Paweł Kaszuba

Paweł Kaszuba

Starszy Koordynator Centrum Obsługi Technicznej, Netia S.A.
Przemyśl, podkarpackie

Umiejętności

NICE Call Recording znajomość prawa pracy Biegła znajomość systemów operacyjnych Windows Biegła znajomość obsługi pakietu MS Office Zarządzanie zespołem pracowników podstawowa znajomość SQL, PL/SQL Developer

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Netia S.A.
Starszy Koordynator Centrum Obsługi Technicznej
- zarządzanie zespołem (do 20 osób) obsługującym klientów indywidualnych i biznesowych (w tym KA)
- prowadzenie procesu rekrutacji
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń
- opracowywanie i wdrażanie wewnętrznych procedur i instrukcji
Netia S.A.
Koordynator ds. Technicznego Wsparcia Klienta
- dbanie o odpowiedni poziom ilościowych i jakościowych wskaźników pracy zespołu
zarządzanie zespołem 10-15 osobowym
- zapewnienie zgodnej ze standardem jakości obsługi Klientów (w tym: monitorowanie jakości pracy, udzielanie informacji zwrotnej)
- przygotowanie oraz prowadzenie szkoleń produktowych i technicznych - grupowych oraz indywidualnych
- prowadzenie rekrutacji na stanowisko konsultanta infolinii technicznej
- sporządzanie i analiza raportów biznesowych z pracy podległego zespołu
- nadzór nad poprawnym wykonaniem procesów i procedur / identyfikowanie zagrożeń (w tym: przeciwdziałanie doraźne i prewencyjne)
Netia S.A.
Specjalista Drugiej Lini Technicznego Wsparcia Klienta
- pomoc w szkoleniach dla nowych pracowników
- koordynacja usuwania awarii klienckich poprzez techników z firm Netia S.A oraz TP S.A
- usuwanie awarii z zakresu technologii BSA, VDSL, WLR
- kontakt oraz wsparcie techniczne dla klientów indywidualnych, biznesowych oraz kluczowych firmy Netia S.A
Netia S.A.
Specjalista ds. Technicznego Wsparcia Klienta /Centrum Obsługi Klienta
Wsparcie techniczne dla klientów Netii w zakresie:
- usług hostingowych
- transmisji danych (xDSL, dialup)
- VoIP
- usługi głosowe (POTS, ISDN)

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja