Paulina Kaczmarek
Doradca klienta, Bank BPH
Rogowo,
kujawsko-pomorskie
Umiejętności
Microsoft Office
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Doradca klienta
• Właściwa organizacja procesu sprzedaży wynikająca z karty celów
• Sprzedaż produktów i usług bankowych
• Budowanie i utrzymywanie relacji z obsługiwaną grupą klientów
• Dbałość o wizerunek i kulturę sprzedażową
• Znajomość i przestrzeganie procedur związanych z obsługą bieżącą oraz kasowo-skarbcową
• Prowadzenie obsługi kasowej zgodnie z obowiązującymi przepisami
• Biegła obsługa programów komputerowych banku BPH
• Sprzedaż produktów i usług bankowych
• Budowanie i utrzymywanie relacji z obsługiwaną grupą klientów
• Dbałość o wizerunek i kulturę sprzedażową
• Znajomość i przestrzeganie procedur związanych z obsługą bieżącą oraz kasowo-skarbcową
• Prowadzenie obsługi kasowej zgodnie z obowiązującymi przepisami
• Biegła obsługa programów komputerowych banku BPH
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna