Paulina Maria Dmitruk

PR-owiec 3.0 (PR / event / social media)
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Kultura Rozrywka Facebook Marketing Google Adwords Google Analytics Internet Dziennikarstwo Marketing Komunikacja Marketingowa Media Organizacja imprez Public Relations Social Media Umiejętności społeczne Komunikacja zintegrowana Events Organisation Redagowanie i copywriting redagowanie artykułów Redakcja stron interentowych Odporność na stres, elastyczność redagowanie i tworzenie materiałów prasowych (innych tekstów)

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Creative & PR Manager
Art & More
- kreacja i produkcja projektów kulturalnych oraz społecznie zaangażowanych
(wcześniej jako doradca)
Logo
Co-owner
Galeria Uległa
- organizacja wystawy: kreacja, produkcja i realizacja
- przygotowanie koncepcji i scenariusza wydarzenia w oparciu o genius loci
- dobór odpowiednich artystów
- montaż prac, przygotowanie ekspozycji oraz demontaż
- przygotowanie materiałów promocyjnych: plakaty, ulotki
- promocja wydarzenia w social media i media relations
- działania public relations
- opieka kuratorska
- prowadzenie wernisażu
- organizacja wydarzeń w oparciu o kulturę i sztukę

Miejsca, które na co dzień nie funkcjonują jako galerie sztuki, mogą stać się wartościową przestrzenią zarówno dla twórcy, jak i widza.

Działamy po to, aby stworzyć artystom alternatywne możliwości prezentowania swojej twórczości i znajdowania dla niej odbiorców.

Mamy za sobą ponad 100 zorganizowanych wystaw, targów, kameralnych koncertów oraz akcji performatywno-artystycznych.

ulegamy artystom
uwalniamy sztukę
skracamy dystans
Logo
PR / Copywriting (freelance)
Biurokreacja.com
- copywriting, działania PR, marketingowe,
- eventy.

Wybrani Klienci (więcej na stronie www):
Extended Disc Polska (przygotowanie tekstów reklamowych na ulotki, roll-upy, audyt i teksty na stronę www),
PPHU Brejnak (audyt i przygotowanie treści na stronę www)
Koneser (współorganizacja eventu)
Sigma
Account Manager
- tworzenie planów działań informacyjno-promocyjnych oraz budżetów
- raportowanie działań komunikacyjnych
- działania public relations oraz eventy dla klientów, takich jak: Vetrex, Ambasada Królestwa Niderlandów, Agencja Promocji Zieleni, Flower Expo Polska, JustChrys
- obsługa stron na Facebooku
Blue Ivy - Marketing Solutions
Koordynator
- koordynacja eventów i spotkań w Kuchni Spotkań IKEA
Plagiat.pl
Specjalista ds. e-marketingu
- redagowanie serwisu internetowego,
- obsługa CMS,
- promocja w portalach internetowych, social media marketing,
- kreowanie reklam na Facebooku,
- obsługa Google Analytics i kreowanie reklam w Google Adwords,
- działania na forach internetowych.
Logo
Projekty eventowe, kulturalne i promocyjne dla Wydziału Kultury i Promocji (etat)
Wydział Kultury i Promocji Urzędu Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- stworzenie strategii promocji Dzielnicy na rok 2013,
- redagowanie tekstów na stronę www, treści przemówień, informacji prasowych, ulotek, wydawnictw, pism,
- stworzenie i aktualizacja bazy mediów,
- stworzenie strony na Facebooku (urzędu oraz wydarzeń cyklicznych) oraz kanału Youtube,
- zarządzanie relacjami z przedsiębiorcami i artystami w dzielnicy – m.in. organizacja spotkań z środowiskiem zajmującym się kulturą,
- organizacja oraz promocja eventów (Noc Pragi, Jarmark Floriański, KULmixTURA, Praskie Lato, przygotowanie poprzedzających je konferencji prasowych,
- przygotowanie ofert dla sponsorów,
- współautorstwo gazetki o dzielnicy „Niezwykła Praga”.
Stowarzyszenie Branży Eventowej
Dyrektor Biura
- zarządzanie pracą biura,
- pozyskiwanie członków stowarzyszenia,
- organizowanie warsztatów merytorycznych, spotkań networkingowych, szkoleń (m.in. trening według filozofii win-win i zwiedzanie Stadionu Legii pod kątem branży), eventów (m.in. spotkanie wigilijne i wielkanocne branży),
- wspieranie działań PR oraz wizerunkowych (redagowanie WWW, Facebooka, kontakt z mediami i organizacjami),
- współpraca z mediami, współtworzenie marki SBE (m.in. patronaty nad imprezami).
AIP Group
Specjalista ds. PR
- współorganizacja inauguracji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, konferencji prasowych,
- przygotowywanie wywiadów,
- redagowanie strony internetowej, kontakt z mediami,
- obsługa stron na Facebook’u).
Łukasz S.
Łukasz S. · współpracownik
wystawiono
Dla mnie współpraca z Pauliną to przykład tego, że można wszędzie spotkać profesjonalistów z pasją. Łatwość nawiązywania kontaktów, kreatywność, szeroka wiedza merytoryczna i poczucie humoru to najmocniejsze strony Pauliny.
EventMapa.pl
Dziennikarka (freelancer)
- autorstwo tekstów dotyczących event marketingu.
Logo
Redaktor Prowadząca
EventSpace.pl
- zarządzanie treścią, publikacja artykułów, odpowiadanie za działania promocyjne – patronaty medialne, konkursy dla czytelników, social media, promocję portalu podczas targów; portal zdobył pierwsze miejsce w konkursie Akademii Kobiet Sukcesu.
Logo
Dziennikarka (freelancer)
Business Media, Media & Marketing Polska
- kilkadziesiąt publikacji dot. komunikacji marketingowej, PR, organizacji eventów i konferencji, gadżetów reklamowych, nowych technologii, digital signage, POS, rzeczywistości rozszerzonej, sylwetek ludzi świata wizażu, mody, trendów, testów konsumenckich, zagadnień branżowych.

Teksty dotyczące branży komunikacji marketingowej, m.in.: Słodka reklama; Konferencja idealna - jak to zrobić?; Digital Signage w sieciach; Świąteczne upominki; Centrum handlowe - wielkie wydarzenie; Od dekoracji po interakcję itp.
Axel Springer Polska
Redaktorka
- redagowanie tekstów internautów, pisanie artykułów o tematyce kobiecej, optymalizacja treści w internecie.
Logo
Dziennikarka (freelancer)
E-makeup, Make-up International
- teksty dotyczące wizażu, makijażu, stylizacji, m.in.: Makijaż artystyczny (Artistic Make-up), Trends Book Jesień/Zima 2008, Techniki analizy kolorystycznej, Testy konsumenckie: błyszczyki do ust, Pat McGrath - rajski ptak makijażu fashion,Gwiezdna wędrówka Barneya Burmana.
- przygotowanie internetowego wydania e-makeup w programie InDesign - teksty do wglądu.- teksty dotyczące wizażu, makijażu, stylizacji, m.in.: Makijaż artystyczny (Artistic Make-up), Trends Book Jesień/Zima 2008, Techniki analizy kolorystycznej, Testy konsumenckie: błyszczyki do ust, Pat McGrath - rajski ptak makijażu fashion,Gwiezdna wędrówka Barneya Burmana.
- przygotowanie internetowego wydania e-makeup w programie InDesign - teksty do wglądu.
Dementujemy.pl
Dziennikarka
- redagowanie newsów dotyczących życia gwiazd, show-buisnessu itp.
Logo
Prowadząca
Liceum Ogólnokształcące w Głownie
- przeprowadzenie warsztatów dziennikarskich dla uczniów.
Instytut Nowych Technologii
Asystentka
- pomoc w przygotowywaniu projektów,
- redagowanie tekstów, sprawozdania z konferencji,
- kontakt z mediami, organizacja eventów,
- współtworzenie Poradnika dla Klienta Łódzkiego Regionalnego Parku Naukowo - Technologicznego.
TVN Warner Bros. Discovery
Reporterka
TVN
- przygotowywanie materiałów reporterskich,
- przeprowadzanie i nagrywanie rozmów z bohaterami,
- umawianie spotkań,
- poszukiwanie osób kompetentnych do wypowiadania się na dany temat,
- redagowanie tekstów opisujących dane zdarzenia,
- researching.
BŁAJA NEWS Sp. z o.o.
Praktykantka
- korekta tekstów dziennikarskich.
Express Ilustrowany
Praktykantka
- przede wszystkim korekta tekstów dziennikarskich.

Projekty

OTWARTA ZĄBKOWSKA
OTWARTA ZĄBKOWSKA to formuła działań społecznych, artystycznych i kulturalnych wpisująca się w program rewitalizacji społecznej m.st. Warszawy. Zamknięta dla ruchu samochodów ulica Ząbkowska, w wakacyjne weekendy, staje się deptakiem i sceną, a sąsiadujące z nią podwórka, placyki i zaułki - kinem, teatrem, pracownią, klubem poetyckim, miejscem zabawy, ale przede wszystkim miejscem SPOTKAŃ.

Najbliższe otoczenie ulicy Ząbkowskiej zamienia się w przestrzeń wysokiej próby działań artystycznych i aktywnego współuczestnictwa, twórczej wymiany myśli i wzajemnych inspiracji.


OTWARTA ZĄBKOWSKA to jedno z najciekawszych wydarzeń w stolicy – interdyscyplinarne, angażujące rozmaite dziedziny sztuki, działania społeczne i kulturalne. Uzupełnione o różnorodne, wpisane w lokalny charakter warsztaty edukacyjne, artystyczne i hobbystyczne, happeningi i akcje
w przestrzeni jedynej takiej ulicy w Warszawie – wskazuje Pragę i jej niezwykłą rolę w miejskiej tkance stolicy.

Ulica przekształca się w forum społecznościowe, znoszące podział na estradę
i widownię, gospodarzy i gości.
Zakres obowiązków
- zainicjowanie projektu,
- współtworzenie programu oraz organizacja,
- komunikacja ze wszystkimi partnerami projektu: Urzędem m.st. Warszawy, Teatrem Powszechnym, Koneserem, organizacjami pozarządowymi,
- zarządzanie promocją, m.in. zorganizowanie konferencji prasowej, media relations, przygotowanie i dystrybucja informacji, planowanie działań promocyjnych, przygotowywanie oświadczeń, stanowisk i sprostowań medialnych, wystąpienia w mediach,
- przygotowanie ofert, umów, kosztorysów,

Szkolenia i kursy

Seminarium marketingowe 2013 (Brain Juice)
Kurs pisania projektów EFS w Wyższej Szkole Pedagogicznej TWP.
Organizacja i oddziaływanie eventu w miejscu sprzedaży
Nowe trendy w przemyśle spotkań - MPI Summer Meeting 2009
Dialog PR 2009
Wyjazdy incentive-narzędzie motywacji i wsparcia sprzedaży
Project Managment, czyli organizacja eventu od A do Z
Event PR jako doskonałe narzędzie promocji regionu, miasta, instytucji
Kryzys w trakcie eventu
Event doskonały technicznie – jak to zrobić?
Systemy monitorowania uczestników eventów-możliwości, szanse i zagrożenia.
Wizażu i stylizacji
Nowoczesnych technik stylizacji okolicy oka
Technik analizy kolorystycznej

Edukacja

Logo
Politologia, specjalność: lobbing polityczny, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Pedagogiczna Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie
Logo
Filologia polska; specjalizacje: dziennikarstwo; komunikacja społeczna (PR), magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką

Zainteresowania

"Nic pożądańszego a nic trudniejszego na ziemi, jak prawdziwa rozmowa".

A poza tym:

- komunikacja zintegrowana (marketing, PR, social media, event marketing),
- etyka dziennikarska, język i manipulacja w mediach, zagadnienie inforozrywki,
- szeroko pojęta kultura i rozrywka, organizacja wydarzeń kulturalnych,
- własna twórczość: biżuteria artystyczna, makijaż artystyczny, malarstwo.

Organizacje

Polskie Stowarzyszenie Public Relations
Stowarzyszenie Branży Eventowej

Inne

Wydanie przez Wydawnictwo Scriptorium pracy magisterskiej pt. „Jak sprzedać informację? Seks, humor i sensacja w prasie na przykładzie dzienników Fakt i Gazeta Wyborcza”.

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Agnieszka Osiecka
Agnieszka Osiecka
Jej związek z piosenką miał być romansem obliczonym na studenckie wakacje, a okazał się małżeństwem na całe życie...
Analiza Transakcyjna
Analiza Transakcyjna
Grupa dla wszystkich osób zainteresowanych teorią Analizy Transakcyjnej. Osób które tylko teoretycznie interesują się AT, jak i praktyków którzy w swojej pracy zawodowej stosują teorię AT.
Anarchizm
Anarchizm
Z czym Wam się kojarzy, co o tej idei myślicie, czemu nie lubicie albo dlaczego to sposób na życie. Luźne i mniej luźne dyskusje na tematy bliżej i dalej z zagadnieniem związane.
ARTYŚCI
ARTYŚCI
Ars Longa Vitae Brevis
Biżuteria artystyczna
Biżuteria artystyczna
czyli ręcznie wykonane ozdoby
Bossa Nova
Bossa Nova
"Nowa Fala" - w muzyce i w życiu. Dla tych, którzy potrzebują zmian na lepsze. :-)
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Cogito ergo sum
Cogito ergo sum
Cogito ergo sum - myślę więc jestem.
Copywriters
Copywriters
Grupa dla wszystkich zainteresowanych zjawiskiem Copywriting´u
Copywriters Group
Copywriters Group
Słowa zamieniać w czyny... Grupa dla osób z widocznym zdjęciem profilowym.