Umiejętności
Coaching
Klucz (do zamka)
Microsoft Office
Project Management
Sales
Negocjacje
Szkolenie
Zarządzanie zespołem
Negocjacje kontraktu
język angielski
Strategia marketingowa
Obsługa klienta
Komunikacja Marketingowa
projektowanie graficzne
komunikatywność
Obsługa kluczowych klientów
Projektowanie wspomagane komputerowo
znajomość Auto Cad
Relacje z inwestorami
Komunikacja mobilna
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Członek Zarządu, Współwłaściciel
Wdrożenie usług szkoleniowych w branży
Przygotowywanie dokumentacji projektowej w wersji CAD (koncepcje wyposażenia, ustawienia technologii)
Nadzór nad przyotowaniem zestawień ofertowych
Kontrola należności
Kreowanie potencjału Kluczowych Klientów
Rozwój i budowanie strategii sprzedaży usług,
Wdrażanie procedur i przygotowywanie kampanii marketingowej dla marek własnych
Przygotowywanie dokumentacji projektowej w wersji CAD (koncepcje wyposażenia, ustawienia technologii)
Nadzór nad przyotowaniem zestawień ofertowych
Kontrola należności
Kreowanie potencjału Kluczowych Klientów
Rozwój i budowanie strategii sprzedaży usług,
Wdrażanie procedur i przygotowywanie kampanii marketingowej dla marek własnych
Właściciel
GMS POLSKA
GMS to innowatorski projekt, stworzony z myślą o rynku HORECA, z nowoczesnymi rozwiązaniami dla branży gastronomiczno-hotelarskiej.
GMS zostało stworzone z pasji, miłości do gastronomii. Przygotowywany od wielu lat konspekt. Setki rozmów, wymiana poglądów i doświadczeń. Te i inne czynniki składają się na "Gastronomy Management Service".
Zdobywana wiedza praktyczna, teoria, własne doświadczenia w połączeniu z potrzebą osiągnięcia idealnie dobranych rozwiązań z sugestiami użytkownika, to cechy opisujące GMS. Podstawą naszej pracy jest doradztwo, sprzedaż, montaż i naprawy urządzeń gastronomicznych i chłodniczych, a także kompleksowe wyposażanie restauracji, hoteli . W naszej ofercie znajdziecie Państwo szeroki asortyment urządzeń gastronomicznych, zarówno polskich, jak i zagranicznych producentów. Prowadzimy szkolenia w zakresie obsługi urządzeń oraz technik przygotowania potraw, szkoleń stanowiskowych, szkoleń z najwyższych standardów obsługi kelnerskiej, właściwej ergonomii miejsca pracy. Wszystkie produkty objęte są gwarancją i posiadają niezbędne atesty i certyfikaty.Nasi szkoleniowcy to doświadczona kadra, która zdobytą wiedzę przekazuje młodym adeptom kucharskim, kelnerskim, etc.
Zapraszamy do długotrwałej współpracy.
GMS zostało stworzone z pasji, miłości do gastronomii. Przygotowywany od wielu lat konspekt. Setki rozmów, wymiana poglądów i doświadczeń. Te i inne czynniki składają się na "Gastronomy Management Service".
Zdobywana wiedza praktyczna, teoria, własne doświadczenia w połączeniu z potrzebą osiągnięcia idealnie dobranych rozwiązań z sugestiami użytkownika, to cechy opisujące GMS. Podstawą naszej pracy jest doradztwo, sprzedaż, montaż i naprawy urządzeń gastronomicznych i chłodniczych, a także kompleksowe wyposażanie restauracji, hoteli . W naszej ofercie znajdziecie Państwo szeroki asortyment urządzeń gastronomicznych, zarówno polskich, jak i zagranicznych producentów. Prowadzimy szkolenia w zakresie obsługi urządzeń oraz technik przygotowania potraw, szkoleń stanowiskowych, szkoleń z najwyższych standardów obsługi kelnerskiej, właściwej ergonomii miejsca pracy. Wszystkie produkty objęte są gwarancją i posiadają niezbędne atesty i certyfikaty.Nasi szkoleniowcy to doświadczona kadra, która zdobytą wiedzę przekazuje młodym adeptom kucharskim, kelnerskim, etc.
Zapraszamy do długotrwałej współpracy.
Menager ds Kluczowych Klientów
SAS Sp. z o.o. Sp. k.
Organizacja sprzedaży własnej.
Aktywne pozyskiwanie Inwestorów .
Wyszukiwanie inwestycji i przekazywanie informaji do podległych oddziałów.
Analizowanie rynku gastronomicznego.
Uczestnictwo w wydarzeniach branżowych
Prygotowwywanie ofert, rysunków DWG dla Inwestorów i zestawień asortymentowych
Szkolenia
Aktywne pozyskiwanie Inwestorów .
Wyszukiwanie inwestycji i przekazywanie informaji do podległych oddziałów.
Analizowanie rynku gastronomicznego.
Uczestnictwo w wydarzeniach branżowych
Prygotowwywanie ofert, rysunków DWG dla Inwestorów i zestawień asortymentowych
Szkolenia
Regionalny Manager Sprzedaży
Obowiązki:
Pozyskiwanie zamówień i realizację polityki marketingowej firmy.
Utrzymanie wzrostowej tendencji sprzedaży u klientów obecnych.
Organizacje sieci sprzedaży i właściwe relacje z klientami.
Realizację założonych planów sprzedaży.
Wizerunek firmy na rynku.
Sporządzenia ofert, wycen (na ustalonych zasadach), negocjowanie warunków sprzedaży w
ramach przydzielonych uprawnień oraz opracowywanie wpływających zamówień.
Monitorowanie rynku i działań konkurencji w celu rekomendowania zmian w produktach oraz
strategii działań handlowych.
Uczestniczenie w szkoleniach i kursach organizowanych przez Zleceniodawcę.
Opracowanie krótko- i długoterminowych strategii sprzedaży w regionie.
Przygotowanie i kontrolowanie realizacji planów sprzedaży.
Budowę i rozwój sieci dystrybucji.
Planowanie i odpowiedzialność za realizację budżetu regionu.
Uczestniczenie w budowaniu programów marketingowych firmy oraz wdrażaniu akcji
promocyjnych w sieci sprzedaży.
Pozyskiwanie zamówień i realizację polityki marketingowej firmy.
Utrzymanie wzrostowej tendencji sprzedaży u klientów obecnych.
Organizacje sieci sprzedaży i właściwe relacje z klientami.
Realizację założonych planów sprzedaży.
Wizerunek firmy na rynku.
Sporządzenia ofert, wycen (na ustalonych zasadach), negocjowanie warunków sprzedaży w
ramach przydzielonych uprawnień oraz opracowywanie wpływających zamówień.
Monitorowanie rynku i działań konkurencji w celu rekomendowania zmian w produktach oraz
strategii działań handlowych.
Uczestniczenie w szkoleniach i kursach organizowanych przez Zleceniodawcę.
Opracowanie krótko- i długoterminowych strategii sprzedaży w regionie.
Przygotowanie i kontrolowanie realizacji planów sprzedaży.
Budowę i rozwój sieci dystrybucji.
Planowanie i odpowiedzialność za realizację budżetu regionu.
Uczestniczenie w budowaniu programów marketingowych firmy oraz wdrażaniu akcji
promocyjnych w sieci sprzedaży.
Specjalista ds.Serwisu / Koordynator sieci
LORIEN GROUP
Zadania szczegółowe:
- pozyskiwanie nowych klientów,
- utrzymanie dotychczasowych relacji z klientami sieciowymi firmy,
- realizacja planu sprzedaży usług serwisowych,
- realizacja powierzonych projektów,
- przygotowywanie ofert handlowych,
- kontrolna spływu należności działu,
- koordynowanie działań serwisantów podległych,
- kontrola pracy serwisów zewnętrznych,
- raportowanie sprzedaży miesięcznej,
- kontrola pracy osób zatrudnianych na podst. Umowy zlecenia
Osiągnięcia:
- wdrożenie systemu wspomagającego kontrole zleceń serwisowych,
- rozwój sieci serwisowej w Polsce,
- zmniejszenie kosztów działu serwisowego o 25 %,
- wzrost sprzedaży w roku 2011 o 25 %,
- utrzymanie progresu sprzedaży w roku 2012,
- realizacja centralnych kuchni wraz z zapleczami loży VIP na Stadionie Narodowym
- realizacja wyposażenia technologii kuchni, etc. Hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie
- realizacja Akademii Kulinarnej Farutex w Warszawie,
- realizacja degustacyjnej Sali + zaplecza socjalnego i kuchni LIDL,
- realizacja wymiany wyposażenia w Muzeum Belvedre Cafe w Łazienkach Królewskich
- realizacje u poszczególnych klientów sieciowych: Eurest, Impel Company, Aspen-Res, Sodexo,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- utrzymanie dotychczasowych relacji z klientami sieciowymi firmy,
- realizacja planu sprzedaży usług serwisowych,
- realizacja powierzonych projektów,
- przygotowywanie ofert handlowych,
- kontrolna spływu należności działu,
- koordynowanie działań serwisantów podległych,
- kontrola pracy serwisów zewnętrznych,
- raportowanie sprzedaży miesięcznej,
- kontrola pracy osób zatrudnianych na podst. Umowy zlecenia
Osiągnięcia:
- wdrożenie systemu wspomagającego kontrole zleceń serwisowych,
- rozwój sieci serwisowej w Polsce,
- zmniejszenie kosztów działu serwisowego o 25 %,
- wzrost sprzedaży w roku 2011 o 25 %,
- utrzymanie progresu sprzedaży w roku 2012,
- realizacja centralnych kuchni wraz z zapleczami loży VIP na Stadionie Narodowym
- realizacja wyposażenia technologii kuchni, etc. Hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie
- realizacja Akademii Kulinarnej Farutex w Warszawie,
- realizacja degustacyjnej Sali + zaplecza socjalnego i kuchni LIDL,
- realizacja wymiany wyposażenia w Muzeum Belvedre Cafe w Łazienkach Królewskich
- realizacje u poszczególnych klientów sieciowych: Eurest, Impel Company, Aspen-Res, Sodexo,
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu.
Zaproś znajomych.
Hotelarze i Gastronomowie
Szukasz stażystów do swojego Hotelu lub Restauracji? Zapraszamy na www.work-and-fun.com
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Szkolenia, konferencje, targi
Informacje o wydarzeniach biznesowych (targi, konferencje, szkolenia,wystawy i pozostałe imprezy).
Turystyka i hotelarstwo
Turystyka i hotelarstwo wiąże się z podróżami, to ciągły kontakt z ludźmi, głównie obcokrajowcami. Dlatego do najbardziej pożądanych cech w tej branży należy znajomość przynajmniej kilku języków obcyc