Paulina Mysiakowska

Doradca Klienta Detalicznego III Stopnia, Bank BGŻ
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. księgowości
Hotele De Silva Sp. z O.O.
Logo
Koordynator ds. Księgowości
Hotele De Silva Sp. z O.O.
Wprowadzanie danych do systemów: Profinn i ProGass, prowadzenie kasy hotelowej (przyjmowanie, wydawanie, ewidencjonowanie), sporządzanie zestawień dla Centrali Spółki z zakresu księgowości, dekretowanie i archiwizacja dokumentów, kontrola poprawności faktur, sprawdzanie codziennych raportów kelnerskich.
Bank BNP Paribas
Doradca Klienta Detalicznego III Stopnia z funkcją Zastępcy Dyrektora Oddziału
Aktywna sprzedaż produktów i usług detalicznych, stosowanie w procesie sprzedaży cross-sellingu produktowego, doradztwo, pozyskiwanie nowych klientów i budowanie z nimi długotrwałych relacji, rozszerzanie zakresu współpracy z dotychczasowymi klientami, przygotowywanie i procesowanie transakcji kredytowych, podejmowanie decyzji kredytowych, prowadzenie obsługi transakcyjnej klientów, obsługa umów o lokaty negocjowane, przyjmowanie reklamacji klientów, aktywne kształtowanie pożądanego wizerunku Banku.
Bank BNP Paribas
Kasjero-Dysponent
Sprzedaż produktów i usług bankowych dla klientów detalicznych, otwieranie i prowadzenie rachunków bankowych, przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych złotowych i walutowych, księgowanie przelewów, sprawdzanie autentyczności przyjmowanych banknotów i monet, skup oraz sprzedaż walut i czeków, przyjmowanie reklamacji klientów.
Logo
Asystentka Prezesa, Kierownik Sekretariatu
Stowarzyszenie Radomski Samorząd Obywatelski
Nawiązywanie kontaktów z czytelnikami, prowadzenie archiwum gazety, uczestnictwo w Radach Programowych, prace biurowe: wypisywanie dokumentów, faktur, rozliczanie się z kontrahentami.
Logo
Sekretarka
Firma Handlowo-Usługowa „Bargin Center”
Obsługa klienta, umawianie interesantów na spotkania, dobór personalny, wypłata wynagrodzeń dla pracowników.
Logo
Sekretarka-Handlowiec
Firma Telekomunikacyjna „East Power”
Obsługa klienta, sprzedaż usług Tele 2, negocjacje z klientami, rozwiązywanie problemów klientów, ocena predyspozycji zawodowych, umawianie interesantów na spotkania, dobór personalny, wypłata wynagrodzeń dla pracowników, sporządzanie raportów, prowadzenie szkoleń dla sekretarek, prace biurowe.

Szkolenia i kursy

1. Certyfikat – „Techniki Sprzedaży - kredyt hipoteczny”
2. Certyfikat – „Skuteczne zarządzanie czasem
i efektywność osobista”
3. Certyfikat – „Wdrożenie wymogów Dyrektywy MiFID – profil sprzedażowy”
4. Szkolenie z podstaw wiedzy produktowej,
5. Certyfikat – „Techniki sprzedaży w kontekście
kredytu gotówkowego”
6. Certyfikat – „Sprzedaż przez obsługę”
7. Szkolenie z obsługi systemu Eurobank
8. Zaświadczenie o ukończeniu kursu z wynikiem
Celującym „Kasjer walutowo – złotówkowy”.
9. Certyfikat ukończenia kursu języka angielskiego na poziomie A1 – początkującym z wynikiem bardzo dobrym

Edukacja

Logo
Finanse i Rachunkowość, magisterskie
Akademia Finansów w Warszawie
Logo
Finanse i Bankowość, licencjackie
Wyższa Szkoła Finansów i Bankowości w Radomiu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Bankowość
Bankowość detaliczna
Finanse/Ekonomia
Księgowość

Zainteresowania

- taniec,
- sport,
- moda.

Inne

UMIEJĘTNOŚCI:
• dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Word,
Excel, PowerPoint, Outlook)
• bardzo dobra obsługa komputera i urządzeń
biurowych,
• sprzedaży i komunikowania się,
• negocjacyjne,
• pracy w grupie,
• rozwiązywania problemów,
• organizowania czasu pracy,
• prowadzenia szkoleń dla sekretarek,
• prawo jazdy kat. B (czynne).