Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
Prowadzenie szkoleń
Zarządzanie zespołem
język rosyjski
praca w zespole
Angielski
Budowanie zepołu
język ukraiński
Arkusze Google
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
rosyjski
dobry
ukraiński
dobry
Doświadczenie zawodowe
koordynator ds. wdrożeń - wolontariusz projektu Akademia Przyszłości
• Budowanie zespołu - aktualnie mój zespół składa się z trzech osób, celem moim jest zbudowanie zespołu siedmioosobowego do końca listopada 2017r.
• Organizowanie pracy zespołu - zbieranie informacji o dostępności asystentów, bieżący kontakt z zespołem w związku z prowadzonymi przez nas szkoleniami.
• Organizowanie szkoleń - koordynowanie pracy zespołu wolontariuszy, przydzielanie zadań związanych z organizacją szkoleń oraz nadzorowanie ich realizacji w terminie. Są to zadania takie jak: znalezienie nieodpłatnej sali, poinformowanie wszystkich uczestników o miejscu i godzinie szkolenia, i ewentualnych zmianach, zakupy w ramach poczęstunku dla wolontariuszy i ich dostarczenie. W trakcie pierwszego miesiąca mojej pracy zrealizowaliśmy trzy wdrożenia, a do tej pory już cztery.
• Rozwiązywanie trudnych sytuacji - bo zdarzają się i takie. Najtrudniejszą było znalezienie sali na ostatni moment - wdrożenie było realizowane w sobotę od godziny 10, a salę znaleźliśmy po godzinie 22 poprzedniego dnia, co było zasługą przede wszystkim jednego z wolontariuszy.
• Organizowanie pracy zespołu - zbieranie informacji o dostępności asystentów, bieżący kontakt z zespołem w związku z prowadzonymi przez nas szkoleniami.
• Organizowanie szkoleń - koordynowanie pracy zespołu wolontariuszy, przydzielanie zadań związanych z organizacją szkoleń oraz nadzorowanie ich realizacji w terminie. Są to zadania takie jak: znalezienie nieodpłatnej sali, poinformowanie wszystkich uczestników o miejscu i godzinie szkolenia, i ewentualnych zmianach, zakupy w ramach poczęstunku dla wolontariuszy i ich dostarczenie. W trakcie pierwszego miesiąca mojej pracy zrealizowaliśmy trzy wdrożenia, a do tej pory już cztery.
• Rozwiązywanie trudnych sytuacji - bo zdarzają się i takie. Najtrudniejszą było znalezienie sali na ostatni moment - wdrożenie było realizowane w sobotę od godziny 10, a salę znaleźliśmy po godzinie 22 poprzedniego dnia, co było zasługą przede wszystkim jednego z wolontariuszy.
asystent ds. wdrożeń - wolontariusz projektu Akademia Przyszłości
• Prowadzenie wdrożeń - w tej roli wdrażam nowych wolontariuszy do ich zadań, wdrożenia mają charakter warsztatowy. Grupy które do tej pory szkoliłam liczyły maksymalnie 12 osób.
• Prowadzenie warsztatów - są to tzw. warsztaty rozwojowe. Prowadziłam dwa takie szkolenia - myślenie biznesowe oraz komunikacja empatyczna. Drugie z tych zajęć cieszyły się bardzo dobrymi komentarzami - jedna z uczestniczek stwierdziła, że to było najbardziej wartościowe szkolenie na którym była.
• Współpraca z zespołem - zespół asystentów składał się z kilku osób z którymi organizowaliśmy pracę pod nadzorem koordynatora.
• Prowadzenie warsztatów - są to tzw. warsztaty rozwojowe. Prowadziłam dwa takie szkolenia - myślenie biznesowe oraz komunikacja empatyczna. Drugie z tych zajęć cieszyły się bardzo dobrymi komentarzami - jedna z uczestniczek stwierdziła, że to było najbardziej wartościowe szkolenie na którym była.
• Współpraca z zespołem - zespół asystentów składał się z kilku osób z którymi organizowaliśmy pracę pod nadzorem koordynatora.
Lider zespołu - wolontariusz projektu Akademia Przyszłości
• Zbudowanie zespołu - w pierwszym miesiącu bodowania zespołu zrekrutowałam 15 osób. Po kolejnym miesiącu miałam już zbudowany zespół ośmioosobowy, który później został powiększony do dziewięcioosobowego.
• Zarządzanie zespołem - na co dzień aż do końca edycji projektu (lipiec 2017r.) zarządzałam zbudowanym zespołem. Było to pilnowanie terminów związanych ze zdawaniem relacji, wypełnianiem dokumentów.
• Koordynowanie i organizowanie wydarzeń - członkowie zespołu mieli przydzielone zadania od znalezienia atrakcji na imprezy/spotkania po znalezienie sali i upewnienie się w obecności swojego podopiecznego (dziecka) na wydarzeniu. W związku z tym sprawdzałam poprawność wykonanych/wykonywanych zadań oraz ich realizację w terminie.
• Zarządzanie zespołem - na co dzień aż do końca edycji projektu (lipiec 2017r.) zarządzałam zbudowanym zespołem. Było to pilnowanie terminów związanych ze zdawaniem relacji, wypełnianiem dokumentów.
• Koordynowanie i organizowanie wydarzeń - członkowie zespołu mieli przydzielone zadania od znalezienia atrakcji na imprezy/spotkania po znalezienie sali i upewnienie się w obecności swojego podopiecznego (dziecka) na wydarzeniu. W związku z tym sprawdzałam poprawność wykonanych/wykonywanych zadań oraz ich realizację w terminie.
Projekty
Inauguracja roku szkolnego Akademii Przyszłości - Stowarzyszenie WIOSNA
• Bieżące nadzorowanie etapów realizacji poszczególnych zadań
• Sprawdzanie poprawności wykonanych zadań, ich terminowej realizacji
• Dopilnowanie formalnych spraw związanych z różnymi aspektami realizacji wydarzenia - przekazanie umów do Stowarzyszenia WIOSNA
Zadania które nadzorowałam jako lider wydarzenia:
• transport dzieci i rodziców z dwóch miast (razem około 65 osób)
• znalezienie sali
• znalezienie atrakcji - była to zumba oraz malowanie buziek dzieci, totaj moją rolą był również kontakt z tymi osobami w celu ustalenia szczegółów (forma współpracy, godzina wejścia na salę)
• zakupy - poczęstunek dla gości
• transport zakupów oraz prezentów dla dzieci
• wykonywanie dekoracji
Inauguracja to impreza rozpoczynająca rok pracy z dziećmi w Akademii Przyszłości. W województwie kujawsko-pomorskim odbyła się ona 8.10.2017r., a liczba przewidzianych uczestników wynosiła niecałe 200 - ostatecznie było około 130 osób.
Zakres obowiązków
• Rozdzielenie zadań w zespole.• Bieżące nadzorowanie etapów realizacji poszczególnych zadań
• Sprawdzanie poprawności wykonanych zadań, ich terminowej realizacji
• Dopilnowanie formalnych spraw związanych z różnymi aspektami realizacji wydarzenia - przekazanie umów do Stowarzyszenia WIOSNA
Zadania które nadzorowałam jako lider wydarzenia:
• transport dzieci i rodziców z dwóch miast (razem około 65 osób)
• znalezienie sali
• znalezienie atrakcji - była to zumba oraz malowanie buziek dzieci, totaj moją rolą był również kontakt z tymi osobami w celu ustalenia szczegółów (forma współpracy, godzina wejścia na salę)
• zakupy - poczęstunek dla gości
• transport zakupów oraz prezentów dla dzieci
• wykonywanie dekoracji
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Inne
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją
Zainteresowania
Gra na perkusji, rysowanie, jazda na rolkach, pisanie
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.