Paulina Owczarek

be creative! think outside the box!
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Analiza biznesowa Strategia biznesowa Zarządzanie zmianą Zarządzanie Microsoft Office Negocjacje Project Management Public Relations Zarządzanie projektami programistycznymi Przywództwo w zespole product managment

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Herbapol Lublin S.A.
Product manager
- zarządzanie marką Green-Up
(strategia, przygotowanie rocznych planów i realizacja budżetu, organizacja konferencji i spotkań szkoleniowych dla pracowników, monitorowanie otoczenia konkurencyjnego)

- wdrażania nowego produktu pod marką Herbapol - produkty dżemowe
(NPD, działania promocyjne, projekty POS, konferencje prezentujące nowy asortyment dla klientów i pracowników)
FRoSTA
Brand manager, PR and online manager
- kompleksowe zarządzanie komunikacją
(relacje z mediami, wewnętrzna komunikacja, troska o wizerunek przedsiębiorstwa, wydarzenia promocyjne, zarządzanie stronami WWW i social media)

- zarządzanie kategorią ziół i przekąsek
(NPD, opakowanie, komunikacja, kreacja, promocja, analiza konkurencji, analizy danych sprzedażowych)
TORUŃ 2016
specjalista ds. marketingu
- tworzenie strategii marketingowych
- planowanie działań promocyjnych
- tworzenie materiałów i redagowanie tekstów promocyjnych
- współpraca z grafikami i agencjami kreatywnymi
- kontakty ze sponsorami, kontrahentami
- organizacja wydarzeń kulturalnych
MarketShare Sp. z o.o.
ambasadorka marki Martini

Szkolenia i kursy

- Analiza sensoryczna produktów
Prowadzący: J.S. Hamilton Poland Ltd.

- Kultura XXI
Organizator: Competir Polska

- Role współczesnego menedżera
Prowadzący: Rafał Zgorzelski

- Metaprogramy, czyli jak rozpoznawać i rozumieć preferowane style myślenia
Prowadzący: Malwina Użarowska

- Ja w czasoprzestrzeni, czyli warsztat zarządzania sobą w czasie
Prowadzący: Paweł Muzyczyszyn i Weronika Wyrzykowska

- Warsztat kreatywnego myślenia
Prowadzący: Katarzyna Bekisz, Maciej Kletkiewicz

Edukacja

Logo
Zarządzanie: Nowoczesny Marketing, magisterskie
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Logo
Studia Menedżerskie, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Logo
Komunikacja Społeczna i Public Relations, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
Logo
stosunki międzynarodowe, licencjackie
Ege Universitesi
Logo
politologia, licencjackie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

- podróże małe i duże
- gotowanie eksperymentalne
- literatura faktu
- joga

Organizacje

wieloletnia aktywność w organizacji studenckiej:
Europejskie Forum Studentów AEGEE-Toruń

2010/2011
- członek Komisji Rewizyjnej AEGEE Toruń
- koordynator projektu charytatywnego "Magiczne Ferie 2011"

2009/2010
- wiceprezydent Europejskiego Forum Studentów AEGEE-Toruń
- wice-Koordynator międzynarodowego projektu: „Multikulturowość - łamanie stereotypów. Summer University”
- delegat AEGEE-Toruń na międzynarodowej konferencji: AGORA na Cyprze
- prowadzący warsztaty: PR w organizacji studenckiej
- uczestnik spotkania koncepcyjnego ogólnoeuropejskiego projektu flagowego organizacji "Beyond Europe" w Brukseli

2008/2009
PR Responsible
- zarządzane grupa roboczą,
- organizacja promocji organizacji podczas organizowanych wydarzeń,
- kontakty z mediami,
- zarządzanie strona internetową
- tworzenie materiałów promocyjnych (plakaty, ulotki)

Inne

- prawo jazy kat. B
- obsługa komputera:
MS Office, iWork, Adobe Photoshop

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Castingi
Castingi
MODA I CASTINGI fashion vogue mode fangle style
Kreatywna reklama
Kreatywna reklama
Pomysłodajnia :) Jest zlecienie, nie ma pomysłu? Towarzysze, pomożecie? POMOŻEMY!!!!
PROMOCJA  POLSKI
PROMOCJA POLSKI
Promocja gospodarcza, promocja kultury, marka Polski, marketing narodowy, . Zapraszamy specjalistów, studentów, artystów i przedstawicieli instytucji promujących Polskę.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
WSPÓŁPRACA  BIZNESOWA
WSPÓŁPRACA BIZNESOWA
Grupa, w której można nawiązać kontakty handlowe, biznesowe. Zarekomendować siebie lub kogoś. Dla tych którzy chcą poszerzać swoje kontakty biznesowe http://www.goldenline.pl/grupa/networker