Umiejętności
Komunikatywność
Kreatywność
Microsoft Excel
Microsoft Word
Praca w zespole
Dobra organizacja pracy
obsługa komputera
Obsługa urządzeń biurowych
Punktualność, uczciwość, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność
słuchanie z uwagą
Obsługa Elektroniczna Faktur
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Referendarz w Wydziale II Biura Funduszy Zagranicznych
- Przygotowywanie wniosków o zapewnienie finansowania projektów oraz wniosków o uruchomienie tych środków,
- Sporządzanie wniosków o dokonanie korekt/zmian wydanych decyzji,
- Rozliczanie i sprawozdawczość finansowa projektów,
- Współpraca przy tworzeniu budżetów do dokumentacji aplikacyjnej projektów oraz nadzorowanie terminowości przepływu środków finansowych na działania przewidziane w projektach,
- Konsultowanie dokumentacji przetargowej dotyczącej działań wchodzących w zakres projektów,
- Współpraca z instytucjami odpowiedzialnymi za wdrażanie, rozliczanie, audyt i kontrolę projektów,
- Archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją projektów
- Sporządzanie wniosków o dokonanie korekt/zmian wydanych decyzji,
- Rozliczanie i sprawozdawczość finansowa projektów,
- Współpraca przy tworzeniu budżetów do dokumentacji aplikacyjnej projektów oraz nadzorowanie terminowości przepływu środków finansowych na działania przewidziane w projektach,
- Konsultowanie dokumentacji przetargowej dotyczącej działań wchodzących w zakres projektów,
- Współpraca z instytucjami odpowiedzialnymi za wdrażanie, rozliczanie, audyt i kontrolę projektów,
- Archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją projektów
Asystentka w dziale księgowości
- Obsługa programu SPEDTRANS8 (Program do obsługi spedycji i transportu)
- Wprowadzanie dokumentów zakupu do programu księgowego
- Wystawianie faktur w systemie produkcyjnym
- Rozliczenia usług, przygotowanie raportów
- Wprowadzanie przelewów do banku (należności celno-podatkowych, opłat skarbowych za upoważnienia, zwrotów nadpłat itp.)
- Archiwizacja dokumentów
- Wsparcie w windykacji należności (windykacja miękka)
- Wprowadzanie dokumentów zakupu do programu księgowego
- Wystawianie faktur w systemie produkcyjnym
- Rozliczenia usług, przygotowanie raportów
- Wprowadzanie przelewów do banku (należności celno-podatkowych, opłat skarbowych za upoważnienia, zwrotów nadpłat itp.)
- Archiwizacja dokumentów
- Wsparcie w windykacji należności (windykacja miękka)
Dział finansowy - dział księgowości - Pracownik w dziale księgowości
Komitet Wyborczy
Dział finansowy, dział księgowości – Pracownik w dziale księgowości
- Rozliczanie kandydatów w wyborach samorządowych
- Weryfikacja formalno-rachunkowa i merytoryczna faktur pod względem przepisów PKW –
- Tworzenie paczek przelewów
- Obsługa programu Symfonia Finanse i Księgowość
- Dekretacja i księgowanie dokumentów
- Wystawianie not korygujących
- Archiwizacja dokumentacji
- Rozliczanie kandydatów w wyborach samorządowych
- Weryfikacja formalno-rachunkowa i merytoryczna faktur pod względem przepisów PKW –
- Tworzenie paczek przelewów
- Obsługa programu Symfonia Finanse i Księgowość
- Dekretacja i księgowanie dokumentów
- Wystawianie not korygujących
- Archiwizacja dokumentacji
Specjalista w dziale administracji i wsparcia
(Wcześniej recepcja, asystentka i młodszy specjalista)
Zapewnienie sprawnego funkcjonowania i bieżąca obsługa biura
- organizacja i zarządzanie obiegiem korespondencji oraz przesyłek,
- kontakt z klientami i Partnerami firmy,
- współpraca ze wszystkimi działami firmy,
- nadzór nad całym systemem elektronicznego obiegu faktur
- administrowanie systemem zarządzania obiegiem towarów w firmie
- zarządzanie relacjami z dostawcami usług pocztowych, kurierskich, przewozowych, z pośrednikami ubezpieczeniowymi, z placówkami medycznymi, z operatorami komórkowymi
- ścisła współpraca z urzędami skarbowymi, UKE, Ministerstwem Sprawiedliwości w zakresie aktualizacji dokumentów potrzebnych do przetargów;
Zapewnienie sprawnego funkcjonowania i bieżąca obsługa biura
- organizacja i zarządzanie obiegiem korespondencji oraz przesyłek,
- kontakt z klientami i Partnerami firmy,
- współpraca ze wszystkimi działami firmy,
- nadzór nad całym systemem elektronicznego obiegu faktur
- administrowanie systemem zarządzania obiegiem towarów w firmie
- zarządzanie relacjami z dostawcami usług pocztowych, kurierskich, przewozowych, z pośrednikami ubezpieczeniowymi, z placówkami medycznymi, z operatorami komórkowymi
- ścisła współpraca z urzędami skarbowymi, UKE, Ministerstwem Sprawiedliwości w zakresie aktualizacji dokumentów potrzebnych do przetargów;
Projekty
"Migracyjne Centrum Analitycze"
wypełnianie obowiązków związanych z rozliczeniem i sprawozdawczością finansową, przygotowywanie wniosków o zapewnienie finansowania ze środków rezerwy celowej budżetu państwa oraz wniosków o uruchomienie tych środków, sporządzanie wniosków o dokonanie niezbędnych korekt/zmian wydanych decyzji, współpraca przy tworzeniu budżetu oraz nadzorowanie terminowość przepływu środków finansowych, konsultowanie dokumentacji przetargowej dotyczącej działań wchodzących w zakres powyższego projektu, współpraca z instytucjami odpowiedzialnymi za wdrażanie, rozliczanie, audyt i kontrolę projektu, gromadzenie i przechowanie dokumentacji związanej z realizacją projektu.
Celem projektu jest optymalizacja zarządzania procesami migracyjnymi poprzez m.in. przygotowywanie analiz i raportów, spotkania eksperckie czy wymianę informacji i danych. Przedsięwzięcie jest realizowane w ramach wspólnego projektu państw Grupy Wyszehradzkiej, którego celem jest stworzenie mechanizmu reagowania kryzysowego.
Zakres obowiązków
Prowadzenie bieżącego nadzoru nad wydatkowaniem środków przyznanych dla powyższego projektu,wypełnianie obowiązków związanych z rozliczeniem i sprawozdawczością finansową, przygotowywanie wniosków o zapewnienie finansowania ze środków rezerwy celowej budżetu państwa oraz wniosków o uruchomienie tych środków, sporządzanie wniosków o dokonanie niezbędnych korekt/zmian wydanych decyzji, współpraca przy tworzeniu budżetu oraz nadzorowanie terminowość przepływu środków finansowych, konsultowanie dokumentacji przetargowej dotyczącej działań wchodzących w zakres powyższego projektu, współpraca z instytucjami odpowiedzialnymi za wdrażanie, rozliczanie, audyt i kontrolę projektu, gromadzenie i przechowanie dokumentacji związanej z realizacją projektu.
Szkolenia i kursy
Kursy e-learningowe:
1. 13.05 - 2020 - "Etyka - szkolenie dla osób podejmujących po raz pierwszy pracę w służbie cywilnej" (syg. 2020/31867);
2. 15.05.2020 - "Korupcja w administracji publicznej"
1. 13.05 - 2020 - "Etyka - szkolenie dla osób podejmujących po raz pierwszy pracę w służbie cywilnej" (syg. 2020/31867);
2. 15.05.2020 - "Korupcja w administracji publicznej"
Edukacja
Kierunek: Turystyka i Rekreacja, magisterskie
Wyższa Szkoła Hotelarstwa, Gastronomii i Turystyki (Warszawa)
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Staże/Praktyki
Staże
Zainteresowania
Kino, teatr,literatura współczesna, muzyka - lata80-te, rower, gimnastyka ogólnorozwojowa,fotografia
Grupy
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.