Paweł Kiszycki

Każdy głupi potrafi ubić interes handlowy, ale potrzeba geniuszu, wiary i wytrwałości by stworzyć markę; David Ogilvy
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Manager ds. strategii i rozwoju produktu
Rebel Media sp. z o.o. sp. k.
• Developing agency competences towards digital and 360st communication
• Agency communication strategy (B2B), product portfolio, agency site
development, etc.
• Evaluation of the Agency needs in the research/ analisys area, choosing required
assets, negotiation of business terms and implementation (successfully introduced
TGI Kantar Millward Brown, Brand24)
• Designing and executing series of media training for the agency employees
(media metrics, media planning, brand strategy, media
• Strategic support for key clients ( Prymat , Komputronik , Beko , Grundig, Mlekpol
• New clients acquisition in cooperation with NewBiz (successfully won Polmed
pitch)
Allegro.pl sp. z o.o
Product Manager
• Development of new advertising products as well as implementation strategy
(corner, parallax)
• B2B communication of Advertising Dept. (developing and managing Ad Dept
home page, direct activations for the clients, Forum IAB Allegro sponsorship 2015)
• Cooperation with IT dept., to introduce new advertising products (new formats,
development of existing tools)
• Preparation and introduction of sales tools for the sales team (commercial
presentations, dedicated offers in pptx , etc., benchmark analysis, category
• Media training for the sales team
• Leading dedicated media project for the strategic clients of Advertising Dept.
(analysis, media planning, trade negotiations, clients service, postbuy analysis)
TVN Media Sp. z o.o.
Stategic project manager
- Planowanie aktywności klientów w mediach grupy TVN
- Wielowymiarowe analizy mediowe i demograficzne
- Dedykowane badania marketingowe na potrzeby ewaluacji aktywności reklamowych
- Tworzenie kompleksowych dedykowanych ofert z wykorzystaniem wszystkich mediów z grupy TVN (TV, online, kino) na potrzeby klientów
- Zarządzanie i nadzorowanie procesu tworzenia ofert niestandardowych, egzekucji oraz podsumowań
- Spotkania z klientami biura reklamy prezentacja ofert, podsumowań, sesje inspiracyjne w obszarze innowacji mediowych
- Projekty szkoleń wewnętrznych z zakresu planowania kampanii, znajomości mediów dla całego biura reklamy TVN
TVN Warner Bros. Discovery
Starszy specjalista ds. strategii produktu reklamowego
- Planowanie i rekomendowanie aktywności reklamowych dla klientów biura reklamy TVN
- Szkolenia wewnętrzne z zakresu trendów i wiedzy mediowej oraz makretingowej
- Tworzenie kompleksowych ofert reklamowych, dedykowanych pod pod klientów, a także bazujących na produktach TVN (formaty programowe, eventy)
- Analizy mediowe
Starcom Mediavest Group
Senior Media planner / buyer
Samodzielne planowanie całościowej strategii komunikacyjnej marek z portfolio Coca-Cola Company (Burn, Powerade), egzekucja zaplanowanych strategii, prezentacja i argumentacja strategii przed klientem; bieżąca współpraca z agencjami kreatywnymi i interaktywnymi, oraz mediami; zarządzanie projektami komunikacyjnymi, egzekucja i raportowanie po ich zakończeniu; wielowymiarowe analizy rynkowe i grupy docelowej
Starcom Mediavest Group
Media planner/buyer
- Budowanie strategii komunikacji, jej optymalizacja i implementacja
- Wielowymiarowe analizy rynkowe
- Bieżący kontakt i wsparcie klienta (Coca-Cola Polska, G+J Polska)
Mediacom Warszawa Sp. z o.o.
Junior Media Planner/Buyer
Planowanie kampanii i komunikacji marketingowej klienta, zakup mediów na potrzeby kampanii (klient: MARS Polska, National Geographic Channel); umowa na czas nieokreślony
RB (Reckitt Benckiser)
Asystent w Dziale HR
Przeprowadzanie pierwszego etapu rekrutacji - wybór kandydatów spośród nadesłanych CV, wstępna selekcja na podstawie rozmów telefonicznych; umowa zlecenie

Edukacja

Logo
Psychologia (edukacja przerwana), licencjackie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Stosunki Międzynarodowe (specj. Zarządzanie logistyczno-marketingowe), magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów

Zainteresowania

Żeglarstwo, ciężkie brzmienie, polska beletrystyka fantasy

Inne

MS Excel - dobra
MS Word - dobra
MS Power Point - dobra

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie