Paulina Pyzdrowska

Koordynatora Zespołu ds. Wsparcia Klienta
Poznań, wielkopolskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Arvato SERVICES Polska
Koordynator Zespołu ds. Wsparcia Klienta/ Dział Windykacja
Stanowisko: Koordynator Zespołu ds. Wsparcia Klienta/ Dział Windykacja
Zakres obowiązków:
Zarządzanie podległym zespołem, sporządzanie i prezentacja analiz i raportów z zakresu funkcjonowania i jakości Back Office, odpowiedzialność za osiąganie i utrzymanie założonego poziomu jakości pracy Back Office, terminowość wykonywanych zadań w dziale Back Office, tworzenie planu zastępowalności w dziale, współpraca z innymi działami

Stanowisko: Specjalista ds. Back Office/ Dział Windykacji
Zakres obowiązków:
aktualizacja wpłat oraz korekt na sprawach dłużników, księgowanie wpłat, monitoring należności, import wyciągów, aktualizacja baz danych/ zarządzanie danymi, dbanie o przepływ informacji, kontakt z klientem i z inspektorami terenowymi (dbanie o terminowość raportów, wydzielanie spraw), analiza korespondencji przychodzącej i spraw dłużników (w języku polskim i angielskim), wydawanie poleceń konsultantom, wsparcie koordynatorów w codziennych obowiązkach.

Stanowisko: Recepcjonistka/ Dział Windykacji
Zakres obowiązków: dbanie o przepływ informacji, realizacja bieżących spraw administracyjnych, porządkowanie dokumentacji klientów, archiwizacja dokumentów, rejestracja poczty przychodzącej i wychodzącej, zamawianie artykułów biurowych
Logo
Praktykantka w dziale administracji
System Data Group, Poznań
porządkowanie dokumentacji klientów, realizacja zadań administracyjno- biurowych, udział w rozwiązywaniu bieżących spraw związanych z obsługą Klienta, wszelkiego rodzaju pomoc dla Pracowników całego Działu Administracyjnego
Logo
Sprzedawca, House
OUT SAGA
obsługa klienta, obsługa kasy, terminala, zabezpieczenie towaru, pomoc w tworzeniu ekspozycji
Logo
Recepcjonistka, animatorka czasu wolnego
Ośrodek wypoczynkowy w Ustroniu Morskim
odpowiedzialność za wysoki standard obsługi, meldowanie gości, przydzielanie pokoi, przyjmowanie rezerwacji, obsługę korespondencji, udzielanie informacji, przyjmowanie reklamacji, prowadzenie rachunków związanych z pobytem gości, obsługa programu komputerowego zarządzającego stanem wolnych pokoi, opieka nad dziećmi.

Szkolenia i kursy

04.2014-06.2014 Intensywny Kurs Kadrowo-płacowy w GoWork.pl

10.2012- 05.2013 Kurs "General English pre-FCE level 12" w Empik School- język angielski

09.2012-10.2012 Kurs "Grammar Refresher" oraz "General English conversation class FCE level" w Empik School - język angielski

05.2008 Szkolenie z pierwszej pomocy przed medycznej

05.2007 Kurs dla wychowawców placówek wypoczynku dla dzieci i młodzieży

2005-2006 Kurs języka angielskiego metodą Callana w Koninie

Edukacja

Logo
Turystka i Rekreacja, magisterskie
Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu

Zainteresowania

- podróże krajowe i zagraniczne,
- sport: pływanie, jogging,
- decoupage

Inne

Umiejętności:
- b. dobra obsługa komputera (Windows XP, MS Office,
Internet) i innych urządzeń biurowych
- prawo jazdy kat. B
- zdolności organizacyjne
- umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole
- umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów
- umiejętność pracy pod presją
- umiejętność planowania pracy
- podstawowa znajmość programu SAP, Symfonia i Płatnik