Paweł Janicki

Koordynator Rozwoju Sprzedaży ds. Kluczowych Klientów, Benefia Ubezpieczenia. Grupa Vienna Insurance Group

Umiejętności

Pozyskiwanie nowych klientów negocjacja warunków handlowych Profesjonalna współpraca z klientami budowanie relacji z Towarzystawmi Ubezpieczeniowymi planowanie aktywnosci sprzedazowych poszukiwanie ofert dla klientów nadzór nad terminowscią umów bardzo dobra znajomość rynku dealerów samochodowych duża wiedza z zakresu ubezpiezen zdany egzamin brokerski

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Koordynator Rozwoju Sprzedaży ds. Kluczowych Klientów
Benefia Ubezpieczenia. Grupa Vienna Insurance Group
Koordynator Rozwoju Sprzedaży ds. Kluczowych Klientów (do sierpnia Regionalny
Kierownik Sprzedaży ds. Dealerów)

Zakres obowiązków:
• Zarządzanie sprzedażą produktów ubezpieczeniowych u Kluczowych klientów
w Bankach i Salonach Dealerskich
• Merytoryczne wspieranie sprzedawców
• Realizacja celów sprzedażowych
• Koordynowanie współpracy z kluczowymi klientami firmy
• Podpisywanie umów z nowymi punktami sprzedaży
• Samodzielne wdrażanie umów
• Wsparcie merytoryczne dla kluczowych klientów firmy
Szkolenie około 40 sprzedawców z wiedzy o specyfice produktów
ubezpieczeniowych oraz technik sprzedaży
• Wdrażanie sprzedaży ubezpieczeń u nowo pozyskanych klientów
• Wprowadzanie programów lojalnościowych
• Analiza szkodowści klientów
• Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych
• Przygotowywanie i prowadzenie prezentacji sprzedażowych i produktowych
• Sprawna i efektywna negocjacja warunków handlowych

Wybrane osiągnięcia
• Pozyskanie 6 dużych kluczowych klientów biznesowych
Zrealizowanie planów sprzedażowych na poziomie 200% (marzec, kwieceń i maj
2016) oraz na poziomie około 130% w pozostałych miesiącach
• Obniżenie szkodowości z poziomu 160% do 80%
• Zainicjowanie i wdrożenie projektu zmian w systemie informatycznym (Web
Serwis)
Pol-Assistance Sp. z o.o.
Regionalny kierownik sprzedaży
Zakres obowiązków
Zarządzanie sprzedażą produktów ubezpieczeniowych w sieci dealerskiej Peugeot,
Citroen, Nissan, Ford, Fiat
• Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Dealerami Samochodowymi
Pozyskiwanie Dealerów '
• Samochodowych
• Szkolenie sprzedawców z wiedzy o specyfice produktów ubezpieczeniowych
• Bieżące wsparcie klientów w kontaktach z Zakładem Ubezpieczeń (udział w
mediacjach)
• Realizacja celów sprzedażowych i negocjacja stawek
• Doprowadziłem do wzrostów sprzedażowych na poziomie 110 %
Logo
Kierownik strefy
Net Premium Sp. z o.o. Dział Sprzedaży
Zakres obowiązków
-Zarządzanie sprzedażą produktów ubezpieczeniowych w salonach dealerskich
- Bieżące wsparcie klientów w kontaktach z Zakładem Ubezpieczeń
- Zakres obowiązków
- Zarządzanie sprzedażą produktów ubezpieczeniowych
-Bieżące wsparcie klientów w kontaktach z Zakładem Ubezpieczeń

Szkolenia i kursy

"Taryfy ubezpieczeniowe"
"Programy flotowe"
"Psychologia sprzedaży"
"Techniki sprzedaży i budowanie relacji z klientem"
"Etyka w działalności brokerskiej"
"Obsługa Klienta w Stowarzyszenie Brokerów"

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe

Zainteresowania

Sztuka kulinarna, literatura historyczna, kynologia