Paweł Czerwiński

District Sales Manager
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Microsoft Office Budowanie zepołu Prowadzenie szkoleń, prezentacji Nastawienie na wynik i realizację celów sprzedażowych Coaching sprzedażowy motywowanie i rozwój pracowników Rekrutacja pracowników / szkolenia Asertywność w biznesie Budowanie relacji z klientem Prezentacje dla Klienta

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Axxon Sp. z o.o.
District Sales Manager
- zarządzanie zespołem 12 przedstawicieli medyczno-farmaceutycznych na terenie 1/2 Polski;
- realizacja celów sprzedażowych na podległym terenie;
- zarządzanie budżetem marketingowym;
- coaching i modeling PM;
- rekrutacja pracowników;
- współudział w tworzeniu strategii marketingowej;
- organizacja i prowadzenie szkoleń dla pracowników działu sprzdaży;
- kontakt z lokalnymi opinion leaderami;
- reprezentowanie firmy na kongresach, zjazdach i konferencjach;
PharmaSwiss sp. z o.o.
District Sales Manager
- zarządzanie zespołem 10 przedstawicieli medycznych w tym 3 specjalistów;
- realizacja celów sprzedażowych w podległym terenie (woj. łódzkie i mazowieckie);
- zarządzanie budżetem marketingowym;
- współudział w tworzeniu strategii marketingowej;
- prowadzenie rekrutacji zespołu;
- coaching i modeling pracowników;
- organizacja i prowadzenie szkoleń dla pracowników działu sprzedaży;
- pozyskiwanie i podtrzymywanie relacji z lokalnymi opinion leaderami;
- negocjacje i tworzenie umów handlowych ( hurtownie i sieci apteczne);
- aktywna współpraca z działem marketingu i regulatory;
- czynny udział w organizacji warsztatów szkoleniowych dla lekarzy;
- reprezentowanie firmy na kongresach, zjazdach i targach;
Actopharm
District Sales Manager
- zarządzanie zespołem 10 przedstawicieli medycznych;
- realizacja celów sprzedażowych w podległym terenie (woj. łódzkie, mazowieckie, kujawsko-pomorskie, świętokrzyskie, lubelskie, podkarpackie, małopolskie);
- zarządzanie budżetem marketingowym;
- współudział w tworzeniu strategii marketingowej;
- prowadzenie rekrutacji zespołu;
- coaching i modeling pracowników;
- organizacja i prowadzenie szkoleń dla pracowników działu sprzedaży;
- pozyskiwanie i podtrzymywanie relacji z lokalnymi opinion leaderami;
- negocjacje i tworzenie umów handlowych (hurtownie i sieci apteczne);
- aktywna współpraca z działem marketingu i regulatory;
- czynny udział w organizacji warsztatów szkoleniowych dla lekarzy;
- reprezentowanie firmy na kongresach, zjazdach i targach;
Logo
Manager Regionu
General Topics
- zarządzanie zespołem dermokonsultantek i szkoleniowców;
- realizacja celów sprzedażowych na terenie woj. łódzkiego;
- zarządzanie przyznanym budżetem marketingowym;
- podtrzymywanie kontaktów z opinion leaderami środowiska
medycznego w dziedzinie dermatologii i dermatologii estetycznej;
- reprezentowanie firmy na kongresach i zjazdach medycznych;
- współpraca i negocjacje z hurtowniami farmaceutycznymi i sieciami aptek;
- budowanie dodatkowych kanałów dystrybucji;
- organizacja pokazów i szkoleń dla lekarzy i kosmetologów;
- stała współpraca z markowymi Klinikami medycyny estetycznej i SPA;
Teva Pharmaceuticals Polska Sp. z o.o.
przedstawiciel medyczny
grupa specjalistyczna
MERCK Sp. z o.o.
przedstawiciel medyczny-zastępstwo
Grupa PZU
kierownik sprzedaży/agent ubezpieczeniowy
Abbott Laboratories sp. z o.o.
przedstawiciel medyczny
- realizacja planów sprzedażowych na podległym terenie;
- budowanie długofalowych relacji z klientami (lekarze i farmaceuci);
- organizacja szkoleń i warsztatów dla lekarzy;
- reprezentowanie firmy na kongresach i zjazdach;

Szkolenia i kursy

techniki sprzedaży
zaawansowane techniki sprzedaży
typologia klienta
zarządzanie konfliktem
asertywność
merchandising
zarządzanie czasem
coaching
techniki prezentacji
negocjacje
zarządzanie zmianą
psychologia kontaktów handlowych
efektywne przywództwo
kierowanie zespołem, etc...

etc. ...

Edukacja

Logo
trenerski, magisterskie
AWF Warszawa

Specjalizacje

Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

turystyka
pływanie
strzelectwo
coaching

Grupy

eHealth
eHealth
Tematem przewodnim grupy jest szeroko pojęty e-Biznes branży farmaceutycznej. Ta dziedzina nabiera na znaczeniu w Polsce, więc nie sposób jej nie komentować na forum.
Executive MBA
Executive MBA
Dla wszystkich po, w trakcie i przed Executive MBA. Dlaczego warto ? Na pewno znajdziesz tu odpowiedź :)Przydatne informacje co dalej po Executive MBA :)
Farmacja
Farmacja
QA/QC, R&D, Rejestracje, Produkcja i Marketing leków.
Marketing farmaceutyczny
Marketing farmaceutyczny
Stosowne miejsce dla osób profesjonalnie traktujących marketing farmaceutyczny
Pharma Market
Pharma Market
Grupa dla osób związanych z rynkiem farmaceutycznym. Wymiana informacji, nowości w branży oraz informacji z rynku. Nowości firmy DOCS International. Osoby z ukrytym profilem nie będą akceptowan
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
Praca w branży medycznej i farmaceutycznej
medycyna, farmacja - oferty pracy, opinie o pracodawcach, informacje o branży
PRZYWÓDZTWO
PRZYWÓDZTWO
Jeśli przywództwo jest sztuką, jak stać się inspiracją i przykładem do naśladowania?
Rynek Farmaceutyczny
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.
Trenerski START
Trenerski START
grupa dla początkującyh trenerów,poszukujących swoich pierwszych zleceń, rekomendacji czyli okazji rozpoczęcia działalności szkoleniowej
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.