Paulina Wyka
Key User & Process Expert, Kone Sp. z o.o.
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Microsoft Office
New Business Development
Project Management
SAP
SAP CRM
SAP ERP
Obsługa klienta
umiejętność pracy w zespole
Kierowanie zespołem
analityczne myślenie
Business Developement ,
CRM - analityka i wdrożenia
Wdrożenie SAP
Fakturowanie
tworzenie raportów i zestawień
obsługa posprzedażowa
Składanie zamówień u dostawców
Wdrożenia CRM
Szybkość w przyswajaniu nowej wiedzy i umiejętności
Salesforce
Rozliczanie kosztów
Ambitność
Wdrożenia systemów
Rozliczanie przychodów
Rozwiązywanie skarg klientów
Tworzenie ofert naprawczych
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Key User & Process Expert
Tworzenie, wdrażania, aktualizacja procesów w dziale sprzedaży serwisu (zbieranie wymagań, tworzenie map procesowych, szkolenia załogi).
Udział we wdrażaniu projektów korporacyjnych (Nowa nakładki na system CRM, zmiany w SAP, nowe aplikacje sprzedażowe, Kone Online)
Pomoc w testach globalnych podczas zmian w aplikacjach sprzedażowych oraz systemach typu CRM. Przeprowadzanie szkoleń w tym zakresie dla obecnych i nowych pracowników. Przygotowywanie i analiza baz danych przygotowywanych na podstawie zrzutu z SAP w lub raportów systemu CRM w microsoft excel
Praca nad poprawą parametrów m.in profitability- na podstawie analiz i badań trendów sprzedażowych i operacyjnych. Współpraca z globalnym działem IT w przypadku problemów oraz awarii systemowych.
Tworzenie, analizy i korekty cenników serwisu w organizacji.
Odpowiedzialność za wdrożenie systemów i projektów korporacyjnych na Węgrzech i Słowenii.
Udział we wdrażaniu projektów korporacyjnych (Nowa nakładki na system CRM, zmiany w SAP, nowe aplikacje sprzedażowe, Kone Online)
Pomoc w testach globalnych podczas zmian w aplikacjach sprzedażowych oraz systemach typu CRM. Przeprowadzanie szkoleń w tym zakresie dla obecnych i nowych pracowników. Przygotowywanie i analiza baz danych przygotowywanych na podstawie zrzutu z SAP w lub raportów systemu CRM w microsoft excel
Praca nad poprawą parametrów m.in profitability- na podstawie analiz i badań trendów sprzedażowych i operacyjnych. Współpraca z globalnym działem IT w przypadku problemów oraz awarii systemowych.
Tworzenie, analizy i korekty cenników serwisu w organizacji.
Odpowiedzialność za wdrożenie systemów i projektów korporacyjnych na Węgrzech i Słowenii.
Sales Support Specialist
Wsparcie działu sprzedaży w obsłudze posprzedażowej klientów: wyjaśnienia zasadności faktur, zlecenia korekt, rozwiązywanie skarg.Tworzenie ofert naprawczych, wprowadzanie audytów BHP do wewnętrznego systemu firmy. Zakładanie klientów, opportunities, kontaktów w systemie CRM. Archiwizacja dokumentów. Analizowanie wyników sprzedażowych działu, tworzenie raportów i zestawień w SAPie i CRMie. Tworzenie
dashboardów na potrzeby działu handlowego. Szkolenie nowych pracowników z systemów CRM i SAP. Dbanie o jakość danych w systemach, kontrola nad poprawnością rejestracji zdarzeń w celu poprawnego raportowania. Negocjowanie i podpisywanie z klientami umów serwisowych na nowo zainstalowane urządzenia.
Udział we wdrażaniu projektów korporacyjnych (Nowa nakładka systemowa do CRM- My Portfolio).
dashboardów na potrzeby działu handlowego. Szkolenie nowych pracowników z systemów CRM i SAP. Dbanie o jakość danych w systemach, kontrola nad poprawnością rejestracji zdarzeń w celu poprawnego raportowania. Negocjowanie i podpisywanie z klientami umów serwisowych na nowo zainstalowane urządzenia.
Udział we wdrażaniu projektów korporacyjnych (Nowa nakładka systemowa do CRM- My Portfolio).
Projekty
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Human Resources/Zasoby ludzkie
Inne
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Grupy
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o