Paweł Gallas

Specjalista ds. Rezerwacji Hotelowych i Samochodowych, Centrum Podróży AIR CLUB
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Amadeus Kreatywne rozwiązywanie problemów Sprzedaż bezpośrednia Szkolenia pracowników Umiejętności interpersonalne Sabre Biuro Podróży Dobra organizacja pracy Umiejętność pracy zespołowej znajomość pakietu Microsoft Office Prawo jazdy kat B Uczciwość wystawianie faktur turystyka i rekreacja Znajomość systemów rezerwacyjnych MerlinX, Blue Vendo, Travella, Iris.plus Rozliczanie sprzedaży

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Centrum Podróży AIR CLUB
Hotel Desk Supervisor
▪zarządzanie zespołem (planowanie i organizacja czasu pracy, motywowanie i ocena podległych pracowników, planowanie szkoleń itp,)
▪ wdrażanie i kontrola realizacji procedur obsługi klientów
▪ proponowanie rozwiązań usprawniających proces obsługi
▪ obsługa firm korporacyjnych w zakresie kompleksowej organizacji podróży służbowych,
▪ organizacja spotkań i konferencji,
▪ obsługa klienta indywidualnego i grup,
▪ przygotowywanie ofert, dokonywanie rezerwacji hotelowych oraz samochodowych,
▪ obsługa zwrotów i zmian rezerwacji,
▪ przygotowywanie i terminowe dostarczanie dokumentów do księgowości,
▪ utrzymywanie kontaktu z klientem;
ATA Sp. z o.o.
Specjalista ds. Turystyki biznesowej
▪ przygotowywanie ofert w oparciu o samodzielnie zbadane potrzeby klienta lub/i informacje pozyskane i przekazane przez pracowników działu sprzedaży lub własne pomysły,
▪ obsługa klienta,
▪ sprzedaż usług,
▪ aktualizacja i rozszerzenie bazy danych dotyczących obsługiwanych klientów,
▪ utrzymywanie stałych kontaktów z klientem,
▪ dokładne zaplanowanie i koordynacja realizacji usług,
▪ dbanie o aktualność informacji na temat produktu u klienta,
▪ raportowanie postępów w realizacji powierzonych zadań,
▪ współpraca z księgowością wewnętrzną i zewnętrzną,
▪ szkolenie nowych pracowników,
▪ fakturowanie;
Logo
Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu
GEMINI Biuro Podróży
▪ bezpośrednia obsługa klienta indywidualnego i grupowego, pomoc i doradztwo w zakresie usług turystycznych,
▪ sprzedaż ofert turystycznych, biletów lotniczych,
▪ wyszukiwanie potencjalnych klientów,
▪ nawiązywanie współpracy z touroperatorami, negocjowanie warunków współpracy,
▪ prace administracyjno – biurowe,
▪ prowadzenie biura, przygotowywanie zestawień sprzedaży, układanie grafików pracy,
▪ koordynacja obiegu dokumentów i poczty w firmie,
▪ prowadzenie akcji marketingowych;
Logo
Specjalista ds. Sprzedaży
Agencja Turystyczna WYLOTY
▪ obsługa klienta indywidualnego,
▪ sprzedaż wycieczek i biletów lotniczych,
▪ prowadzenie akcji marketingowych i reklamowych,
▪ wyszukiwanie potencjalnych klientów;
Logo
Rezydent
Biuro Turystyczne SelecTours
▪ bezpośrednia opieka nad klientami,
▪ sprzedaż wycieczek fakultatywnych,
▪ obsługa transferów lotniczych,
▪ pilot wycieczek;

Szkolenia i kursy

"Perfekcyjna obsługa klienta"

Edukacja

Logo
Euroturstyka, licencjackie
Wyższa Szkoła Integracji Europejskiej w Szczecinie

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Inne
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering

Zainteresowania

Podróże, muzyka, film, sport