Umiejętności
AC Nielsen
Działania naprawcze
CRM
FMCG
Microsoft Office
Negocjacje
zarządzanie kluczowymi klientami
Zarządzanie zespołem
Strategia biznesowa
Zarządzanie
Bazy danych
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie klientami
sprzedaż usług telekomunikacyjnych
Aplikacje mobilne
Dystrybutorzy
Budowanie zepołu
Tworzenie treści reklamowych
Efektywność Sprzedaży
Ewidencja i obieg dokumentów
dbanie o wizerunek firmy
Sieci lokalne
zarządzanie budżetami
Dyspozycyjność i zaangażowanie
Znajomość usług telekomunikacyjnych
Coaching i motywacja
Excel, Word, PowerPoint
Raportowanie i analizy
egzekucja płatności
hurtownie
sieci ogólnopolskie
sieci zagraniczne
Znajomość FTTH
Znajomość ETTH
Znajomość HFC
Zarzadzanie zespołem Ulotkarzy
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Regionalny Kierownik Sprzedaży
- Zarządzanie dziewięcioosobowym zespołem Przedstawicieli Handlowych na terenie 3 województw (mazowieckie, podlaskie, warmińsko-mazurskie).
- Bezpośrednia współpraca z Dystrybutorami oraz lokalnymi Sieciami w rynku tradycyjnym.
- Odpowiedzialność za realizację miesięcznych planów sprzedaży.
- Coaching oraz kontroling podległych PH.
- Rekrutacja nowych pracowników.
- Bieżąca współpraca z Działem handlowym i Działem Kadr.
- Prowadzenie analiz osiąganych wyników sprzedażowych własnych oraz podległych PH.
- Odpowiedzialność za realizację budżetu regionu.
- Monitoring działalności Konkurencji oraz bezpośrednie raportowanie do Dyr. Sprzedaży ds.Hurtu i Detalu.
- Prowadzenie wewnętrznej administracji regionu, raportowanie, rozliczanie, itp.
- Realizacja polityki sprzedażowej Firmy.
- Bezpośrednia współpraca z Dystrybutorami oraz lokalnymi Sieciami w rynku tradycyjnym.
- Odpowiedzialność za realizację miesięcznych planów sprzedaży.
- Coaching oraz kontroling podległych PH.
- Rekrutacja nowych pracowników.
- Bieżąca współpraca z Działem handlowym i Działem Kadr.
- Prowadzenie analiz osiąganych wyników sprzedażowych własnych oraz podległych PH.
- Odpowiedzialność za realizację budżetu regionu.
- Monitoring działalności Konkurencji oraz bezpośrednie raportowanie do Dyr. Sprzedaży ds.Hurtu i Detalu.
- Prowadzenie wewnętrznej administracji regionu, raportowanie, rozliczanie, itp.
- Realizacja polityki sprzedażowej Firmy.
Krajowy Kierownik Sprzedaży Selektywnej
- Współpraca z największymi ogólnopolskimi oraz lokalnymi Sieciami Sprzedaży - kanał tradycyjny.
- Prowadzenie negocjacji handlowych, negocjowanie umów i kontraktów.
- Bezpośrednia współpraca z pięcioma Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży.
- Raportowanie do Dyrektora ds. Hurtu i Detalu.
- Współpraca z kluczowymi Klientami - kanał nowoczesny.
- Reprezentowanie Firmy w bezpośrednich kontaktach z Kupcami w kanale nowoczesnym.
- Ustalanie bieżących kontraktów handlowych.
- Zarządzanie pracą trojga PH.
- Negocjowanie warunków umów.
- Raportowanie bezpośrednio do Dyr. Operacyjnego i Controllingu.
- Prowadzenie negocjacji handlowych, negocjowanie umów i kontraktów.
- Bezpośrednia współpraca z pięcioma Regionalnymi Kierownikami Sprzedaży.
- Raportowanie do Dyrektora ds. Hurtu i Detalu.
- Współpraca z kluczowymi Klientami - kanał nowoczesny.
- Reprezentowanie Firmy w bezpośrednich kontaktach z Kupcami w kanale nowoczesnym.
- Ustalanie bieżących kontraktów handlowych.
- Zarządzanie pracą trojga PH.
- Negocjowanie warunków umów.
- Raportowanie bezpośrednio do Dyr. Operacyjnego i Controllingu.
Kierownik Regionu
- Reprezentowanie firmy na terenie trzech województw (mazowieckie, północna część woj. lubelskiego oraz południowa część woj. podlaskiego).
- Współpraca z lokalnymi Dystrybutorami oraz Sieciami Sprzedaży.
- Zarządzenie pięcioosobowym zespołem Przedstawicieli Handlowych (troje PH w kanale tradycyjnym oraz dwoje w kanale nowoczesnym).
- Przygotowywanie planów sprzedaży oraz budżetów promocyjnych.
- Realizacja kwartalnych planów sprzedaży.
- Analiza i raportowanie działań konkurencji.
- Opracowywanie raportów badań okresowych AC Nielsen.
- Kontrola umów z lokalnymi Dystrybutorami i Sieciami Sklepów.
- Bezpośrednia współpraca z działem handlowym Firmy.
- Organizacja promocji sprzedażowych u Dystrybutorów oraz w lokalnych Sieciach.
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z kluczowymi klientami.
- Rekrutacja nowych pracowników. -Prowadzenie negocjacji z dystrybutorami oraz lokalnymi sieciami sklepów.
- Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji.
- Coaching i kontroling pracowników podczas wspólnej pracy w terenie.
- Współpraca z lokalnymi Dystrybutorami oraz Sieciami Sprzedaży.
- Zarządzenie pięcioosobowym zespołem Przedstawicieli Handlowych (troje PH w kanale tradycyjnym oraz dwoje w kanale nowoczesnym).
- Przygotowywanie planów sprzedaży oraz budżetów promocyjnych.
- Realizacja kwartalnych planów sprzedaży.
- Analiza i raportowanie działań konkurencji.
- Opracowywanie raportów badań okresowych AC Nielsen.
- Kontrola umów z lokalnymi Dystrybutorami i Sieciami Sklepów.
- Bezpośrednia współpraca z działem handlowym Firmy.
- Organizacja promocji sprzedażowych u Dystrybutorów oraz w lokalnych Sieciach.
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z kluczowymi klientami.
- Rekrutacja nowych pracowników. -Prowadzenie negocjacji z dystrybutorami oraz lokalnymi sieciami sklepów.
- Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji.
- Coaching i kontroling pracowników podczas wspólnej pracy w terenie.
Regionalny Kierownik Sprzedaży
- Reprezentowanie firmy w kontaktach z kluczowymi klientami na powierzonym rejonie obsługi – kanał tradycyjny (Kałuszyn,Warszawa, Radom Tomaszów Maz, Piotrków Tryb, Łódź )
- Kierowanie pracą dziewięcioosobowego zespołu Przedstawicieli Handlowych.
- Prowadzenie negocjacji handlowych z dystrybutorami oraz sieciami sklepów detalicznych.
- Dbanie o generowanie wzrostów sprzedaży oraz realizację planów sprzedaży. - Przygotowywanie ofert dla klientów hurtowych.
- Wprowadzanie na rynek nowych produktów.
- Rekrutacja nowych pracowników oraz ich coaching podczas wspólnej pracy w terenie.
- Kierowanie pracą dziewięcioosobowego zespołu Przedstawicieli Handlowych.
- Prowadzenie negocjacji handlowych z dystrybutorami oraz sieciami sklepów detalicznych.
- Dbanie o generowanie wzrostów sprzedaży oraz realizację planów sprzedaży. - Przygotowywanie ofert dla klientów hurtowych.
- Wprowadzanie na rynek nowych produktów.
- Rekrutacja nowych pracowników oraz ich coaching podczas wspólnej pracy w terenie.
Przedstawiciel Handlowy
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami detalicznymi i hurtowymi
- Realizowanie celów nałożonych na obsługiwany rejon (Kałuszyn, Mińsk Mazowiecki, Warszawa, Wołomin, Legionowo, Nowy Dwór Mazowiecki)
- Pozyskiwanie nowych klientów.
- Organizacja i nadzór akcji promocyjnych.
- Zapewnianie optymalnych ekspozycji produktów.
- Wprowadzanie na rynek nowych produktów.
- Raportowanie sprzedaży oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji.
- Realizowanie celów nałożonych na obsługiwany rejon (Kałuszyn, Mińsk Mazowiecki, Warszawa, Wołomin, Legionowo, Nowy Dwór Mazowiecki)
- Pozyskiwanie nowych klientów.
- Organizacja i nadzór akcji promocyjnych.
- Zapewnianie optymalnych ekspozycji produktów.
- Wprowadzanie na rynek nowych produktów.
- Raportowanie sprzedaży oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji.
Przedstawiciel Handlowy
P.H.U. MES.
Sprzedaż produktów marek: Cedrob, Linhof, Efko.
- Wprowadzanie na rynek nowych produktów.
- Pozyskiwanie nowych klientów.
- Realizowanie celów nakładanych na obsługiwany rejon (Warszawa, Wołomin, Radzymin, Wyszków, Serock, Legionowo, Nowy Dwór Mazowiecki, Nasielsk).
- Raportowanie sprzedaży do właściciela firmy.
- Przygotowywanie ofert dla kluczowych klientów.
- Zapewnianie optymalnych ekspozycji produktów w PSD.
- Prowadzenie niezbędnej dokumentacji.
- Wprowadzanie na rynek nowych produktów.
- Pozyskiwanie nowych klientów.
- Realizowanie celów nakładanych na obsługiwany rejon (Warszawa, Wołomin, Radzymin, Wyszków, Serock, Legionowo, Nowy Dwór Mazowiecki, Nasielsk).
- Raportowanie sprzedaży do właściciela firmy.
- Przygotowywanie ofert dla kluczowych klientów.
- Zapewnianie optymalnych ekspozycji produktów w PSD.
- Prowadzenie niezbędnej dokumentacji.
Szkolenia i kursy
2014r. - Efektywna komunikacja w oparciu o model Extended DISC - Warszawa, Extended DISC Polska Sp. z o.o.
2012r. - Advanced Certificate Course – School of Tea Dilmah - Colombo, Sri Lanka.
2008r. - Akademia umiejętności Managerskich. Szkolenie z zakresu: Rola Szefa, Przewodzenie i Motywowanie, Trudne Sytuacje w Zarządzaniu, Indywidualne Sesje Coachingowe – Warszawa, Grupa Szkoleniowo - Doradcza "FOKUS".
2012r. - Advanced Certificate Course – School of Tea Dilmah - Colombo, Sri Lanka.
2008r. - Akademia umiejętności Managerskich. Szkolenie z zakresu: Rola Szefa, Przewodzenie i Motywowanie, Trudne Sytuacje w Zarządzaniu, Indywidualne Sesje Coachingowe – Warszawa, Grupa Szkoleniowo - Doradcza "FOKUS".
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
Windsurfing, narciarstwo, podróże, motoryzacja.