Paulina Wyka

Paulina Wyka

Key User & Process Expert, Kone Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Office New Business Development Project Management SAP SAP CRM SAP ERP Obsługa klienta umiejętność pracy w zespole Kierowanie zespołem analityczne myślenie Business Developement , CRM - analityka i wdrożenia Wdrożenie SAP Fakturowanie tworzenie raportów i zestawień obsługa posprzedażowa Składanie zamówień u dostawców Wdrożenia CRM Szybkość w przyswajaniu nowej wiedzy i umiejętności Salesforce Rozliczanie kosztów Ambitność Wdrożenia systemów Rozliczanie przychodów Rozwiązywanie skarg klientów Tworzenie ofert naprawczych

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Kone Sp. z o.o.
Key User & Process Expert
Tworzenie, wdrażania, aktualizacja procesów w dziale sprzedaży serwisu (zbieranie wymagań, tworzenie map procesowych, szkolenia załogi).
Udział we wdrażaniu projektów korporacyjnych (Nowa nakładki na system CRM, zmiany w SAP, nowe aplikacje sprzedażowe, Kone Online)
Pomoc w testach globalnych podczas zmian w aplikacjach sprzedażowych oraz systemach typu CRM. Przeprowadzanie szkoleń w tym zakresie dla obecnych i nowych pracowników. Przygotowywanie i analiza baz danych przygotowywanych na podstawie zrzutu z SAP w lub raportów systemu CRM w microsoft excel
Praca nad poprawą parametrów m.in profitability- na podstawie analiz i badań trendów sprzedażowych i operacyjnych. Współpraca z globalnym działem IT w przypadku problemów oraz awarii systemowych.
Tworzenie, analizy i korekty cenników serwisu w organizacji.
Odpowiedzialność za wdrożenie systemów i projektów korporacyjnych na Węgrzech i Słowenii.
AmRest Holdings SE
Kierownik
Kierowanie zespołem na zmianie, składanie zamówień, fakturowanie, rozliczanie kasjerów, kontakt z klientem, praca według określonych standardów.
Kone Sp. z o.o.
Sales Support Specialist
Wsparcie działu sprzedaży w obsłudze posprzedażowej klientów: wyjaśnienia zasadności faktur, zlecenia korekt, rozwiązywanie skarg.Tworzenie ofert naprawczych, wprowadzanie audytów BHP do wewnętrznego systemu firmy. Zakładanie klientów, opportunities, kontaktów w systemie CRM. Archiwizacja dokumentów. Analizowanie wyników sprzedażowych działu, tworzenie raportów i zestawień w SAPie i CRMie. Tworzenie
dashboardów na potrzeby działu handlowego. Szkolenie nowych pracowników z systemów CRM i SAP. Dbanie o jakość danych w systemach, kontrola nad poprawnością rejestracji zdarzeń w celu poprawnego raportowania. Negocjowanie i podpisywanie z klientami umów serwisowych na nowo zainstalowane urządzenia.
Udział we wdrażaniu projektów korporacyjnych (Nowa nakładka systemowa do CRM- My Portfolio).

Projekty

Wdrożenie SAP
Wdrożenie nakładki ofertowej NEMO
Set-up narzędzia, budowa cen, testy, wdrożenie i szkolenie zespołu z nowej nakładki CRM służącej do ofertowania serwisu.
Wdrożenie MyPortfolio
Pomoc we wdrożeniu nakładki CRM (MyPortfolio) służącej do planowania pracy handlowców.

Edukacja

Logo
Informatyczne Techniki Zarządzania, magisterskie
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania WIT w Warszawie
Logo
Matematyka, licencjackie
Akademia Pomorska w Słupsku

Specjalizacje

Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Human Resources/Zasoby ludzkie
Inne
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości

Grupy

Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o