Paulina Śmiechowska
Dyrektor ds. Obsługi Klienta Atlas
Łódź,
łódzkie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Kompleksowa obsługa klienta:
- utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi klientami
- przyjmowanie zamówień
- fakturowanie
- obsługa logistyczna klientów
- obsługa w zakresie rozpatrywania reklamacji i zwrotów zgłaszanych przez klientów
- weryfikacja i akceptacja faktur zakupowych i transportowych
- kontrola stanów magazynowych
- windykacja należności
- rozliczanie premii i bonusów dla klientów
- sporządzanie szczegółowych raportów sprzedaży.
- utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi klientami
- przyjmowanie zamówień
- fakturowanie
- obsługa logistyczna klientów
- obsługa w zakresie rozpatrywania reklamacji i zwrotów zgłaszanych przez klientów
- weryfikacja i akceptacja faktur zakupowych i transportowych
- kontrola stanów magazynowych
- windykacja należności
- rozliczanie premii i bonusów dla klientów
- sporządzanie szczegółowych raportów sprzedaży.
Edukacja
Specjalizacje
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
-taniec
-pływanie
-pływanie
Inne
- pracowitość i rzetelność
- silna motywacja do osiągnięcia sukcesu
- umiejętność pracy w stresie
- wysoka komunikatywność
- inicjatywa, odpowiedzialność oraz ukierunkowanie na sprzedaż i pracę z klientem
- dyspozycyjność
- silna motywacja do osiągnięcia sukcesu
- umiejętność pracy w stresie
- wysoka komunikatywność
- inicjatywa, odpowiedzialność oraz ukierunkowanie na sprzedaż i pracę z klientem
- dyspozycyjność
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.