Paulina Pałęcka
asystent klienta, bank millennium sa
Gdynia,
pomorskie
Języki
ukraiński
biegły
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Szkolenia i kursy
„Techniki sprzedaży”
„seminarium kasjera walutowego”
„przeciwdziałanie praniu pieniędzy w polskich instytucjach finansowych”
„seminarium kasjera walutowego”
„przeciwdziałanie praniu pieniędzy w polskich instytucjach finansowych”
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Zainteresowania
podróże, kulturoznawstwo.
Organizacje
ASYSTREN KLIENTA
BANK MILLENNIU SA,
Zakres obowiązków: obsługa klienta detalicznego, proponowanie produktów bankowych w kampaniach promocyjnych , budowanie długotrwałych relacji z klientami, prowadzenie negocjacji finansowych, tworzenie raportów sprzedażowych, prowadzenie dokumentacji klienta, raportowanie.
DORDCA PRODUKTÓW BANKOWYCH
RIGAL DISTRIBUTION, SPRZEDAŻ PRODUKTÓW BANKOWYCH BANKU CITI HANDLOWY
Zakres obowiązków: sprzedaż gł. kart kredytowych, tworzenie bazy danych klienta, obsługa telefoniczna poszczególnych klientów, organizacja spotkań firmowych, prowadzenie negocjacji handlowych, raportowanie, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy.
DORADCA KLIENTA
ATLANTIC.
Zakres obowiązków: opracowywanie ofert i zamówień, dbanie o estetyczny wizerunek sklepu, tworzenie raportów sprzedażowych, budowanie dobrych relacji z klienem.
ASYSTENTKA MENEGERA
DOM WESELNY.
Zakres obowiązków: prowadzenie kalendarza imprez, dbanie o dobry wizerunek firmy, współudział w organizacji wesel, komunii, chrztów, pomoc przy obsłudze gości, uczestnictwo w uroczystościach i okolicznościowych przyjęciach, konferencjach.
BANK MILLENNIU SA,
Zakres obowiązków: obsługa klienta detalicznego, proponowanie produktów bankowych w kampaniach promocyjnych , budowanie długotrwałych relacji z klientami, prowadzenie negocjacji finansowych, tworzenie raportów sprzedażowych, prowadzenie dokumentacji klienta, raportowanie.
DORDCA PRODUKTÓW BANKOWYCH
RIGAL DISTRIBUTION, SPRZEDAŻ PRODUKTÓW BANKOWYCH BANKU CITI HANDLOWY
Zakres obowiązków: sprzedaż gł. kart kredytowych, tworzenie bazy danych klienta, obsługa telefoniczna poszczególnych klientów, organizacja spotkań firmowych, prowadzenie negocjacji handlowych, raportowanie, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy.
DORADCA KLIENTA
ATLANTIC.
Zakres obowiązków: opracowywanie ofert i zamówień, dbanie o estetyczny wizerunek sklepu, tworzenie raportów sprzedażowych, budowanie dobrych relacji z klienem.
ASYSTENTKA MENEGERA
DOM WESELNY.
Zakres obowiązków: prowadzenie kalendarza imprez, dbanie o dobry wizerunek firmy, współudział w organizacji wesel, komunii, chrztów, pomoc przy obsłudze gości, uczestnictwo w uroczystościach i okolicznościowych przyjęciach, konferencjach.
Inne
doskonałe umiejętności negocjacji handlowych, odporność na stres, kreatywność, asertywność, komunikatywność, właściwa organizacja czasu i pracy