Umiejętności
Negocjacje kontraktu
Eksport
FMCG
Microsoft Excel
Negocjacje
zakupy
Purchasing Negotiation
Zarządzanie kategoriami produktów
Zarządzanie Sprzedażą
Promocja Sprzedaży
Sprzedaż
MS Office (Word, PowerPoint, Excel)
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Ds. Private Label Export and B2B
- zarządzanie działaniami w zakresie polityki eksportowej firmy w obszarze marek własnych oraz B2B
- monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu rynku, działań konkurencji, preferencji konsumentów
- opracowanie i realizacja planów sprzedaży dla marki własnej exportowej
- udział w rozmowach handlowych z kluczowymi klientami oraz prowadzenie negocjacji
- aktywna współpraca z innymi działami firmy (zakupów, produkcji, technologii, jakości, logistyki)
- zarządzanie projektami
- nadzór nad przygotowywaniem ofert i kontraktów handlowych i kontrola ich prawidłowości pod względem formalnym i merytorycznym;
- zarządzanie zespołem działu marek własnych export oraz B2B - 7 osób
- monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu rynku, działań konkurencji, preferencji konsumentów
- opracowanie i realizacja planów sprzedaży dla marki własnej exportowej
- udział w rozmowach handlowych z kluczowymi klientami oraz prowadzenie negocjacji
- aktywna współpraca z innymi działami firmy (zakupów, produkcji, technologii, jakości, logistyki)
- zarządzanie projektami
- nadzór nad przygotowywaniem ofert i kontraktów handlowych i kontrola ich prawidłowości pod względem formalnym i merytorycznym;
- zarządzanie zespołem działu marek własnych export oraz B2B - 7 osób
Export Manager ds Private Label and B2B
- zarządzanie asortymentem marek własnych exportowych
- budowanie długofalowej współpracy z bieżącymi klientami (w tym B2B) oraz pozyskiwanie nowych klientów (zakres : cały świat)
- udział w przetargach,aukcjach online, odpowiadanie na zapytania od klientów zagranicznych, tworzenie ofert indywidualnych uwzględniających wymagania klienta
- współudział w procesie projektowania dedykowanych produktów marek własnych (bliska współpraca z działem technologii, działem projektów, działem marketingowym, działem produkcji)
- koordynowanie wysyłek zagranicznych (transport lądowy, morski)
- planowanie realizacji celów (obrotów, marż, kosztów)
- udział w targach branżowych
- budowanie długofalowej współpracy z bieżącymi klientami (w tym B2B) oraz pozyskiwanie nowych klientów (zakres : cały świat)
- udział w przetargach,aukcjach online, odpowiadanie na zapytania od klientów zagranicznych, tworzenie ofert indywidualnych uwzględniających wymagania klienta
- współudział w procesie projektowania dedykowanych produktów marek własnych (bliska współpraca z działem technologii, działem projektów, działem marketingowym, działem produkcji)
- koordynowanie wysyłek zagranicznych (transport lądowy, morski)
- planowanie realizacji celów (obrotów, marż, kosztów)
- udział w targach branżowych
Junior Category Manager
- Zarządzanie asortymentem z kategorii chemia (ustalanie polityki cenowej, marżowej, asortymentowej)
- Planowanie akcji promocyjnych (gazetki, in-outy, promocje cenowe półkowe)
- Całościowa współpraca z Dostawcami (w tym pozyskiwanie nowych Dostawców)
- Negocjowanie umów handlowych
- Koordynowanie procesów związanych z produktami marki własnej ( dobór asortymentu, udział w przetargach online, ustalenie warunków dostaw i logistyki)
- Koordynowanie realizacji kontraktów międzynarodowych marki własnej ( w tym kontrakty długookresowe
oraz jednorazowe zakupy; organizacja importu)
- Optymalizacja zapasów
- Monitorowanie trendów rynkowych, portfolio Dostawców oraz potrzeb Klientów
- Planowanie akcji promocyjnych (gazetki, in-outy, promocje cenowe półkowe)
- Całościowa współpraca z Dostawcami (w tym pozyskiwanie nowych Dostawców)
- Negocjowanie umów handlowych
- Koordynowanie procesów związanych z produktami marki własnej ( dobór asortymentu, udział w przetargach online, ustalenie warunków dostaw i logistyki)
- Koordynowanie realizacji kontraktów międzynarodowych marki własnej ( w tym kontrakty długookresowe
oraz jednorazowe zakupy; organizacja importu)
- Optymalizacja zapasów
- Monitorowanie trendów rynkowych, portfolio Dostawców oraz potrzeb Klientów
Kupiec Kategorii
Stokrotka Sp. z o.o.
- Negocjowanie umów handlowych z Producentami i Dostawcami (warunki handlowe na dostawy bezpośrednie do Supermarketów oraz na dostawy do Magazynu Centralnego Stokrotka)
- Pomoc w zarządzaniu stokiem magazynowym produktów znajdujących się na Magazynie Centralnym
- Kompleksowe zarządzanie asortymentem w kategorii: nabiał (dobór asortymentu, negocjowanie cen zakupu, ustalanie cen sprzedaży, organizowanie promocji, odpowiedzialność za straty)
- Planowanie i organizowanie działań marketingowych wspierających sprzedaż
(Gazetka promocyjna, In-outy, promocje cenowe półkowe, przeceny)
- Odpowiadanie za politykę cenową, cele sprzedażowe i marżę w ramach kategorii
- Udział w tworzeniu planogramów
- Pomoc w zarządzaniu stokiem magazynowym produktów znajdujących się na Magazynie Centralnym
- Kompleksowe zarządzanie asortymentem w kategorii: nabiał (dobór asortymentu, negocjowanie cen zakupu, ustalanie cen sprzedaży, organizowanie promocji, odpowiedzialność za straty)
- Planowanie i organizowanie działań marketingowych wspierających sprzedaż
(Gazetka promocyjna, In-outy, promocje cenowe półkowe, przeceny)
- Odpowiadanie za politykę cenową, cele sprzedażowe i marżę w ramach kategorii
- Udział w tworzeniu planogramów
Starszy Specjalista ds. Zakupów
-całościowe zarządzanie asortymentem w kategorii produktów delikatesowych (produkty suche, nabiał, mrożonki, piwa, napoje; ok 4000 pozycji)
-negocjowanie warunków handlowych z dostawcami oraz przygotowywanie umów handlowych
-pozyskiwanie nowych kontrahentów i opieka nad bieżącymi
-organizacja promocji producenckich, współtworzenie gazetek promocyjnych Delima
-wdrażanie polityki handlowej firmy
-negocjowanie warunków handlowych z dostawcami oraz przygotowywanie umów handlowych
-pozyskiwanie nowych kontrahentów i opieka nad bieżącymi
-organizacja promocji producenckich, współtworzenie gazetek promocyjnych Delima
-wdrażanie polityki handlowej firmy
Szkolenia i kursy
Szkolenie „Negocjacje” (2 dniowe; prowadzenie: „Time for Change Learning”)(2013)
Szkolenie z MS Excell (2011)
Zarządzanie kategoriami - CATMAN (2010)
Negocjacje Kupieckie - poziom zaawansowany (2009)
Zarządzanie czasem pracy (2008)
Negocjacje Kupieckie - poziom podstawowy (2008)
Szkolenie z MS Excell (2011)
Zarządzanie kategoriami - CATMAN (2010)
Negocjacje Kupieckie - poziom zaawansowany (2009)
Zarządzanie czasem pracy (2008)
Negocjacje Kupieckie - poziom podstawowy (2008)
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zakupy
Inne
Zainteresowania
Koszykówka, motocykle, film, matematyka
Inne
Znajomość programów:
- AC NIELSEN
- FOCUS
- MS EXCELL + POWERPOINT
- Oracle Business Intelligence
- prawo jazdy kategoria A i B
- AC NIELSEN
- FOCUS
- MS EXCELL + POWERPOINT
- Oracle Business Intelligence
- prawo jazdy kategoria A i B
Grupy
Category Management
Grupa Category Management jest grupą nieformalną. Zrzesza osoby zawodowo związane z Category Managementem, czyli pracą nad wzrostem sprzedaży kategorii produktów. Ma na celu wymianę informacji, opinii
CV Expert HR bez cenzury
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
CVexpert.pl
Kompleksowo wspieramy specjalistów i managerów w procesie wdrażania zmian zawodowych. Prowadzimy innowacyjne projekty outplacement kierowane do klientów biznesowych i indywidualny
Dodatkowa praca
Masz pracę, ale chcesz dorobić? Dobrze trafiłeś! :o) Dodatkowa praca czeka na Ciebie.
FMCG Sprzedaż nowoczesna
Grupa skupiająca osoby pracujące w [b]firmach FMCG[/b], które są odpowiedzialne za sprzedaż do [b]sieci handlowych[/b].
Matematyka
Matematyka (gr. μαθηματικά mathematiká - to, co tyczy się nauki) - pierwotnie nauka o liczbach (arytmetyka) i figurach (bryłach) geometrycznych (geometria).