Paulina Cajdler

Account Manager
Zgierz, łódzkie

Umiejętności

Zarządzanie klientami Digital Marketing Strategia marketingowa Microsoft Office Negocjacje Reklama online Marketing internetowy Project Management Social Media Social Media Marketing

Języki

polski
ojczysty
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

faceADDICTED
Senior Account Manager
● stałe utrzymywanie kontaktu z klientem i budowanie długofalowych relacji z klientem, dbałość o rozwój oraz bieżące doradztwo/wsparcie klienta,
● poznanie strategii oraz potrzeb marketingowych klienta w celu identyfikacji jego potrzeb,
● prowadzenie, zarządzanie i koordynacja bieżących projektów związanych z klientem z zachowaniem pełnej odpowiedzialności za jakość realizowanej obsługi,
● przesyłanie i współdziałanie z teamem agencji,
● realizacja KPIs określonych dla danego klienta,
● koordynacja prac podwykonawców zaangażowanych w projekt realizowany dla klienta,
● przygotowywanie założeń projektowych oraz efektywne briefowanie pozostałych członków firmy na temat aktywności dla klienta,
● przekładanie założeń strategicznych na realizację bieżących działań,
● koordynacja i odpowiedzialność za administracyjno - finansowy wymiar obsługi klienta (nadzór nad procesem fakturowania, realizacji zapłat na rzecz agencji, windykacja należności),
● przygotowywanie ofert,
● przekazywanie informacji o potencjale PR związanych ze współpracą z klientem do odpowiednich osób wewnątrz organizacji (agencji) – dbałość o wizerunek agencji w toku prac realizowanych dla klienta.
Fastline advertising
Account Manager
- Project Manager kompleksowej Kampanii dla firmy MARILYN dla kolekcji Patrizia Gucci for MARILYN o budżecie powyżej 500 tys. zł (Event, Kampania w Social Mediach, Interactive, Media)
- planowanie budżetów marketingowych,
- tworzenie i realizacja planów marketingowych,
- przygotowywanie kampanii reklamowych, dobór efektywnych narzędzi marketingowych,
- przygotowywanie i nadzór nad eventami, konferencjami, itp.
- kreowanie marki, produktów,
- przygotowanie ofert handlowych,
- pozyskiwanie nowych klientów, organizacja spotkań z klientami,
- nadzór nad zgodnością projektów z brandingiem firm,
- realizacja projektów w obszarze Internetu oraz urządzeń mobilnych,
- prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych,
- nadzór nad produkcją i obróbką materiałów graficznych, audio i video,
- kontrola jakości usług i materiałów dostarczanych od podwykonawców,
- współpraca z podwykonawcami z różnych dziedzin – budowa stoisk targowych,
produkcja gadżetów reklamowych, drukarnie, hotele, catering, fotografia oraz video,
kontakt z mediami.
Logo
specjalista ds. marketingu
Nabab Poland
- przygotowanie ofert dla firm
- przygotowywanie baz danych klientów
- tworzenie planów marketingowych
- pozyskiwanie klientów
- kreowanie marki
- przygotowywanie materiałów sprzedażowych
Centrum STYL
Manager
- prowadzenie przedsiębiorstwa
- pozyskiwanie środków z Unii Europejskiej
- przygotowanie ofert dla firm
- przygotowywanie baz danych klientów
- współpraca z dostawcami sprzętu, produktów do kawiarenki
- analiza efektów
- planowanie i analiza dodatkowych przychodów za wynajem studia oraz zajęć indywidualnych
- planowanie zajęć grupowych
- pozyskiwanie klientów
- kreowanie marki
- zatrudnianie nowych instruktorów oraz inne obowiązki administracyjne
- monitorowanie rynku fitness i podążanie za najnowszymi trendami
- monitorowanie konkurencji oraz nowych trendów fitness
- opieka nad stroną Internetową
- promocja zajęć grupowych na terenie klubu i poza nim
- promocja zdrowego trybu życia
- organizacja warsztatów, imprez okolicznościowych dla klubowiczów
- akcje promocyjne i marketingowe od pomysłu do realizacji
Deutsche Bank Polska S.A
Asystentka Doradcy Firmowego
- prowadzenie terminarza spotkań
- przygotowywanie ofert
- przygotowywanie baz danych potencjalnych klientów
Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie
Praktykant w biurze promocji i informacji publicznej
- pomoc w organizacji otwarcia rynku NewConnect
- praca w sekretariacie biura promocji i informacji publicznej
- zbieranie informacje i analizowanie sprawozdań ze Szkoły Giełdowej
- przygotowywanie materiałów marketingowych
Hort-Cafe
Samodzielne stanowisko do spraw promocji i reklamy
- tworzenie reklam, notatek do prasy oraz materiałów sprzedażowych,
- kontakt z mediami,
- organizacja eventów oraz imprez tematycznych,
- projektowanie i realizacja kampanii promocyjnych.
Logo
kierownik komórki PR i prezes Koła Naukowego
Koło Naukowe Ludzie-Biznes-Technologie
- Prezes Koła Naukowego „Ludzie Biznes Technologie” od 1,5 roku
- współorganizacja drugiego największego sztabu WOŚP w Łodzi
- organizacja I i II Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej „Forum Młodych Menedżerów” na Politechnice Łódzkiej
- nadzór nad projektami organizowanymi przez koło (organizacja spotkań i wyjazdów integracyjnych, przeprowadzanie badań marketingowych oraz stworzenie od podstaw projektu „Kurs Przedsiębiorczości” na Politechnice Łódzkiej)

Szkolenia i kursy

- Udział w konferencji – Mali mogą więcej – Skuteczna Promocja Start-Up’ów

- Warsztaty Umiejętności Grupy Żywiec

- „Dotacje na biznes”

- Warsztaty z zakresu pozyskiwania funduszy UE z przeznaczeniem na zakładanie własnej działalności gospodarczej. Prowadząca Barbara Graf.

- „Marketing usług hotelarskich i gastronomicznych”
Szkolenie w zakresie doskonalenia zawodowego organizowane przez Centrum Doskonalenia CeDeKa. Prowadzący Jakub Perkowski.

- „Marketing zapachowy”
Wykład oraz warsztaty zorganizowane dla członków kół naukowych z wydziału Organizacji i Zarządzania przez Koła Naukowe „Ludzie-Biznes-Technologie”. Autor: Pani Agnieszka Dąbrowska z Uniwersytetu Warszawskiego, właścicielka firmy Ada*Roma.

- „Savoir vivre w biznesie”
Kurs zorganizowany dla członków kół naukowych z wydziału Organizacja i Zarządzanie przez Kolo Naukowe BHP i Ergonomii.

- „Praktyka sprzedaży i obsługi klientów”
Kurs zorganizowany dla firmy TOMTEX sp.j., autor kursu dr Krzysztof Podstawka, Uniwersytet Warszawski.

Edukacja

Logo
Zarządzanie i marketing, licencjackie
Politechnika Łódzka

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką

Zainteresowania

- taniec i teatr
- podróże
- psychologia

Organizacje

Koło Naukowe Ludzie-Biznes-Technologie

Inne

- prawo jazdy kategorii B od 2007r., własny samochód

- temat pracy dyplomowej: „Marketing w usługach gastronomicznych i hotelarskich” obronionej na ocenę bardzo dobrą

Grupy

Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką