Umiejętności

Firebird Git Google Analytics Google Webmaster Tools IntelliJ IDEA Java Enterprise Edition JavaScript JavaSE jQuery MySQL PostgreSQL Redmine UML Wordpress Grails (framework) Adobe Photoshop SVN repository + Tortoise SVN Google Apps for Business PHP, JS, CSS, SQL, webdesign, programowanie aplikacji Bootstrap Front-end Framework

Doświadczenie zawodowe

Logo
CEO | Programista Java / PHP / Grails / Front-end
Egois
- tworzenie i rozwijanie aplikacji Java EE/ Java SE
- tworzenie i rozwijanie aplikacji/ serwisów internetowych z wykorzystaniem Grails/Groovy, Hibernate, Spring
- programowanie Front-end (CSS, JS, Jquery,HTML, Bootstrap)
- tworzenie oraz administracja portalami internetowymi (WordPress CMS)
Logo
Programista Java/ Grails /Front-end
gammasoft sp. z o. o.
Współpraca w zakresie tworzenia oprogramowania
Logo
Programista PHP/ Web Developer
FRIENDS Media Group
Współpraca w zakresie tworzenia i administracji serwisów webowych
Logo
Administrator / Informatyk
MegaMed Oddził w Nowym Czarnowie
- wsparcie techniczne
- archiwizacja danych
- administracja serwerami
Dmz-chemak sp. z o.o.
Programista
- programowanie front-end (HTML, CSS , JavaScript , Jquery , Java Server Pages)
- programowanie Java
Logo
Programista PHP
kierowca.pl Sp. z o.o.
- realizacja oprogramowania w technologi PHP zgodnie z wytycznymi (PHP 5.3 , JavaScript, HTML, CSS)
- administracja portalami internetowymi(Jomla, CMS-y autorskie)
- modyfikacje portali internetowych (PHP, CSS, HTML,JS)
- wsparcie/zarządzanie wewnętrzną siecią firmową , serwerami UNIX ,domenami
- bierzący serwis IT - rozwiązywanie problemów ze sprzętem , siecią , centralą telefoniczną , usługami internetowymi .
- ewidencja sprzetu oraz oprogramowania
- realizacja bierzących zamówień sprzętowych
- administracja wewnętrzną pocztą firmową ( Google Aps / Zimbra )
- zdalny support dla klientów z wykorzystaniem narzędzi TeamViewer
Orange Polska S.A.
Ekspert
Praca na Infolinii Wsparcia Technicznego Neostrady

Zadania:
• pomoc konsultantom w rozwiązywaniu cięższych problemów.
• oddzwanianie i rozwiązywanie najtrudniejszych spraw
• doszkalanie konsultantów w zakresie wiedzy informatycznej oraz wiedzy o usługach i programach.
• pomoc przy wdrażaniu nowych pracowników.
• pomoc w organizacji pracy na infolinii
Orange Polska S.A.
Referent ds. Posprzedażnej Obsługi Klienta
Zadania :

• wsparcie przy uruchamianiu usług (neostrada, neovoice, pakiety internetowe);
• rozwiązywanie problemów technicznych;
• obsługa oraz ewidencja połączeń przychodzących;
• przyjmowanie zgłoszeń awarii usług;
• udzielanie niezbędnych informacji technicznych abonentom

Praca poprzez agencję pracy tymczasowej.

Edukacja

Logo
Wydział Informatyki Stosowanej - Programowanie, inżynierskie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie systemami

Grupy

Administratorzy
Administratorzy
administratorzy linux/unix