Paulina Mazur

Paulina Mazur
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Word Gra na fortepianie Śpiew Windows 7 jazda samochodem tworzenie tekstów piosenek, kompozycja, organizacja i udział w koncertach Sport – siłownia, fitness, jazda na nartach, pływanie, bilard Obeznanie w dzidzinach kulturalnyc: teatr, kino, literatura, muzyka

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds PR i eventów
Galeria Sztuki Współczesnej ZAZ Apteka Sztuki
organizacja eventów i pozyskiwanie klientów (budowanie baz danych, budowanie relacji z klientami, organizacja spotkań z klientami), sporządzanie ofert, koordynacja wydarzeń w Galerii (ustawianie sprzętu, cateringu, ustalanie grafików), kontakty z mediami, przygotowanie tekstów PR, wysyłanie zaproszeń na wernisaże
Centrum Myśli Jana Pawła II
Koordynator ds Promocji Światowych Dni Młodzieży
Koordynacja działań związanych z promocją Światowych Dni Młodzieży. Zaplanowanie i realizacja kampanii społecznej i informacyjnej; realizacja harmonogramu; planowanie budżetu; przygotowanie kampanii outdoorowej i indoorowej, w mediach tradycyjnych i w internecie; działania PR. Zaplanowanie promocji wydarzeń mających miejsce w Warszawie przed Światowymi Dniami Młodzieży w Krakowie, kontakty z grafikami (ulotki, plakaty, obrandowanie nośników), z agencjami reklamowymi, mailingi
Logo
Twórca i administrator strony
Swing w Warszawie
Założenie strony internetowej www.swingwwarszawie.wordpress.com . Administrowanie stroną, załozenie fun page'a i dodawanie postów, śledzenie statystyk, gromadzenie polubień.
Logo
Tłumacz
Fundacja ef Kropka
tłumaczenie 200 stron książki „Don’t call me nuts” amerykańskich autorów Patricka W. Corrigana i Roberta Lundina z języka angielskiego na język polski
Logo
Specjalista ds Promocji i PR
Fundacja Atelier
Projekt marketingowy - zaplanowanie i realizacja programu mającego na celu powiększenie liczby kursów plastycznych oraz komputerowych. W zakresie obowiązków: organizacja promocji na terenie szkół i przedszkoli, a także uczelni (organizacja spotkań, rozdawnictwo ulotek itp.), dopracowanie strony internetowej, działalność PR - organizacja wywiadów z prezesem Fundacji w mediach, uaktywnienie działalności w zakresie organizacji eventów na terenie fundacji.
Logo
Własna działalność gospodarcza
Paulina Mazur Enter Studio
własna działalność gospodarcza: organizacja eventów, wydarzeń kulturalnych i ich obsługa PR. M. in PR Teatru Capitol w Warszawie (tworzenie komunikatów prasowych, haseł reklamowych, organizacja prób medialnych, wywiadów z artystami w radio i TV a także informowanie o przedstawieniach na łamach gazet i w internecie; portfolio PR: http://www.enter-studio.pl/public-relations/media.html , współpraca z grafikami, odpowiedzialność za tworzenie materiałów promocyjnych), usługi PR na zlecenie producentów teatralnych (Impulsive Art, Agencja Artystyczna Znaki Szczególne Wojciech Orszulak – management Kabaretu Moralnego Niepokoju). Pozostali klienci (eventy) m. in.: DB Schenker, Schrack, Partner Opony Polska, Sienna Gallery w Warszawie. Szczegóły na stronie www.enter-studio.pl
Logo
Główny Specjalista ds Marketingu
Teatr Studio im. I. St. Witkiewicza
- dbanie o wizerunek Teatru, utrzymywanie kontaktów między Teatrem a otoczeniem, odpowiedzialność za wdrażanie strategii marketingowej w Teatrze (organizowanie działań promocyjnych); odpowiedzialność za ukazywanie się wszelkich druków w teatrze (druk ulotki repertuarowej, plakatów, programów do sztuk), kontakty z grafikami, utrzymywanie kontaktów z mediami, działania PR (pozyskiwanie patronów medialnych, przesyłanie mediom materiałów informacyjnych na temat teatru, organizowanie wywiadów w radiu, w TV i w gazetach oraz czasopismach, organizowanie akcji promocyjnych w radiostacjach),organizacja sesji zdjęciowych do spektakli, pozyskiwanie sponsorów; przeprowadzanie badań marketingowych, współpraca z partnerami Teatru, odpowiedzialność za strategię reklamową Teatru (uczestniczenie w wyborze strategii reklamowej: docelowe segmenty, pozycjonowanie marki), polityka cenowa, polityka dystrybucji (nawiązywanie kontaktów z nowymi podmiotami dystrybuującymi bilety); wysyłanie ofert specjalnych do firm i do klientów indywidualnych, organizowanie widzów zbiorowych, kontakty z uczelniami wyższymi, zbieranie informacji o rynku, pozyskiwanie sponsorów
Logo
Dyrektor Projektu
Signum Corporate Finance Sp. z o.o
uczestnictwo w procesie sprzedaży spółek (Dom Kredytowy Notus, PLOH Sp. z o.o.), praca analityczna, przeprowadzanie procesu due diligence, sporządzanie memorandum oraz dokumentacji służącej procesowi sprzedaży firm, tłumaczenia
LAAM Sp.z o.o.
Dyrektor Handlowy
Spółka zajmująca się ochrona mienia oraz handlem odzieżą, odpowiedzialność za dobór pracowników: selekcja i organizacja kadr, sprzedaż i marketing: sporządzanie ofert, wizyty u klientów
Logo
Asystent ds. Marketingu
Tanake Corporation S.A.
Planowanie i realizowanie strategii marketingowej dla poszczególnych grup produktów oferowanych przez Tanake Corporation S.A. (branża gastronomiczna, hotelarska, wyposażenie szklarni i nawodnienia), planowanie aktywności reklamowej (m.in. w prasie branżowej, w Internecie), zamawianie gadżetów reklamowych, uczestnictwo w targach branżowych, zdobywanie finansowania inwestycji zaplanowanych przez zarząd Firmy u tradycyjnych źródeł – negocjacje z instytucjami bankowymi (kredyt, leasing), tworzenie biznes planów na potrzeby zaplanowanych inwestycji, odpowiedzialność za zdobywanie dotacji ze środków Unii Europejskiej – znajomość teoretyczna i umiejętność praktyczna wdrażania projektów z zakresu Phare oraz Funduszy Strukturalnych, nadzór i realizacja działań firmy związanej z kredytowaniem lub leasingowaniem sprzedawanych urządzeń przez współpracujące z Tanake S.A. banki i firmy leasingowe,
Logo
Przedstawiciel Handlowy niemieckich firm: Salamander Industrie Produkte GmbH i Franz Hubert Lott Gmb
Adam Mazur Przedstawicielstwo Handlowe
planowanie działalności handlowej i marketingowej dla obu ww. firm, sporządzanie ofert, wizyty u klientów, na międzynarodowych targach
Logo
Redaktor czasopisma przeznaczonego dla sektora tekstylnego i odzieżowego „Rynek Mody” oraz „Szwalnia
Gajos Media
praca dziennikarska: pisanie artykułów dotyczących mody oraz strategii marketingowych oraz sprzedaży stosowanych w branży tekstylnej, uczestniczenie w pokazach mody oraz targach – głównie zagranicznych
Polskie Wydawnictwo Fachowe Sp. z o.o.
Kierownik Działu Reklamy w czasopiśmie branży tekstylnej „Journal Tekstylny” (odpowiednik niemieckie
kierowanie Działem Reklamy „Journala Tekstylnego”, planowanie aktywności reklamowej dla Journala Tekstylnego, negocjowanie warunków kontraktów i sprzedaż powierzchni reklamowej w ww. czasopiśmie, udział w międzynarodowych targach mody ( Poznański Tydzień Mody, Targi STYL i KABO w Brnie, Targi FILO we Włoszech, Giełda Przędzy w Łodzi), pisanie artykułów dotyczących branży tekstylnej, tłumaczenia dokumentów i ofert na język angielski, niemiecki i włoski, prowadzenie negocjacji w ww. językach;
Logo
Analityk marketingowy
Firma konsultingowa ALPHA FINANSE Sp. z o.o.
przeprowadzanie analiz marketingowych, analiz rynku i analiz sektorowych, opracowania due diligence, opracowania projektów restrukturyzacji, tłumaczenia analiz finansowych na język angielski i niemiecki.

Szkolenia i kursy

2001 - Kurs dotyczący Technik Sprzedaży w Agora SA
2003 - Szkolenie ze Skutecznych Negocjacji Biznesowych na kursie u Piotra Tymochowicza
2015 kurs języka angielskiego na poziomie upper-intermediate w wymiarze 180 godzin lekcyjnych (2 semestry). Szkolenie przeprowadzone w ramach projektu "Certyfikuj swoje kompetencje" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Podddziałania 9.6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizowanego przez m. stoł. Warszawę

Edukacja

Logo
Zarządzanie i marketing, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Public Relations
Zewnętrzny PR
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

- muzyka – w szczególności: rock, pop, blues, rhym'n'blues, jazz,
muzyka klasyczna, zwycięstwo w konkursie wokalnym w TVN, długoletnia
nauka śpiewu, gra na pianinie (dyplom podstawowej szkoły muzycznej), założycielka dwóch zespołów muzycznych, komponowanie i tworzenie tekstów piosenek, udział w nagraniach studyjnych, przykładowy utwór https://www.youtube.com/watch?v=gspbEQ_07gk , organizacja koncertów i występy na wielu warszawskich scenach, a także na terenie Polski, przynależność do Chóru Centrum Myśli Jana Pawła II)
- literatura, teatr, kino
- sport – jogging, fitness, jazda na nartach, pływanie, bilard

Organizacje

Zorganizowanie 2 zespołów muzycznych - umiejętność organizowania ludzi wokół wspólnych celów, organizacja koncertów i ich promocji , organizowanie publiczności

Inne

1995 - Wyróżnienie w konkursie Życia Warszawy na najlepsze prace maturalne z języka polskiego
1998 - Dyplom Talent Negocjacyjny dla najlepszych studentów wykazujących się błyskotliwością i skutecznością podczas zajęć z negocjacji

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie