Paweł Gałązka

Dyrektor Marketingu, Członek Zarządu, Pro-Control
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PRO-CONTROL Sp. z o.o.
Dyrektor Marketingu, Członek Zarządu
 Rozwój działu marketingu i sprzedaży
 Wsparcie dla Kierowników Zespołów w realizacji sprzedaży
 Rozwój nowych kierunków biznesowych (Robotyka, MES)
 Wprowadzenie spójnej polityki w zakresie CRM (narzędzia IT, komunikacja)
 Promocja: targi, artykuły branżowe (PR), reklama w pismach branżowych, budowa serwisu WWW.
Marketing House (part of Havas Worldwide)
Senior Project Manager
 Tworzenie i współpraca przy tworzeniu koncepcji programów marketingowych wykorzystujących różne kanały komunikacyjne
 Koordynacja oraz nadzór nad realizacją programów marketingowych i zarządzanie powierzonym budżetem
 Współpraca przy pozyskiwaniu nowych klientów (prezentacje, strategia)
 Zarządzanie 9 osobowym zespołem, nadzór nad współpracą z pozostałymi działami firmy
Logo
Client Service Director
PROMODIRECT Sp. z o. o.
 Pozyskiwanie klientów
 Tworzenie mechanizmów dla akcji promocyjnych
 Nadzór nad realizacją akcji DM
 Zarządzanie 3 osobowym zespołem

Edukacja

Logo
Canadian Executive MBA, MBA
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Sporty: narciarstwo, snowboard, skydiving (licencja C - United States Parachute Association), windsurfing, turystyka motocyklowa

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie