Umiejętności
Amadeus
Kreatywne rozwiązywanie problemów
Sprzedaż bezpośrednia
Szkolenia pracowników
Umiejętności interpersonalne
Sabre
Biuro Podróży
Dobra organizacja pracy
Umiejętność pracy zespołowej
znajomość pakietu Microsoft Office
Prawo jazdy kat B
Uczciwość
wystawianie faktur
turystyka i rekreacja
Znajomość systemów rezerwacyjnych MerlinX, Blue Vendo, Travella, Iris.plus
Rozliczanie sprzedaży
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Hotel Desk Supervisor
▪zarządzanie zespołem (planowanie i organizacja czasu pracy, motywowanie i ocena podległych pracowników, planowanie szkoleń itp,)
▪ wdrażanie i kontrola realizacji procedur obsługi klientów
▪ proponowanie rozwiązań usprawniających proces obsługi
▪ obsługa firm korporacyjnych w zakresie kompleksowej organizacji podróży służbowych,
▪ organizacja spotkań i konferencji,
▪ obsługa klienta indywidualnego i grup,
▪ przygotowywanie ofert, dokonywanie rezerwacji hotelowych oraz samochodowych,
▪ obsługa zwrotów i zmian rezerwacji,
▪ przygotowywanie i terminowe dostarczanie dokumentów do księgowości,
▪ utrzymywanie kontaktu z klientem;
▪ wdrażanie i kontrola realizacji procedur obsługi klientów
▪ proponowanie rozwiązań usprawniających proces obsługi
▪ obsługa firm korporacyjnych w zakresie kompleksowej organizacji podróży służbowych,
▪ organizacja spotkań i konferencji,
▪ obsługa klienta indywidualnego i grup,
▪ przygotowywanie ofert, dokonywanie rezerwacji hotelowych oraz samochodowych,
▪ obsługa zwrotów i zmian rezerwacji,
▪ przygotowywanie i terminowe dostarczanie dokumentów do księgowości,
▪ utrzymywanie kontaktu z klientem;
Specjalista ds. Turystyki biznesowej
▪ przygotowywanie ofert w oparciu o samodzielnie zbadane potrzeby klienta lub/i informacje pozyskane i przekazane przez pracowników działu sprzedaży lub własne pomysły,
▪ obsługa klienta,
▪ sprzedaż usług,
▪ aktualizacja i rozszerzenie bazy danych dotyczących obsługiwanych klientów,
▪ utrzymywanie stałych kontaktów z klientem,
▪ dokładne zaplanowanie i koordynacja realizacji usług,
▪ dbanie o aktualność informacji na temat produktu u klienta,
▪ raportowanie postępów w realizacji powierzonych zadań,
▪ współpraca z księgowością wewnętrzną i zewnętrzną,
▪ szkolenie nowych pracowników,
▪ fakturowanie;
▪ obsługa klienta,
▪ sprzedaż usług,
▪ aktualizacja i rozszerzenie bazy danych dotyczących obsługiwanych klientów,
▪ utrzymywanie stałych kontaktów z klientem,
▪ dokładne zaplanowanie i koordynacja realizacji usług,
▪ dbanie o aktualność informacji na temat produktu u klienta,
▪ raportowanie postępów w realizacji powierzonych zadań,
▪ współpraca z księgowością wewnętrzną i zewnętrzną,
▪ szkolenie nowych pracowników,
▪ fakturowanie;
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
GEMINI Biuro Podróży
▪ bezpośrednia obsługa klienta indywidualnego i grupowego, pomoc i doradztwo w zakresie usług turystycznych,
▪ sprzedaż ofert turystycznych, biletów lotniczych,
▪ wyszukiwanie potencjalnych klientów,
▪ nawiązywanie współpracy z touroperatorami, negocjowanie warunków współpracy,
▪ prace administracyjno – biurowe,
▪ prowadzenie biura, przygotowywanie zestawień sprzedaży, układanie grafików pracy,
▪ koordynacja obiegu dokumentów i poczty w firmie,
▪ prowadzenie akcji marketingowych;
▪ sprzedaż ofert turystycznych, biletów lotniczych,
▪ wyszukiwanie potencjalnych klientów,
▪ nawiązywanie współpracy z touroperatorami, negocjowanie warunków współpracy,
▪ prace administracyjno – biurowe,
▪ prowadzenie biura, przygotowywanie zestawień sprzedaży, układanie grafików pracy,
▪ koordynacja obiegu dokumentów i poczty w firmie,
▪ prowadzenie akcji marketingowych;
Szkolenia i kursy
"Perfekcyjna obsługa klienta"
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Inne
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Zainteresowania
Podróże, muzyka, film, sport