Paulina Rajewska

Brand Manager
Piastów, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Unilever Polska S.A.
Junior Brand Manager
- Odpowiedzialność za portfolio 60 SKU marki Lipton na polskim rynku,
- Tworzenie i implementacja planów 360° dla marki,
- Odpowiedzialność za P&L,
- Monitorowanie sytuacji rynkowej,
- Zarządzanie budżetem,
- Współpraca z innymi działami, a także agencjami zewnętrznymi.
Unilever Polska S.A.
Specjalista ds. Aktywacji Marki
- Odpowiedzialność za portfolio Non-Black marki Lipton na polskim rynku,
- Budowanie i implementowanie planów marketinowych,
- Odpowiedzialność za P&L,
- Launch 10 SKU,
- Zarządzanie budżetem,
- Monitoring danych rynkowych - udziały rynkowe, sprzedaż (AC Nielsen),
- Monitoring cen,
- Współpraca z innymi komórkami w firmie (sprzedaż, planowanie, finanse) oraz agencjami zewnętrznymi.
Logo
Referent ds. Analiz Marketingowych
TAKTO Finanse
- analizowanie danych marketingowych
- zakup baz danych
- monitoring mediów
Unilever Polska S.A.
Praktykant - Summer Internship Programme
- stworzenie narzędzia analitycznego, opartego na danych od agencji badawczej Nielsen dla SmartChoice (Delma, Perla) na rynkach CEE
- koordynowanie procesu poprawy opakowań dla SmartChoice (Delma, Perla) na rynkach CEE
- udoskonalanie narzędzi internetowych dla Bakingu (Kasia, Hera, Rama Maestro, etc.) w Europie
Funmedia sp. z o.o.
Młodszy Specjalista ds. Marketingu
- analizowanie ruchu na stronach produktowych w systemie Google Analytics
- planowanie kampanii Google AdWords
- działania benchmarkingowe
- tworzenie i wysyłanie mailingów
Logo
Praktykant
b&j
- pisanie tekstów reklamowych
- pisanie haseł, sloganów
- wymyślanie koncepcji reklamowych
CAMAIEU POLSKA SP. Z O.O
Sprzedawca
- sprzedaż bezpośrednia
- budowanie długotrwałych relacji z klientem
- merchandising
- przyjmowanie dostaw
- informowanie o promocjach
Logo
Praktykant
Spalding
- pisanie artykułów na stronę internetową
- tworzenie baz danych
- projektowanie badań marketingowych
Stowarzyszenie Studenckie WIGGOR
Szef Działu Marketingu; Koordynator Marketingowy w projektach: Kobieta z Wiggorem oraz Karierosfera
Szef Działu Marketingu - rok akademicki 2012/2013
- przeprowadzanie spotkań działu marketingu liczącego kilkunastu członków
- organizowanie szkoleń z zakresu marketingu
- wspieranie działań siedmiu Koordynatorów Marketingowych
- praca nad nowym logotypem Stowarzyszenia Studenckiego WIGGOR
- akceptowanie materiałów promocyjnych poszczególnych projektów

Koordynator Marketingowy w projekcie Karierosfera 2013
- zarządzanie wszelkimi działaniami marketingowymi na terenie 13 miast z całej Polski
- przygotowanie strategii marketingowej projektu
- przeprowadzenie sesji kreatywnej z grupą projektową
- realizowanie strategii marketingowej projektu
- przeprowadzanie i analiza badań
- nadzór nad powstawaniem materiałów promocyjnych
- dystrybucja materiałów promocyjnych na teren całej Polski
- pomoc w realizacji projektu

Koordynator Marketingowy w projekcie Kobieta z Wiggorem 2012
- zarządzanie wszelkimi działaniami marketingowymi na terenie Wrocławia
- przygotowanie strategii marketingowej projektu
- realizowanie strategii marketingowej projektu
- przeprowadzanie i analiza badań
- nadzór nad powstawaniem materiałów promocyjnych
- pomoc w realizacji projektu

Koordynator ds. Warsztatów w projekcie Kobieta z Wiggorem 2011
- opracowywanie baz warsztatów
- kontakt z osobami przeprowadzającymi warsztaty
- pomoc w realizacji projektu
Logo
Asystent sprzedaży
United Colors of Benetton
- sprzedaż bezpośrednia
- budowanie długotrwałych relacji z klientem
- merchandising
- przyjmowanie dostaw
- informowanie o promocjach

Szkolenia i kursy

-szkolenie z zakresu e-marketingu (organizowane przez WIGGOR, prowadzone przez Szymona Mazurka, właściciela firmy Interprima)
-szkolenie z badań marketingowych (organizowane przez WIGGOR, prowadzone przez Konrada Wojciechowskiego, byłego członka Stowarzyszenia Studenckiego WIGGOR)
-szkolenie "Brand Management at P&G" (organizowane przez AIESEC w ramach "Dni Kariery" prowadzone przez Marię Górecką, pracownika firmy P&G)
-warsztaty "Brand Management" (organizowane przez firmę Danone)

Edukacja

Logo
Zarządzanie (Marketing na Rynku Krajowym i Międzynarodowym), magisterskie
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu
Logo
Zarządzanie (Komunikacja Marketingowa), licencjackie
Akademia Ekonomiczna im. Oskara Langego we Wrocławiu

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką

Zainteresowania

-fotografia
-gry planszowe
-grafika komputerowa
-Australia

Organizacje

Stowarzyszenie Studenckie WIGGOR

Inne

-prawo jazdy kat.B, od 6 lat

Grupy

Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Stowarzyszenie Studenckie WIGGOR
Stowarzyszenie Studenckie WIGGOR
Członkowie aktywni i honorowi należący do Stowarzyszenia Studenckiego WIGGOR działającego przy Akademii Ekonomicnzej we Wrocławiu. http://www.wiggor.pl