Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Aktywacji Marki
- Odpowiedzialność za portfolio Non-Black marki Lipton na polskim rynku,
- Budowanie i implementowanie planów marketinowych,
- Odpowiedzialność za P&L,
- Launch 10 SKU,
- Zarządzanie budżetem,
- Monitoring danych rynkowych - udziały rynkowe, sprzedaż (AC Nielsen),
- Monitoring cen,
- Współpraca z innymi komórkami w firmie (sprzedaż, planowanie, finanse) oraz agencjami zewnętrznymi.
- Budowanie i implementowanie planów marketinowych,
- Odpowiedzialność za P&L,
- Launch 10 SKU,
- Zarządzanie budżetem,
- Monitoring danych rynkowych - udziały rynkowe, sprzedaż (AC Nielsen),
- Monitoring cen,
- Współpraca z innymi komórkami w firmie (sprzedaż, planowanie, finanse) oraz agencjami zewnętrznymi.
Praktykant - Summer Internship Programme
- stworzenie narzędzia analitycznego, opartego na danych od agencji badawczej Nielsen dla SmartChoice (Delma, Perla) na rynkach CEE
- koordynowanie procesu poprawy opakowań dla SmartChoice (Delma, Perla) na rynkach CEE
- udoskonalanie narzędzi internetowych dla Bakingu (Kasia, Hera, Rama Maestro, etc.) w Europie
- koordynowanie procesu poprawy opakowań dla SmartChoice (Delma, Perla) na rynkach CEE
- udoskonalanie narzędzi internetowych dla Bakingu (Kasia, Hera, Rama Maestro, etc.) w Europie
Szef Działu Marketingu; Koordynator Marketingowy w projektach: Kobieta z Wiggorem oraz Karierosfera
Szef Działu Marketingu - rok akademicki 2012/2013
- przeprowadzanie spotkań działu marketingu liczącego kilkunastu członków
- organizowanie szkoleń z zakresu marketingu
- wspieranie działań siedmiu Koordynatorów Marketingowych
- praca nad nowym logotypem Stowarzyszenia Studenckiego WIGGOR
- akceptowanie materiałów promocyjnych poszczególnych projektów
Koordynator Marketingowy w projekcie Karierosfera 2013
- zarządzanie wszelkimi działaniami marketingowymi na terenie 13 miast z całej Polski
- przygotowanie strategii marketingowej projektu
- przeprowadzenie sesji kreatywnej z grupą projektową
- realizowanie strategii marketingowej projektu
- przeprowadzanie i analiza badań
- nadzór nad powstawaniem materiałów promocyjnych
- dystrybucja materiałów promocyjnych na teren całej Polski
- pomoc w realizacji projektu
Koordynator Marketingowy w projekcie Kobieta z Wiggorem 2012
- zarządzanie wszelkimi działaniami marketingowymi na terenie Wrocławia
- przygotowanie strategii marketingowej projektu
- realizowanie strategii marketingowej projektu
- przeprowadzanie i analiza badań
- nadzór nad powstawaniem materiałów promocyjnych
- pomoc w realizacji projektu
Koordynator ds. Warsztatów w projekcie Kobieta z Wiggorem 2011
- opracowywanie baz warsztatów
- kontakt z osobami przeprowadzającymi warsztaty
- pomoc w realizacji projektu
- przeprowadzanie spotkań działu marketingu liczącego kilkunastu członków
- organizowanie szkoleń z zakresu marketingu
- wspieranie działań siedmiu Koordynatorów Marketingowych
- praca nad nowym logotypem Stowarzyszenia Studenckiego WIGGOR
- akceptowanie materiałów promocyjnych poszczególnych projektów
Koordynator Marketingowy w projekcie Karierosfera 2013
- zarządzanie wszelkimi działaniami marketingowymi na terenie 13 miast z całej Polski
- przygotowanie strategii marketingowej projektu
- przeprowadzenie sesji kreatywnej z grupą projektową
- realizowanie strategii marketingowej projektu
- przeprowadzanie i analiza badań
- nadzór nad powstawaniem materiałów promocyjnych
- dystrybucja materiałów promocyjnych na teren całej Polski
- pomoc w realizacji projektu
Koordynator Marketingowy w projekcie Kobieta z Wiggorem 2012
- zarządzanie wszelkimi działaniami marketingowymi na terenie Wrocławia
- przygotowanie strategii marketingowej projektu
- realizowanie strategii marketingowej projektu
- przeprowadzanie i analiza badań
- nadzór nad powstawaniem materiałów promocyjnych
- pomoc w realizacji projektu
Koordynator ds. Warsztatów w projekcie Kobieta z Wiggorem 2011
- opracowywanie baz warsztatów
- kontakt z osobami przeprowadzającymi warsztaty
- pomoc w realizacji projektu
Szkolenia i kursy
-szkolenie z zakresu e-marketingu (organizowane przez WIGGOR, prowadzone przez Szymona Mazurka, właściciela firmy Interprima)
-szkolenie z badań marketingowych (organizowane przez WIGGOR, prowadzone przez Konrada Wojciechowskiego, byłego członka Stowarzyszenia Studenckiego WIGGOR)
-szkolenie "Brand Management at P&G" (organizowane przez AIESEC w ramach "Dni Kariery" prowadzone przez Marię Górecką, pracownika firmy P&G)
-warsztaty "Brand Management" (organizowane przez firmę Danone)
-szkolenie z badań marketingowych (organizowane przez WIGGOR, prowadzone przez Konrada Wojciechowskiego, byłego członka Stowarzyszenia Studenckiego WIGGOR)
-szkolenie "Brand Management at P&G" (organizowane przez AIESEC w ramach "Dni Kariery" prowadzone przez Marię Górecką, pracownika firmy P&G)
-warsztaty "Brand Management" (organizowane przez firmę Danone)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
-fotografia
-gry planszowe
-grafika komputerowa
-Australia
-gry planszowe
-grafika komputerowa
-Australia
Organizacje
Stowarzyszenie Studenckie WIGGOR
Inne
-prawo jazdy kat.B, od 6 lat
Grupy
Stowarzyszenie Studenckie WIGGOR
Członkowie aktywni i honorowi należący do Stowarzyszenia Studenckiego WIGGOR działającego przy Akademii Ekonomicnzej we Wrocławiu.
http://www.wiggor.pl