Umiejętności
Firebird
Git
Google Analytics
Google Webmaster Tools
IntelliJ IDEA
Java Enterprise Edition
JavaScript
JavaSE
jQuery
MySQL
PostgreSQL
Redmine
UML
Wordpress
Grails (framework)
Adobe Photoshop
SVN repository + Tortoise SVN
Google Apps for Business
PHP, JS, CSS, SQL, webdesign, programowanie aplikacji
Bootstrap Front-end Framework
Doświadczenie zawodowe
CEO | Programista Java / PHP / Grails / Front-end
Egois
- tworzenie i rozwijanie aplikacji Java EE/ Java SE
- tworzenie i rozwijanie aplikacji/ serwisów internetowych z wykorzystaniem Grails/Groovy, Hibernate, Spring
- programowanie Front-end (CSS, JS, Jquery,HTML, Bootstrap)
- tworzenie oraz administracja portalami internetowymi (WordPress CMS)
- tworzenie i rozwijanie aplikacji/ serwisów internetowych z wykorzystaniem Grails/Groovy, Hibernate, Spring
- programowanie Front-end (CSS, JS, Jquery,HTML, Bootstrap)
- tworzenie oraz administracja portalami internetowymi (WordPress CMS)
Programista PHP
kierowca.pl Sp. z o.o.
- realizacja oprogramowania w technologi PHP zgodnie z wytycznymi (PHP 5.3 , JavaScript, HTML, CSS)
- administracja portalami internetowymi(Jomla, CMS-y autorskie)
- modyfikacje portali internetowych (PHP, CSS, HTML,JS)
- wsparcie/zarządzanie wewnętrzną siecią firmową , serwerami UNIX ,domenami
- bierzący serwis IT - rozwiązywanie problemów ze sprzętem , siecią , centralą telefoniczną , usługami internetowymi .
- ewidencja sprzetu oraz oprogramowania
- realizacja bierzących zamówień sprzętowych
- administracja wewnętrzną pocztą firmową ( Google Aps / Zimbra )
- zdalny support dla klientów z wykorzystaniem narzędzi TeamViewer
- administracja portalami internetowymi(Jomla, CMS-y autorskie)
- modyfikacje portali internetowych (PHP, CSS, HTML,JS)
- wsparcie/zarządzanie wewnętrzną siecią firmową , serwerami UNIX ,domenami
- bierzący serwis IT - rozwiązywanie problemów ze sprzętem , siecią , centralą telefoniczną , usługami internetowymi .
- ewidencja sprzetu oraz oprogramowania
- realizacja bierzących zamówień sprzętowych
- administracja wewnętrzną pocztą firmową ( Google Aps / Zimbra )
- zdalny support dla klientów z wykorzystaniem narzędzi TeamViewer
Ekspert
Praca na Infolinii Wsparcia Technicznego Neostrady
Zadania:
• pomoc konsultantom w rozwiązywaniu cięższych problemów.
• oddzwanianie i rozwiązywanie najtrudniejszych spraw
• doszkalanie konsultantów w zakresie wiedzy informatycznej oraz wiedzy o usługach i programach.
• pomoc przy wdrażaniu nowych pracowników.
• pomoc w organizacji pracy na infolinii
Zadania:
• pomoc konsultantom w rozwiązywaniu cięższych problemów.
• oddzwanianie i rozwiązywanie najtrudniejszych spraw
• doszkalanie konsultantów w zakresie wiedzy informatycznej oraz wiedzy o usługach i programach.
• pomoc przy wdrażaniu nowych pracowników.
• pomoc w organizacji pracy na infolinii
Referent ds. Posprzedażnej Obsługi Klienta
Zadania :
• wsparcie przy uruchamianiu usług (neostrada, neovoice, pakiety internetowe);
• rozwiązywanie problemów technicznych;
• obsługa oraz ewidencja połączeń przychodzących;
• przyjmowanie zgłoszeń awarii usług;
• udzielanie niezbędnych informacji technicznych abonentom
Praca poprzez agencję pracy tymczasowej.
• wsparcie przy uruchamianiu usług (neostrada, neovoice, pakiety internetowe);
• rozwiązywanie problemów technicznych;
• obsługa oraz ewidencja połączeń przychodzących;
• przyjmowanie zgłoszeń awarii usług;
• udzielanie niezbędnych informacji technicznych abonentom
Praca poprzez agencję pracy tymczasowej.
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami