Paweł Giza

InsERT S.A.
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Negocjacje Umiejętność pracy zespołowej Sprzedaż Łatwość nawiązywania kontaktów asertywność Prawo jazdy kat B znajomość technik sprzedaży biegła obsługa komputera w zakresie hardware i software Szybkie i sprawne uczenie się obsługi nowych urządzeń dobieranie argumentów do typologii klienta

Języki

niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Mood Factory
Regionalny doradca klienta
-Profesjonalne doradztwo w zakresie usług Audiomarketingu- dobór odpowiedniego kanału muzycznego do miejsca sprzedaży;
-Profesjonalne doradztwo w zakresie usług-dobór odpowiedniej kompozycji zapachowej do miejsca sprzedaży ;
-Analiza potrzeb;
-Rozpoznanie typologii klienta i stosowanie odpowiednich argumentów podczas rozmowy handlowej;
-Obsługa posprzedażna klientów;
-Utrzymanie pozytywnej relacji z klientem.
InsERT S.A.
Specjalista ds mediów społeczościowych
InsERT S.A.
Konsultant działu pomocy technicznej
-telefoniczne wsparcie obsługi programów firmy InsERT S.A

-profesjonalna pomoc z zakresu programów typu CRM, księgowych, handlowych oraz płacowych

-utrzymanie dobrych relacji z klientem
InsERT S.A.
Telemarketer
-sprzedaż produktów InsERT S.A

-kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami

-realizacja celów sprzedażowych
Orange Polska S.A.
Telemarketer
-sprzedaż produktów telekomunikacyjnych TP S.A

-przejmowanie klientów od konkurencji

-badanie i analiza potrzeb klientów

-dostosowywanie argumentów sprzedażowych do typologii klienta

-realizacja celów sprzedażowych
NEONET S.A.
Pomocnik sprzedawcy
-sprzedaż produktów z asortymentu Neonet

-doradztwo w zakresie wyboru odpowiednich produktów- analiza potrzeb

-obsługa posprzedażna klientów

-utrzymanie standardów porządkowych w sklepie i magazynie

-przyjmowanie towaru do magazynu

Edukacja

Logo
Informatyka, inżynierskie
Politechnika Wrocławska

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny