Paweł Janas

Marketing Manager
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A.
Kierownik Działu Rozwoju Rynku
Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A.
Kierownik Działu Ofert Produktowych
- planowanie i organizowanie działań dotyczących przygotowania oferty handlowej PGNiG w zakresie sprzedaży usług gazowniczych i okołogazowniczych dla różnych segmentów rynku
- przygotowywanie oraz zarządzanie procesem rozwoju i adaptacji ofert produktowych dla klientów indywidualnych, mających na celu zwiększenie sprzedaży poprzez aktywizację klientów niższych grup taryfowych oraz posiadaczy „pustych przyłączy”
- koordynowanie przygotowywania oraz zarządzania procesem rozwoju i adaptacji ofert dla klientów biznesowych, mających na celu zwiększenie/optymalizację zużycia gazu
- koordynowanie procesu tworzenia i wdrażania programów lojalnościowych
- koordynowanie procesu tworzenia i nadzorowania nad programami dla nowych klientów
- koordynowanie współpracy z firmami zewnętrznymi (np.: producenci kotłów gazowych, instytucje finansowe)
- przygotowywanie operacyjnych planów marketingowych oraz ich bieżąca, operacyjna implementacja i kontrola,
- udział w sporządzaniu budżetów marketingowych oraz nadzór nad ich realizacją w PGNiG
- planowanie i organizowanie działań z zakresu komunikacji marketingowej wykorzystujących techniki ATL i BTL
Randstad Polska
Koordynator Marketingu
- podniesienie świadomości oraz rozpoznawalności marki Randstad Profesionals wśród studentów ostatnich lat studiów oraz absolwentów studiów wyższych i MBA
- pozyskanie źródła kandydatów do projektów tymczasowych oraz projektów typu permanent
- nawiązanie kontaktów z władzami uczelni wyższych, samorządami studenckimi, kołami naukowymi, centrami karier oraz innymi stowarzyszeniami
- przygotowanie informacyjnych materiałów BTL (ulotki, plakaty)
- nawiązywanie nowych kontaktów z mediami (TV, prasa, portale internetowe)
- kreowanie wizerunku firmy w mediach
Dom Maklerski TMS Brokers S.A.
Specjalista ds. Marketingu
- przygotowanie i prowadzenie projektów marketingowych
- koordynowanie i prowadzenie działań promocji sprzedaży
- analizy rynku i konkurencji
- nawiązywanie nowych i utrzymywanie istniejących kontaktów z mediami (TV, prasa, portale internetowe), negocjowanie umów
- współudział we wprowadzaniu nowych produktów
- kontrola budżetu marketingowego
- organizowanie targów, konferencji i szkoleń
- zarządzanie zawartością i współtworzenie strony internetowej firmy,
- tworzenie i koordynowanie produkcją materiałów reklamowych
- kreowanie wizerunku firmy w mediach
- koordynowanie komunikacji zewnętrznej: produktów i wizerunku firmy
Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A.
p.o. Kierownik Działu Promocji
- planowanie i organizowanie działań z zakresu komunikacji marketingowej wykorzystujących techniki BTL,
- przygotowywanie planów działań promocyjnych oraz ich bieżąca, operacyjna implementacja i kontrola,
- planowanie i organizowanie kampanii reklamowo-informacyjnych z wykorzystaniem bezpośrednich kanałów komunikacji,
- planowanie i organizowanie kampanii promocji sprzedaży w zakresie działań komunikacyjnych wykorzystujących techniki BTL,
- koordynowanie i nadzorowanie polityki sponsoringowej grupy kapitałowej,
- koordynowanie i nadzorowanie kreacji i produkcji materiałów reklamowych,
- koordynowanie i nadzorowanie wdrożenia systemu identyfikacji wizualnej grupy kapitałowej w biurach obsługi klienta,
- planowanie, implementacja i nadzorowanie elektronicznych kanałów komunikacji grupy kapitałowej (strony www).
Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A.
Samodzielny Pracownik ds. Promocji
- udział w przygotowaniu planów działań promocyjnych oraz ich wdrażanie,
- planowanie i organizowanie kampanii reklamowo-informacyjnych, promocyjnych z wykorzystaniem niekonwencjonalnych i bezpośrednich kanałów komunikacji,
- nadzorowanie kreacji i produkcji materiałów reklamowych na potrzeby kampanii reklamowo-promocyjnych,
- kreowanie i zarządzanie produktowymi stronami internetowymi, członek zespołu dedykowanego do zbudowania nowych serwisów internetowych PGNiG,
- projektowanie i wydawanie korporacyjnych i produktowych folderów informacyjno-promocyjnych,
- projektowanie i wydawanie materiałów wspierających sprzedaż na potrzeby Biur Obsługi Klienta,
- tworzenie założeń oraz interpretacja badań marketingowych,
- opracowywanie briefów dla agencji reklamowych w zakresie technik ATL i BTL,
- partycypacja w opracowywaniu budżetu promocyjnego,
- współpraca w procesie rewitalizacji marki korporacyjnej PGNiG S.A.,
- wsparcie implementacji systemu identyfikacji wizualnej w Biurach Obsługi Klienta Grupy Kapitałowej PGNiG S.A.,
- współpraca z firmami zewnętrznymi przy uruchomieniu infolinii prywatyzacyjnej
- uczestnictwo w przetargach organizowanych przez PGNiG oraz merytoryczna ocena nadesłanych ofert.
Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A.
Pracownik ds. Promocji Produktu
- merytoryczne administrowanie produktowej strony internetowej – www.gazziemny.pl,
- opracowywanie planów marketingowych,
- uczestnictwo w zespołach wdrażających inicjatywy marketingowe zawarte w strategii marketingowej firmy,
- współpraca z agencją reklamową: przy projektowaniu i produkcji materiałów przeznaczonych do kampanii reklamowej wprowadzającej nową markę produktową („Gaz Ziemny”) na rynek, przy projektowaniu i produkcji materiałów reklamowych przeznaczonych do wspomagania promocji Gazu Ziemnego,
- współpraca z domem mediowym przy układaniu planu mediowego do kampanii reklamowej,
- przygotowanie i nadzór nad kampanią reklamową wprowadzającą nowy produkt na rynek,
- redagowanie materiałów drukowanych (ulotki),
- praca przy tworzeniu księgi identyfikacji wizualnej dla nowego produktu,
- czynne uczestnictwo w targach,
- współpraca z różnego rodzaju firmami zewnętrznymi: banki zdjęć, wydawnictwa branżowe.
Mazowiecka Spółka Gazownictwa Sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
- kompleksowa obsługa klienta: przyjmowanie wniosków o wydanie warunków przyłączenia do sieci gazowej, wydawanie warunków przyłączenia do sieci gazowej, zawieranie umów przyłączenia do sieci gazowej i umów sprzedaży gazu.

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

Specjalizacje

Sprzedaż
Inne

Organizacje

Wiceprezes ds. Promocji i Marketingu - Towarzystwo Sportowo-Turystyczne Sportgas (od 2004 r. do dzisiaj)

Grupy

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze