Paweł Grodzki

Key Account Executive
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie Marką CMS Fotografia handlowa Fotografia cyfrowa Fotografia eventów Events Organizer Fotografia artystyczna Microsoft Office Prezi Product Management Skills Wordpress Adobe Illustrator Team leader Microsoft PowerPoint Zarządzanie projektami praca w grupie Zarządzanie zespołem Obsługa komputera i urządzeń biurowych Gimp2 Fotoreportaż Sternik motorowodny Patent Żeglarski - Żeglarz jachtowy Budowanie strategii sprzedażowej English fluent sailing licence Spanish: Beginner Prawo jazdy kat. A, B, C, D

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Granna Sp. z o.o.
Key Account Executive
Granna sp. z o.o. - Key Account Executive
- opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedażowych dla kluczowych klientów
- prowadzenie kampanii promocyjnych nowych produktów
- koordynacja projektów (w tym aktywna współpraca z poszczególnymi podmiotami podwykonawczymi)
- tworzenie szczegółowych kosztorysów (głównie projekty kontraktowe, wysokie nakłady) oraz ich rozliczanie
- analiza rynku i potrzeb konsumentów, tworzenie profilu kontrahentów
- pozyskiwanie potencjalnych nabywców oraz zarzadzanie portfelem klientów
- budowanie trwałych relacji z klientami
- prowadzenie spotkań biznesowych (w tym sprzedaż B2B)
- przygotowanie oraz obsługa targów i eventów tematycznych
Polskie Radio S.A
redaktor
- redakcja artykułów do serwisu PR24, obsługa CMS, rejestracja dźwięku i obrazu, montaż materiałów wideo, obsługa fotograficzna reportaży i konferencji,
- publikacja materiałów na serwisach społecznościowych oraz na stronie Polskiego Radia S.A.
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUZ
przedstawiciel handlowy
- organizowanie i prowadzenie spotkań B2B, B2C – sprzedaż produktów ubezpieczeniowych (gł. ubezpieczenia majątkowe oraz ubezpieczenia grupowe pracowników)
- zrządzanie zespołem asystentów oraz sporządzanie analiz jego pracy
- szkolenie nowych pracowników
- prowadzenie rozliczeń finansowych
Logo
Właściciel
PGpro
- ścisła współpraca z firmami obsługującymi rynek taxi – współtworzenie oraz rozwój oprogramowania do zarządzania sieciami taxi (systemy dyspozytorskie, aplikacje do zamawiania samochodów)
- badanie rynku oraz jego analiza pod kątem zapotrzebowania
- pozyskiwanie klientów oraz budowanie trwałych relacji
- prowadzenie spotkań oraz szkoleń produktowych
- zarządzanie marką i produktem, wdrażanie strategii sprzedażowych
- prowadzenie mediów społecznościowych
- tworzenie i edycja stron internetowych (CMS, Wordpress)
AIESEC
lider zespołu
- członek rady nadzorczej , lider wielu projektów
- funkcja VP Communication (komunikacją wewnątrz komitetu lokalnego AIESEC UW)
- prowadzenie licznych projektów i rekrutacji
- nadzorowanie wymian studenckich
- organizacja kongresów i konferencji
- zarządzanie kilkuosobowym zespołem
Logo
Koordynator projektu
SIFE
współtworzenie projektu „CSR – menadżer społecznie odpowiedzialny”.
Logo
specjalista do spraw obsługi klienta
Sawa Taxi
biurowa praca w punkcie obsługi klienta na lotnisku im. Fryderyka Chopina – organizowanie odbiorów imiennych gości zagranicznych, obsługa transferów, opieka nad klientami biznesowymi.

Szkolenia i kursy

FCE

Edukacja

Logo
Zarządzanie, licencjackie
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Zarządzanie marką
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe

Zainteresowania

Polityka międzynarodowa, fotografia, żeglarstwo, kino, podróże, psychologia, zarządzanie, marketing, perkusja

Organizacje

AIESEC, NORMA, SIFE

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej