Umiejętności
Zarządzanie klientami
Account Management Experience
B2B
Ekonomika
Finanse
Internet Leads
Zarządzanie
Negocjacje
Marketing internetowy
zarządzanie operacyjne
Sales
Zarządzanie Sprzedażą
Budowanie zepołu
Mentoring drużyny
Zarządzanie projektami
Zarządzanie zespołem
Prawo jazdy kat B
Projekty marketingowe
Projekty specjalne
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
National Key Account Manager at Local Business/ Regional Sales Manager
LOYALTY PARTNER POLSKA Sp. z o.o. American Express Group - PAYBACK POLSKA
• sprzedaż i rozwój programu lojalnościowego Moje Miasto PAYBACK
• budowanie od podstaw zespołu sprzedaży terenowej w Warszawie
• zarządzanie podległym zespołem sprzedażowym: dział KA i dział Local (5-7 osób)
• sektor SME/ produkty B2B
• współpraca z obecnymi partnerami Mojego Miasta PAYBACK
• aktywne uczestnictwo w spotkaniach handlowych wspólnie z handlowcami
• przeprowadzanie szkoleń dla działu sprzedaży
• motywowanie podległych pracowników do osiągania celów sprzedażowych
• rekrutacja osób na stanowisko Specjalista ds. sprzedaży i rozwoju
• budowanie od podstaw zespołu sprzedaży terenowej w Warszawie
• zarządzanie podległym zespołem sprzedażowym: dział KA i dział Local (5-7 osób)
• sektor SME/ produkty B2B
• współpraca z obecnymi partnerami Mojego Miasta PAYBACK
• aktywne uczestnictwo w spotkaniach handlowych wspólnie z handlowcami
• przeprowadzanie szkoleń dla działu sprzedaży
• motywowanie podległych pracowników do osiągania celów sprzedażowych
• rekrutacja osób na stanowisko Specjalista ds. sprzedaży i rozwoju
KIEROWNIK ZESPOŁU REPREZENTANTÓW HANDLOWYCH - ZUMI
• zarządzanie podległym zespołem sprzedażowym (8-12 osób)
• aktywne uczestnictwo w spotkaniach handlowych wspólnie z handlowcami
• wdrażanie i egzekucja procedur związanych z rozwojem kompetencji handlowców
• kontrola przygotowania handlowców do wizyt handlowych
• administrowanie zespołem reprezentantów handlowych
• współudział w planowaniu celów biznesowych Działu Sprzedaży Zumi
• motywowanie podległych pracowników do osiągania celów sprzedażowych
• realizacja założonego budżetu Sprzedaży Zumi
• rekrutacja osób na stanowisko Key Account
• budowanie zespołu sprzedaży terenowej w Krakowie i w Warszawie
• aktywne uczestnictwo w spotkaniach handlowych wspólnie z handlowcami
• wdrażanie i egzekucja procedur związanych z rozwojem kompetencji handlowców
• kontrola przygotowania handlowców do wizyt handlowych
• administrowanie zespołem reprezentantów handlowych
• współudział w planowaniu celów biznesowych Działu Sprzedaży Zumi
• motywowanie podległych pracowników do osiągania celów sprzedażowych
• realizacja założonego budżetu Sprzedaży Zumi
• rekrutacja osób na stanowisko Key Account
• budowanie zespołu sprzedaży terenowej w Krakowie i w Warszawie
wystawiono
Paulina to wulkan energii. Zawsze pozytywnie nastawiona i zaangażowana w każde zadanie. Dla niej każdy problem jest do rozwiązania. Jest fachowa i kompetentna w każdym calu. Praca z nią to na prawdę przyjemność :)
wystawiono
Niezawodność,skuteczność,obiektywizm to cech charakteru Pauliny,które mogłam obserwować i czerpać z nich inspiracje każdego dnia.Cechuje ją pełne zaangażowanie i profesjonalne podejście do pracy.Ogromny potencjał zawodowy.Praca z nią to czysta przyjemność.
Jest osobą ciepłą pozytywnie nastawioną do życia.
Jest osobą ciepłą pozytywnie nastawioną do życia.
wystawiono
Paulina jest osobą zdecydowaną, nastawioną na realizację zadań. Zaangażowana, komunikatywna i sprawna w działaniu. Dobrze się z nią pracuje.
podwładny
wystawiono
Osoba z bardzo pozytywną energią, nastawiona na działanie i zaangażowana w swoją pracę. Nie ma dla niej rzeczy niemożliwych, ceni i szanuje ludzi, z którymi pracuje.
KIEROWNIK ZESPOŁU SPRZEDAŻY W PIONIE KART KREDYTOWYCH
AVIDA Sp. z.o.o - AUTORYZAWANY PARTNER RAIFFEISEN BANK POLSKA S.A
• budowanie zespołu sprzedaży terenowej i stacjonarnej
• logistyczne zarządzanie podległym zespołem sprzedażowym (4-8 osób)
• zarządzanie sprzedażą terenową i micro placówkami
• realizacja powierzonych zadań i planów sprzedażowych
• zarządzanie sprzedażą kart kredytowych dla klienta zamożnego
• raportowanie wyników zespołu do Zarządu
• bieżąca kontrola i rozliczanie realizacji zadań powierzanym pracownikom
• współpraca z przełożonym i wspólne opracowywanie strategii sprzedaży
• weryfikacja umów i koordynacja przebiegu dokumentacji
• motywowanie Zespołu do osiągnięcia wyznaczonych celów
• coaching indywidualny
• rekrutacja osób na stanowisko Doradcy ds. Produktów Bankowych
• logistyczne zarządzanie podległym zespołem sprzedażowym (4-8 osób)
• zarządzanie sprzedażą terenową i micro placówkami
• realizacja powierzonych zadań i planów sprzedażowych
• zarządzanie sprzedażą kart kredytowych dla klienta zamożnego
• raportowanie wyników zespołu do Zarządu
• bieżąca kontrola i rozliczanie realizacji zadań powierzanym pracownikom
• współpraca z przełożonym i wspólne opracowywanie strategii sprzedaży
• weryfikacja umów i koordynacja przebiegu dokumentacji
• motywowanie Zespołu do osiągnięcia wyznaczonych celów
• coaching indywidualny
• rekrutacja osób na stanowisko Doradcy ds. Produktów Bankowych
KIEROWNIK ZESPOŁU MOBILNEJ SIECI SPRZEDAŻY/ MOBILES SALES TEAM LEADER
• Realizacja powierzonych planów sprzedażowych
• Raportowanie wyników zespołu
• Organizowanie pracy Mobilnych Doradców
• Opracowywanie strategii sprzedaży
• Motywowanie Zespołu do osiągnięcia wyznaczonych celów
• Prowadzenie szkoleń – coaching indywidualny
• Rekrutacja osób na stanowisko Mobilnego Doradcy
• Poszukiwanie nowych możliwości zwiększenia sprzedaży
• Promowanie marki na zewnątrz korporacji
• Aktywna współpraca z innymi działami w banku
• Raportowanie wyników zespołu
• Organizowanie pracy Mobilnych Doradców
• Opracowywanie strategii sprzedaży
• Motywowanie Zespołu do osiągnięcia wyznaczonych celów
• Prowadzenie szkoleń – coaching indywidualny
• Rekrutacja osób na stanowisko Mobilnego Doradcy
• Poszukiwanie nowych możliwości zwiększenia sprzedaży
• Promowanie marki na zewnątrz korporacji
• Aktywna współpraca z innymi działami w banku
KIEROWNIK SPRZEDAŻY - INTERNET
• obsługa 3 województw: mazowieckie, łódzkie, świętokrzyskie (B2B)
• wprowadzanie akcji marketingowych i ich nadzór
• prowadzenie negocjacji i przygotowywanie ofert handlowych
• zarządzanie pracą zespołu wsparcia sprzedaży (5 osób)
• budowanie i rozwijanie długofalowych relacji z klientami-baza 300 firm z sektora MSP
• wykonywanie założonych planów sprzedaży
• poszukiwanie nowych możliwości zwiększenia sprzedaży
• aktywne pozyskiwanie nowych placówek handlowych
• współpraca ze sklepami internetowymi
• prowadzenie szkoleń z obsługi kredytów przez Internet
• prowadzenie negocjacji i przygotowywanie ofert handlowych
• wprowadzanie akcji marketingowych i ich nadzór
• prowadzenie negocjacji i przygotowywanie ofert handlowych
• zarządzanie pracą zespołu wsparcia sprzedaży (5 osób)
• budowanie i rozwijanie długofalowych relacji z klientami-baza 300 firm z sektora MSP
• wykonywanie założonych planów sprzedaży
• poszukiwanie nowych możliwości zwiększenia sprzedaży
• aktywne pozyskiwanie nowych placówek handlowych
• współpraca ze sklepami internetowymi
• prowadzenie szkoleń z obsługi kredytów przez Internet
• prowadzenie negocjacji i przygotowywanie ofert handlowych
DORADCA DS. SPRZEDAŻY
• przygotowywanie ofert handlowych,
• pozyskiwanie nowych placówek handlowych oraz nowych kontrahentów dla Żagiel S.A. w zakresie wprowadzenia usług finansowych,
• budowanie i rozwijanie długoterminowych relacji z klientami
• uruchomienie procesu wdrożeniowego i nadzór nad poprawna terminowością wprowadzonych ustaleń,
• prowadzenie negocjacji z placówkami handlowymi,
• prowadzenie szkoleń ze sprzedaży kredytów ratalnych
• pomoc przy wdrażaniu nowych placówek oraz nadzór nad utrzymaniem określonego poziomu jakości obsługi Klientów,
• raportowanie działań na rynku dla Centrali
• wstępna weryfikacja i przekazywanie do oddziału umów kredytowych
• pozyskiwanie nowych placówek handlowych oraz nowych kontrahentów dla Żagiel S.A. w zakresie wprowadzenia usług finansowych,
• budowanie i rozwijanie długoterminowych relacji z klientami
• uruchomienie procesu wdrożeniowego i nadzór nad poprawna terminowością wprowadzonych ustaleń,
• prowadzenie negocjacji z placówkami handlowymi,
• prowadzenie szkoleń ze sprzedaży kredytów ratalnych
• pomoc przy wdrażaniu nowych placówek oraz nadzór nad utrzymaniem określonego poziomu jakości obsługi Klientów,
• raportowanie działań na rynku dla Centrali
• wstępna weryfikacja i przekazywanie do oddziału umów kredytowych
HANDLOWIEC
ROLSKI Komputer Sp. J.
• Aktywna sprzedaż sprzętu komputerowego,
• Obsługa kredytowa klientów
• Opieka na 3 sklepami w woj. mazowieckim
• Sporządzanie comiesięcznych raportów sprzedażowych
• Obsługa bezpośrednia i telefoniczna klientów oraz hurtowni
• Prowadzenie sprzedaży w różnych programach komputerowych
• Obsługa zamówień internetowych z sieci sklepów i ich realizacja
• Obsługa kredytowa klientów
• Opieka na 3 sklepami w woj. mazowieckim
• Sporządzanie comiesięcznych raportów sprzedażowych
• Obsługa bezpośrednia i telefoniczna klientów oraz hurtowni
• Prowadzenie sprzedaży w różnych programach komputerowych
• Obsługa zamówień internetowych z sieci sklepów i ich realizacja
Szkolenia i kursy
ODBYTE SZKOLENIA:
• Techniki sprzedaży
• Asertywność – praktyczne zastosowanie
• Budowanie relacji z klientami
• Bezpieczeństwo wewnętrzne Banku
• Rozpoznawanie oczekiwań klienta
• Leadership trade - szkolenia dla managerów HSBC
• Techniki sprzedaży
• Asertywność – praktyczne zastosowanie
• Budowanie relacji z klientami
• Bezpieczeństwo wewnętrzne Banku
• Rozpoznawanie oczekiwań klienta
• Leadership trade - szkolenia dla managerów HSBC
Edukacja
Zainteresowania
Taniec, fotografia i obróbka zdjęć w programach profesjonalnych, podróże, muzyka
Inne
prawo jazdy kat.B - 5 lata (bezwypadkowa jazda)
Wyróżnienia:
• Doradca Roku 2008 „Rekin Sprzedaży”
• Lider Regionu Mazowieckiego QI, QIII, QIV
Wyróżnienia:
• Doradca Roku 2008 „Rekin Sprzedaży”
• Lider Regionu Mazowieckiego QI, QIII, QIV
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
ABY ZYSKAĆ W 48 GODZIN
Bezpłatne, Gratisy, Rabaty, Zniżki, Promocje, Bonusy, Wyprzedaże, Vouchery, Wejściówki. Zakupy grupowe ze zniżką. Zyskaj klientów w 48 godzin.
Avida Sp. z o.o. autoryzowany przedstawiciel Raiffeisen Bank Polska S.A.
Reprezentujemy wieloletnie doświadczenie poparte sukcesami sprzedażowymi dla jednego z największych banków na świecie. Nasze indywidualne i długofalowe podejście do klienta oraz relacje partnerskie z
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Business Social Dynamics
Sukces na rynku pracy jest osiągany przez nielicznych, osiągają go ci którzy potrafią się dobrze sprzedać, a niekoniecznie osoby lepsze od nas, bądź lepiej wykształcone, lub posiadające specjalne pred
KOBIETA BIZNESU
Szkolenia i warsztaty dla Kobiet, Konsultacje wizerunkowe, Rozwój osobisty, Zdrowy styl życia, Coaching, Psycholog
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Psychologia Perswazji
Zapraszam do grupy, dzięki której zgłebiać będziesz tajniki najskuteczniejszych strategii perswazji, sprzedaży i negocjacji.