Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
Microsoft PowerPoint
Prawo jazdy kat B
Angielski
Niemiecki- komunikatywny
Książeczka sanitarno-epidemiologiczna
Kurs kasjera złotowo-walutowego
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Reservation Agent
• Profesjonalne przyjmowanie rezerwacji indywidualnych i grupowych
• Dokładne i terminowe potwierdzanie przyjętych rezerwacji mailowych, telefonicznych, z portali rezerwacyjnych oraz przekazywanych z Działu Sprzedaży
• Wyszukiwanie i rozpoznawanie oczekiwań gości w celu ich jak najlepszego zaspokojenia
• Ścisła współpraca z Działem Sprzedaży, Recepcją i pozostałymi działami operacyjnymi hotelu
• Dokładne i terminowe potwierdzanie przyjętych rezerwacji mailowych, telefonicznych, z portali rezerwacyjnych oraz przekazywanych z Działu Sprzedaży
• Wyszukiwanie i rozpoznawanie oczekiwań gości w celu ich jak najlepszego zaspokojenia
• Ścisła współpraca z Działem Sprzedaży, Recepcją i pozostałymi działami operacyjnymi hotelu
Service Manager
• Nadzór nad prawidłową pracą i funkcjonowaniem recepcji
• Aktywne kierowanie podległymi pracownikami
• Sporządzanie raportów i rejestru faktur
• Analiza oczekiwań i opinii Klientów
• Podejmowanie szybkich decyzji i rozwiązywania problemów
• Bieżąca współpraca z kierownikami innych działów
• Organizacja prawidłowego obiegu dokumentów i informacji
• Aktywne kierowanie podległymi pracownikami
• Sporządzanie raportów i rejestru faktur
• Analiza oczekiwań i opinii Klientów
• Podejmowanie szybkich decyzji i rozwiązywania problemów
• Bieżąca współpraca z kierownikami innych działów
• Organizacja prawidłowego obiegu dokumentów i informacji
Recepcjonista - Kasjer
• Dbanie o najwyższy poziom świadczonych usług i najwyższy stopień zadowolenia Gościa
• Szybkie reagowanie na skargi i uwagi gości oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów w celu utrzymania "100% satysfakcji gościa"
• Odbieranie telefonów z zewnątrz oraz One Touch, przyjmowanie rezerwacji oraz załatwianie wszelkich zapytań ze strony gości
• Wystawianie faktur
• Szybkie reagowanie na skargi i uwagi gości oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów w celu utrzymania "100% satysfakcji gościa"
• Odbieranie telefonów z zewnątrz oraz One Touch, przyjmowanie rezerwacji oraz załatwianie wszelkich zapytań ze strony gości
• Wystawianie faktur
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering