Paweł Kaszuba
Starszy Koordynator Centrum Obsługi Technicznej, Netia S.A.
Przemyśl,
podkarpackie
Umiejętności
NICE Call Recording
znajomość prawa pracy
Biegła znajomość systemów operacyjnych Windows
Biegła znajomość obsługi pakietu MS Office
Zarządzanie zespołem pracowników
podstawowa znajomość SQL, PL/SQL Developer
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds. Technicznego Wsparcia Klienta
- dbanie o odpowiedni poziom ilościowych i jakościowych wskaźników pracy zespołu
zarządzanie zespołem 10-15 osobowym
- zapewnienie zgodnej ze standardem jakości obsługi Klientów (w tym: monitorowanie jakości pracy, udzielanie informacji zwrotnej)
- przygotowanie oraz prowadzenie szkoleń produktowych i technicznych - grupowych oraz indywidualnych
- prowadzenie rekrutacji na stanowisko konsultanta infolinii technicznej
- sporządzanie i analiza raportów biznesowych z pracy podległego zespołu
- nadzór nad poprawnym wykonaniem procesów i procedur / identyfikowanie zagrożeń (w tym: przeciwdziałanie doraźne i prewencyjne)
zarządzanie zespołem 10-15 osobowym
- zapewnienie zgodnej ze standardem jakości obsługi Klientów (w tym: monitorowanie jakości pracy, udzielanie informacji zwrotnej)
- przygotowanie oraz prowadzenie szkoleń produktowych i technicznych - grupowych oraz indywidualnych
- prowadzenie rekrutacji na stanowisko konsultanta infolinii technicznej
- sporządzanie i analiza raportów biznesowych z pracy podległego zespołu
- nadzór nad poprawnym wykonaniem procesów i procedur / identyfikowanie zagrożeń (w tym: przeciwdziałanie doraźne i prewencyjne)
Specjalista Drugiej Lini Technicznego Wsparcia Klienta
- pomoc w szkoleniach dla nowych pracowników
- koordynacja usuwania awarii klienckich poprzez techników z firm Netia S.A oraz TP S.A
- usuwanie awarii z zakresu technologii BSA, VDSL, WLR
- kontakt oraz wsparcie techniczne dla klientów indywidualnych, biznesowych oraz kluczowych firmy Netia S.A
- koordynacja usuwania awarii klienckich poprzez techników z firm Netia S.A oraz TP S.A
- usuwanie awarii z zakresu technologii BSA, VDSL, WLR
- kontakt oraz wsparcie techniczne dla klientów indywidualnych, biznesowych oraz kluczowych firmy Netia S.A
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja