Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
Gra na fortepianie
Śpiew
Windows 7
jazda samochodem
tworzenie tekstów piosenek, kompozycja, organizacja i udział w koncertach
Sport – siłownia, fitness, jazda na nartach, pływanie, bilard
Obeznanie w dzidzinach kulturalnyc: teatr, kino, literatura, muzyka
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds PR i eventów
Galeria Sztuki Współczesnej ZAZ Apteka Sztuki
organizacja eventów i pozyskiwanie klientów (budowanie baz danych, budowanie relacji z klientami, organizacja spotkań z klientami), sporządzanie ofert, koordynacja wydarzeń w Galerii (ustawianie sprzętu, cateringu, ustalanie grafików), kontakty z mediami, przygotowanie tekstów PR, wysyłanie zaproszeń na wernisaże
Koordynator ds Promocji Światowych Dni Młodzieży
Koordynacja działań związanych z promocją Światowych Dni Młodzieży. Zaplanowanie i realizacja kampanii społecznej i informacyjnej; realizacja harmonogramu; planowanie budżetu; przygotowanie kampanii outdoorowej i indoorowej, w mediach tradycyjnych i w internecie; działania PR. Zaplanowanie promocji wydarzeń mających miejsce w Warszawie przed Światowymi Dniami Młodzieży w Krakowie, kontakty z grafikami (ulotki, plakaty, obrandowanie nośników), z agencjami reklamowymi, mailingi
Specjalista ds Promocji i PR
Fundacja Atelier
Projekt marketingowy - zaplanowanie i realizacja programu mającego na celu powiększenie liczby kursów plastycznych oraz komputerowych. W zakresie obowiązków: organizacja promocji na terenie szkół i przedszkoli, a także uczelni (organizacja spotkań, rozdawnictwo ulotek itp.), dopracowanie strony internetowej, działalność PR - organizacja wywiadów z prezesem Fundacji w mediach, uaktywnienie działalności w zakresie organizacji eventów na terenie fundacji.
Własna działalność gospodarcza
Paulina Mazur Enter Studio
własna działalność gospodarcza: organizacja eventów, wydarzeń kulturalnych i ich obsługa PR. M. in PR Teatru Capitol w Warszawie (tworzenie komunikatów prasowych, haseł reklamowych, organizacja prób medialnych, wywiadów z artystami w radio i TV a także informowanie o przedstawieniach na łamach gazet i w internecie; portfolio PR: http://www.enter-studio.pl/public-relations/media.html , współpraca z grafikami, odpowiedzialność za tworzenie materiałów promocyjnych), usługi PR na zlecenie producentów teatralnych (Impulsive Art, Agencja Artystyczna Znaki Szczególne Wojciech Orszulak – management Kabaretu Moralnego Niepokoju). Pozostali klienci (eventy) m. in.: DB Schenker, Schrack, Partner Opony Polska, Sienna Gallery w Warszawie. Szczegóły na stronie www.enter-studio.pl
Główny Specjalista ds Marketingu
Teatr Studio im. I. St. Witkiewicza
- dbanie o wizerunek Teatru, utrzymywanie kontaktów między Teatrem a otoczeniem, odpowiedzialność za wdrażanie strategii marketingowej w Teatrze (organizowanie działań promocyjnych); odpowiedzialność za ukazywanie się wszelkich druków w teatrze (druk ulotki repertuarowej, plakatów, programów do sztuk), kontakty z grafikami, utrzymywanie kontaktów z mediami, działania PR (pozyskiwanie patronów medialnych, przesyłanie mediom materiałów informacyjnych na temat teatru, organizowanie wywiadów w radiu, w TV i w gazetach oraz czasopismach, organizowanie akcji promocyjnych w radiostacjach),organizacja sesji zdjęciowych do spektakli, pozyskiwanie sponsorów; przeprowadzanie badań marketingowych, współpraca z partnerami Teatru, odpowiedzialność za strategię reklamową Teatru (uczestniczenie w wyborze strategii reklamowej: docelowe segmenty, pozycjonowanie marki), polityka cenowa, polityka dystrybucji (nawiązywanie kontaktów z nowymi podmiotami dystrybuującymi bilety); wysyłanie ofert specjalnych do firm i do klientów indywidualnych, organizowanie widzów zbiorowych, kontakty z uczelniami wyższymi, zbieranie informacji o rynku, pozyskiwanie sponsorów
Dyrektor Handlowy
Spółka zajmująca się ochrona mienia oraz handlem odzieżą, odpowiedzialność za dobór pracowników: selekcja i organizacja kadr, sprzedaż i marketing: sporządzanie ofert, wizyty u klientów
Asystent ds. Marketingu
Tanake Corporation S.A.
Planowanie i realizowanie strategii marketingowej dla poszczególnych grup produktów oferowanych przez Tanake Corporation S.A. (branża gastronomiczna, hotelarska, wyposażenie szklarni i nawodnienia), planowanie aktywności reklamowej (m.in. w prasie branżowej, w Internecie), zamawianie gadżetów reklamowych, uczestnictwo w targach branżowych, zdobywanie finansowania inwestycji zaplanowanych przez zarząd Firmy u tradycyjnych źródeł – negocjacje z instytucjami bankowymi (kredyt, leasing), tworzenie biznes planów na potrzeby zaplanowanych inwestycji, odpowiedzialność za zdobywanie dotacji ze środków Unii Europejskiej – znajomość teoretyczna i umiejętność praktyczna wdrażania projektów z zakresu Phare oraz Funduszy Strukturalnych, nadzór i realizacja działań firmy związanej z kredytowaniem lub leasingowaniem sprzedawanych urządzeń przez współpracujące z Tanake S.A. banki i firmy leasingowe,
Redaktor czasopisma przeznaczonego dla sektora tekstylnego i odzieżowego „Rynek Mody” oraz „Szwalnia
Gajos Media
praca dziennikarska: pisanie artykułów dotyczących mody oraz strategii marketingowych oraz sprzedaży stosowanych w branży tekstylnej, uczestniczenie w pokazach mody oraz targach – głównie zagranicznych
Kierownik Działu Reklamy w czasopiśmie branży tekstylnej „Journal Tekstylny” (odpowiednik niemieckie
kierowanie Działem Reklamy „Journala Tekstylnego”, planowanie aktywności reklamowej dla Journala Tekstylnego, negocjowanie warunków kontraktów i sprzedaż powierzchni reklamowej w ww. czasopiśmie, udział w międzynarodowych targach mody ( Poznański Tydzień Mody, Targi STYL i KABO w Brnie, Targi FILO we Włoszech, Giełda Przędzy w Łodzi), pisanie artykułów dotyczących branży tekstylnej, tłumaczenia dokumentów i ofert na język angielski, niemiecki i włoski, prowadzenie negocjacji w ww. językach;
Szkolenia i kursy
2001 - Kurs dotyczący Technik Sprzedaży w Agora SA
2003 - Szkolenie ze Skutecznych Negocjacji Biznesowych na kursie u Piotra Tymochowicza
2015 kurs języka angielskiego na poziomie upper-intermediate w wymiarze 180 godzin lekcyjnych (2 semestry). Szkolenie przeprowadzone w ramach projektu "Certyfikuj swoje kompetencje" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Podddziałania 9.6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizowanego przez m. stoł. Warszawę
2003 - Szkolenie ze Skutecznych Negocjacji Biznesowych na kursie u Piotra Tymochowicza
2015 kurs języka angielskiego na poziomie upper-intermediate w wymiarze 180 godzin lekcyjnych (2 semestry). Szkolenie przeprowadzone w ramach projektu "Certyfikuj swoje kompetencje" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Podddziałania 9.6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizowanego przez m. stoł. Warszawę
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Public Relations
Zewnętrzny PR
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
- muzyka – w szczególności: rock, pop, blues, rhym'n'blues, jazz,
muzyka klasyczna, zwycięstwo w konkursie wokalnym w TVN, długoletnia
nauka śpiewu, gra na pianinie (dyplom podstawowej szkoły muzycznej), założycielka dwóch zespołów muzycznych, komponowanie i tworzenie tekstów piosenek, udział w nagraniach studyjnych, przykładowy utwór https://www.youtube.com/watch?v=gspbEQ_07gk , organizacja koncertów i występy na wielu warszawskich scenach, a także na terenie Polski, przynależność do Chóru Centrum Myśli Jana Pawła II)
- literatura, teatr, kino
- sport – jogging, fitness, jazda na nartach, pływanie, bilard
muzyka klasyczna, zwycięstwo w konkursie wokalnym w TVN, długoletnia
nauka śpiewu, gra na pianinie (dyplom podstawowej szkoły muzycznej), założycielka dwóch zespołów muzycznych, komponowanie i tworzenie tekstów piosenek, udział w nagraniach studyjnych, przykładowy utwór https://www.youtube.com/watch?v=gspbEQ_07gk , organizacja koncertów i występy na wielu warszawskich scenach, a także na terenie Polski, przynależność do Chóru Centrum Myśli Jana Pawła II)
- literatura, teatr, kino
- sport – jogging, fitness, jazda na nartach, pływanie, bilard
Organizacje
Zorganizowanie 2 zespołów muzycznych - umiejętność organizowania ludzi wokół wspólnych celów, organizacja koncertów i ich promocji , organizowanie publiczności
Inne
1995 - Wyróżnienie w konkursie Życia Warszawy na najlepsze prace maturalne z języka polskiego
1998 - Dyplom Talent Negocjacyjny dla najlepszych studentów wykazujących się błyskotliwością i skutecznością podczas zajęć z negocjacji
1998 - Dyplom Talent Negocjacyjny dla najlepszych studentów wykazujących się błyskotliwością i skutecznością podczas zajęć z negocjacji