Umiejętności
Lean Projects
Process Operations
Sprzedaż
Lean Six Sigma
VBA for Excel
Analitical Skills
Access VBA
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Systemów Zarządzania i Analiz
1. Analiza procesowa w Spółce:
- zarządzania systemem mapowania oraz opomiarowania procesów,
- kontrola efektywności funkjonowania przedsiębiorstwa,
- remodelowanie procesów w Spółce,
- opomiarowanie procesów w Spółce,
2. Zarządzanie obszarem proceduralnym w spółce
- analiza efektywności obowiązujących procedur,
- identyfikacja obszarów wymagających usystematyzowania proceduralnego,
- nadzór nad legislacją procedur
3. Nadzór nad realizacją Systemu Zarządzania Jakością
4. Nadzór nad realizacją procesu audytu wewnętrznego w organizacji
- zarządzanie rocznym systemem planowania i prowadzenia audytów wewnętrznych,
- kontrola realizacji zgłoszonych zaleceń poaudytowych
- zarządzania systemem mapowania oraz opomiarowania procesów,
- kontrola efektywności funkjonowania przedsiębiorstwa,
- remodelowanie procesów w Spółce,
- opomiarowanie procesów w Spółce,
2. Zarządzanie obszarem proceduralnym w spółce
- analiza efektywności obowiązujących procedur,
- identyfikacja obszarów wymagających usystematyzowania proceduralnego,
- nadzór nad legislacją procedur
3. Nadzór nad realizacją Systemu Zarządzania Jakością
4. Nadzór nad realizacją procesu audytu wewnętrznego w organizacji
- zarządzanie rocznym systemem planowania i prowadzenia audytów wewnętrznych,
- kontrola realizacji zgłoszonych zaleceń poaudytowych
Menadżer ds. doskonalenia procesów
uczestnictwo w fuzji prawnej oraz operacyjnej Alior Banku i Banku BPH - m.in. mapowanie obsługi Klienta hipotecznego; udział w inicjatywach związanych z wydzieleniem z Banku BPH działalności nieprzejętej przez Alior Bank – podział Banku BPH; budowa procesów obsługi dyspozycji krytycznych Klienta na dzień fuzji prawnej; budowa procesów przekierowań krzyżowych Klientów wspólnych w różnych kanałach kontaktu na dzień fuzji prawnej; koordynowanie zamykania luk produktowych w związku ze zbliżającą się fuzją operacyjną.
Menadżer ds. doskonalenia procesów
- budowa i implementacja procesów sprzedażowych i operacyjnych w ramach Pionu Operacji,
- analiza ilościowa i jakościowa, monitoring i przeglądy procesów przy użyciu narzędzi statystycznych oraz metodologii Lean SixSigma.
- Udział we wdrożeniu w Pionie Operacji standaryzacji pracy wg metodologii TWI,
- budowa i wdrożenie narzędzia Model Zarządzania Zmiennością w wynikach produktyw-nościowych,
- prowadzenie inicjatyw podnoszących kulturę Lean w Pionie Operacji,
- przygotowanie BPMSów dla wdrożonych inicjatyw – w tym Prezentacji Retail przygotowywanej dla Zarządu Banku, dotyczącej wszystkich procesów sprzedażowych w Pionie Operacji
- analiza ilościowa i jakościowa, monitoring i przeglądy procesów przy użyciu narzędzi statystycznych oraz metodologii Lean SixSigma.
- Udział we wdrożeniu w Pionie Operacji standaryzacji pracy wg metodologii TWI,
- budowa i wdrożenie narzędzia Model Zarządzania Zmiennością w wynikach produktyw-nościowych,
- prowadzenie inicjatyw podnoszących kulturę Lean w Pionie Operacji,
- przygotowanie BPMSów dla wdrożonych inicjatyw – w tym Prezentacji Retail przygotowywanej dla Zarządu Banku, dotyczącej wszystkich procesów sprzedażowych w Pionie Operacji
Główny Specjalista / Zespół Rozwoju Procesów Sprzedaży
- ciągłe poszukiwanie możliwości rozwoju sprzedaży w Pionie Operacji, wykorzystywanie potencjału do sprzedaży we wszystkich obszarach kontaktów z Klientem oraz poszukiwanie mozliwości sprzedaży nowych produktów,
- budowanie i implementacja procesów sprzedaży produktów finansowych, procesów anti attrition (przeciwdziałanie wczesniejszej rezygnacji z produktów banku) oraz tworzenie BPMS-ów dla tworzonych procesów,
- stałe doskonalenie procesów sprzedaży poprzez rekomendowanie działań zmierzających do osiągania lepszych efektów w sprzedaży przy zachowaniu optymalnego poziomu inkrementalnych kosztów procesu,
- współtworzenie planów sprzedaży i planowanie z właścicielami procesów działań zmierzających do ich realizacji,
- prowadzenie i uczestnictwo w projektach usprawniających procesy sprzedaży, realizowanych zgodnie z metodologią Six Sigma i Lean Management,
- przygotowywanie prezentacji Retail oraz kokpitu menadżerskiego dla Dyrektora Departamentu na potrzeby prezentowania wyników sprzedażowych dla Zarządu Banku,
- bieżące mierzenie efektywności procesów sprzedaży,
optymalizowanie inkrementalnych kosztów sprzedaży,
- regularne przygotowywanie prezentacji dotyczących zaimplementowanych rozwiązań w skali globalnej (best practice sharing).
- tworzenie materiałów służących komunikacji rozwoju procesu sprzedaży,
- budowanie i implementacja procesów sprzedaży produktów finansowych, procesów anti attrition (przeciwdziałanie wczesniejszej rezygnacji z produktów banku) oraz tworzenie BPMS-ów dla tworzonych procesów,
- stałe doskonalenie procesów sprzedaży poprzez rekomendowanie działań zmierzających do osiągania lepszych efektów w sprzedaży przy zachowaniu optymalnego poziomu inkrementalnych kosztów procesu,
- współtworzenie planów sprzedaży i planowanie z właścicielami procesów działań zmierzających do ich realizacji,
- prowadzenie i uczestnictwo w projektach usprawniających procesy sprzedaży, realizowanych zgodnie z metodologią Six Sigma i Lean Management,
- przygotowywanie prezentacji Retail oraz kokpitu menadżerskiego dla Dyrektora Departamentu na potrzeby prezentowania wyników sprzedażowych dla Zarządu Banku,
- bieżące mierzenie efektywności procesów sprzedaży,
optymalizowanie inkrementalnych kosztów sprzedaży,
- regularne przygotowywanie prezentacji dotyczących zaimplementowanych rozwiązań w skali globalnej (best practice sharing).
- tworzenie materiałów służących komunikacji rozwoju procesu sprzedaży,
Główny Specjalista w Biurze Sprzedaży
- Budowa i wdrożenie pełnego procesu sprzedaży, aktywacji, utylizacji, działań retencyjnych i zamknięć rachunków kartowych dla połączonego banku (fuzja GE Money Bank i Banku BPH)
- Model Zarządzania Zmiennością w wynikach sprzedażowych - koncepcja, budowa, wdrożenie,
- Rozwój procesów sprzedaży w CallCenter (aktywacja kart, ubezpieczenia, kredyty gotówkowe, samochodowe, konsolidacyjne, hipoteczne, konta i lokaty)
- Rozwój procesów przeciwdziałania wcześniejszym rezygnacjom z produktów Banku,
- Model Zarządzania Zmiennością w wynikach sprzedażowych - koncepcja, budowa, wdrożenie,
- Rozwój procesów sprzedaży w CallCenter (aktywacja kart, ubezpieczenia, kredyty gotówkowe, samochodowe, konsolidacyjne, hipoteczne, konta i lokaty)
- Rozwój procesów przeciwdziałania wcześniejszym rezygnacjom z produktów Banku,
Analityk sprzedaży
- Odpowiedzialność za wprowadzenie forecastu dla Działu Sprzedaży; współpraca z Regionalnymi Działami Sprzedaży; przygotowywanie wszelkich analiz sprzedaży; raportowanie do Dyrektora Handlowego Hero Polska.
Szkolenia i kursy
- Technologie IT w służbie ochrony informacji - 2017
- Lean Management - dobre praktyki i inspiracje - w oparciu o standardy Japan Institute of Plant Maintenance (JIPM); MDDP-2016
- AgilePM Foundation (szkolenie zakończone egzaminem); Inprogres Sp. z o.o. -2016
- Lean Management - optymalne zarządzanie procesami; MDDP-2015
- Leadership w procesie zmian; Gdańska Fundacja Kształcenia Managerów - 2015
- Crotonville Leadership: Essential Skills Workshop Overview. “Change Acceleration Process (CAP) Workshop”; GE - 2015
- Lean Management; MDDP - 2015
- Raport A3 historia jednego problemu; 2015
- Training Within Industry TWI - 2014
- Mowa ciała; High5 Training Group - 2014
- Kreowanie własnej marki. Zasady dobrego stylu i etykiety w biznesie; Longhill - 2013
- Sztuka wywierania wpływu; Nowe Motywacje - 2013
- Zarządzanie Zmianą w projektach doskonalących; Lean Enterprise Institute Polska - 2013
- Budowanie współpracy - jak radzić sobie i zjednać otoczenie?; Nowe Motywacje - 2013
- Oracle SQL I PL/SQL – dla zaawansowanych 11g XE; Altkom Akademia - 2012
- Facilitating Effective Meeting at GE - 2012
- Zarządzanie zmianą; Nowe Motywacje - 2011
- MS Access - Tworzenie i doskonalenie aplikacji przy użyciu VBA; Altkom Akademia - 2011
- MS Excell - programowanie VBA; Combidata - 2011
- SQL zapytania - 2011
- Efektywne zarządzanie zadaniami (Getting Things Done) - 2011
- Sposoby rozwiązywania konfliktów - 2010
- Zarządzanie stresem; Nowe Motywacje - 2010
- Systemy motywacyjne - 2009
- Prowadzenie spotkań biznesowych - 2008
- Essential Skills for Managing Project - 2008
- Six Sigma GreenBellt - 2008
- Value Stream Mapping - 2008
- IMS-Umiejętność skutecznego porozumiewania się - Achieve Global - 2008
- Work-Out - 2008
- Od obsługi do sprzedaży - Achieve Global - 2007
- Lean awarness - 2007
- Trening dla Trenerów - 2007
- MS Excel - VBA - 2007
- Oracle SQL - 2007
- Studium Zarządzanie Przedsiębiorstwem - 2006
- Studium PR - 2006
- Fundraiser. Specjalista ds. pozyskiwania dofinansowania z funduszy Wspólnoty Europejskiej - 2005
- Lean Management - dobre praktyki i inspiracje - w oparciu o standardy Japan Institute of Plant Maintenance (JIPM); MDDP-2016
- AgilePM Foundation (szkolenie zakończone egzaminem); Inprogres Sp. z o.o. -2016
- Lean Management - optymalne zarządzanie procesami; MDDP-2015
- Leadership w procesie zmian; Gdańska Fundacja Kształcenia Managerów - 2015
- Crotonville Leadership: Essential Skills Workshop Overview. “Change Acceleration Process (CAP) Workshop”; GE - 2015
- Lean Management; MDDP - 2015
- Raport A3 historia jednego problemu; 2015
- Training Within Industry TWI - 2014
- Mowa ciała; High5 Training Group - 2014
- Kreowanie własnej marki. Zasady dobrego stylu i etykiety w biznesie; Longhill - 2013
- Sztuka wywierania wpływu; Nowe Motywacje - 2013
- Zarządzanie Zmianą w projektach doskonalących; Lean Enterprise Institute Polska - 2013
- Budowanie współpracy - jak radzić sobie i zjednać otoczenie?; Nowe Motywacje - 2013
- Oracle SQL I PL/SQL – dla zaawansowanych 11g XE; Altkom Akademia - 2012
- Facilitating Effective Meeting at GE - 2012
- Zarządzanie zmianą; Nowe Motywacje - 2011
- MS Access - Tworzenie i doskonalenie aplikacji przy użyciu VBA; Altkom Akademia - 2011
- MS Excell - programowanie VBA; Combidata - 2011
- SQL zapytania - 2011
- Efektywne zarządzanie zadaniami (Getting Things Done) - 2011
- Sposoby rozwiązywania konfliktów - 2010
- Zarządzanie stresem; Nowe Motywacje - 2010
- Systemy motywacyjne - 2009
- Prowadzenie spotkań biznesowych - 2008
- Essential Skills for Managing Project - 2008
- Six Sigma GreenBellt - 2008
- Value Stream Mapping - 2008
- IMS-Umiejętność skutecznego porozumiewania się - Achieve Global - 2008
- Work-Out - 2008
- Od obsługi do sprzedaży - Achieve Global - 2007
- Lean awarness - 2007
- Trening dla Trenerów - 2007
- MS Excel - VBA - 2007
- Oracle SQL - 2007
- Studium Zarządzanie Przedsiębiorstwem - 2006
- Studium PR - 2006
- Fundraiser. Specjalista ds. pozyskiwania dofinansowania z funduszy Wspólnoty Europejskiej - 2005
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Bankowość
Inne
Call Center
Zarządzanie Call Center
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości
Zainteresowania
koszykówka, turystyka rowerowa, biegi długodystansowe,
Organizacje
Stowarzyszenie Kolorowe Sale dla Chorych Dzieci
Grupy
Adaptacyjne modelowanie procesów biznesowych
Celem grupy jest łączenie się osób zainteresowanych tematyką modelowania procesów biznesowych i radzenia sobie z ich zmiennością. Na jej łamach chcemy dzielić się wiedzą na temat analizy i opisu proce
Bank BPH
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Bankiem BPH oraz grupą kapitałową Banku BPH.
http://www.bph.pl
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Gdańsk Morze Możliwości
Kultura, Sztuka, Biznes, Inwestycje, Networking, Kontakty Biznesowe Gdańska, Promocja Gdańska.