
Zadania szczegółowe:
- pozyskiwanie nowych klientów,
- utrzymanie dotychczasowych relacji z klientami sieciowymi firmy,
- realizacja planu sprzedaży usług serwisowych,
- realizacja powierzonych projektów,
- przygotowywanie ofert handlowych,
- kontrolna spływu należności działu,
- koordynowanie działań serwisantów podległych,
- kontrola pracy serwisów zewnętrznych,
- raportowanie sprzedaży miesięcznej,
- kontrola pracy osób zatrudnianych na podst. Umowy zlecenia

Osiągnięcia:
- wdrożenie systemu wspomagającego kontrole zleceń serwisowych,
- rozwój sieci serwisowej w Polsce,
- zmniejszenie kosztów działu serwisowego o 25 %,
- wzrost sprzedaży w roku 2011 o 25 %,
- utrzymanie progresu sprzedaży w roku 2012,
- realizacja centralnych kuchni wraz z zapleczami loży VIP na Stadionie Narodowym
- realizacja wyposażenia technologii kuchni, etc. Hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie
- realizacja Akademii Kulinarnej Farutex w Warszawie,
- realizacja degustacyjnej Sali + zaplecza socjalnego i kuchni LIDL,
- realizacja wymiany wyposażenia w Muzeum Belvedre Cafe w Łazienkach Królewskich
- realizacje u poszczególnych klientów sieciowych: Eurest, Impel Company, Aspen-Res, Sodexo,
Logo
Kelner klienta V.I.P./
LENOTRE
Obsługa Międzynarodowych targów AIR SHOW 2010 w Londynie
Logo
Kelner bankietowy
Restaurcja HUGO
Logo
Kelner / Zastępca Kierownika Restauracji
Restauracja Sioux
Logo
Recepcjonista / kelner / barman
Hotel JAN

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing w Hotelarstwie, Gastronomii, Rekreacji i Turystyce, magisterskie
Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu
Logo
Technik Hotelarstwa, licencjackie
Zespół Szkół Zawodowych im. Emilli Plater w Zgorzelcu

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Hotel & Hotelarze
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu. Zaproś znajomych.
Hotelarze i Gastronomowie
Hotelarze i Gastronomowie
Szukasz stażystów do swojego Hotelu lub Restauracji? Zapraszamy na www.work-and-fun.com
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Restauracja i Restauratorzy
Restauracja i Restauratorzy
Dla wszystkich których istotną część w życiu stanowi dobra kuchnia.
Rozwój osobisty
Rozwój osobisty
Dla tych, co już znaleźli i dla tych, co właśnie szukają. Siebie.
Szkolenia, konferencje, targi
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).
Turystyka i hotelarstwo
Turystyka i hotelarstwo
Turystyka i hotelarstwo wiąże się z podróżami, to ciągły kontakt z ludźmi, głównie obcokrajowcami. Dlatego do najbardziej pożądanych cech w tej branży należy znajomość przynajmniej kilku języków obcyc
Zgorzelec Europa Miasto
Zgorzelec Europa Miasto
Grupa ludzi, którzy żyją, pracują i mieszkają "na granicy"...