Umiejętności
Microsoft Office
Szkolenia pracowników
Programy sprzedażowe
przygotowanie materiałów szkoleniowych
otwartość, elastyczność, komunikatywność, partnerstwo, profesjonalna obsługa klienta
zdolność rozpoznawania roślin w terenie i znajomość ich działania
doskonała znajomość topografii Bieszczadów Wysokich
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Ekspert szkoleniowy
- przygotowanie materiałów szkoleniowych
- prowadzenie szkoleń
- tłumaczenie materiałów szkoleniowych
- ambasador marki na eventach
- przygotowanie etykiet produktowych
- prowadzenie szkoleń
- tłumaczenie materiałów szkoleniowych
- ambasador marki na eventach
- przygotowanie etykiet produktowych
Store Manager
1. Sprzedaż i organizacja pracy zespołu: aktywna obsługa klienta i sprzedaż produktów, odpowiedzialność za organizację pracy personelu w podlegającym punkcie handlowym, regularne i bieżące szkolenia i coaching zespołu, kontakt z działem Marketingu centrum handlowego w celu ustalenia działań promocyjnych, badanie lokalnej konkurencji, rekrutacja pracowników, motywowanie zespołu.
2. Szkolenia: wdrażanie i szkolenie nowych pracowników z innych placówek, przygotowanie/tłumaczenie materiałów szkoleniowych, przygotowanie i prowadzenie szkoleń branżowych
3. Zarządzanie sklepem: odpowiedzialność za merchandising sklepu, funkcjonowanie i utrzymanie sklepu w należytym porządku, przygotowanie danych handlowych do celów analizy, odpowiedzialność za poprawne przyjęcie towaru i stan towarowy w sklepie, przygotowanie sprawozdań i przeprowadzanie inwentaryzacji sklepu regularnie raz na tydzień, nadzorowanie bieżących wyników sprzedaży i ich analiza z pracownikami, kontrolowanie wszelkich transakcji.
2. Szkolenia: wdrażanie i szkolenie nowych pracowników z innych placówek, przygotowanie/tłumaczenie materiałów szkoleniowych, przygotowanie i prowadzenie szkoleń branżowych
3. Zarządzanie sklepem: odpowiedzialność za merchandising sklepu, funkcjonowanie i utrzymanie sklepu w należytym porządku, przygotowanie danych handlowych do celów analizy, odpowiedzialność za poprawne przyjęcie towaru i stan towarowy w sklepie, przygotowanie sprawozdań i przeprowadzanie inwentaryzacji sklepu regularnie raz na tydzień, nadzorowanie bieżących wyników sprzedaży i ich analiza z pracownikami, kontrolowanie wszelkich transakcji.
KIEROWNIK SKLEPU LEE WRANGLER
PHU BOGUSŁAWA I PAWEŁ JANKOWIAK S.C. Oddział C.H. AUCHAN WE WROCŁAWIU
Obsługa klientów wg standardów firmy VF Polska Distribution Sp. z o.o.
Kierowanie zespołem pracowników oraz rekrutacja i szkolenie nowej kadry
Tworzenie i dbanie o wystrój sklepu
Nadzorowanie dokumentacji sklepu
Wybieranie i zamawianie kolekcji na dany sezon.
Kierowanie zespołem pracowników oraz rekrutacja i szkolenie nowej kadry
Tworzenie i dbanie o wystrój sklepu
Nadzorowanie dokumentacji sklepu
Wybieranie i zamawianie kolekcji na dany sezon.
Szkolenia i kursy
1. Zmiany w standardach obsługi klienta oraz zasady ich wdrożenia. - PMG Consulting Sp. z o. o. -. 2007r.
2. Trening kompetencyjny Efektywna Praca z Klientem - Manthey Firma szkoleniowa - 2014
2. Trening kompetencyjny Efektywna Praca z Klientem - Manthey Firma szkoleniowa - 2014
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Kosmetyka/Fryzjerstwo
Zainteresowania
Zdrowy tryb życia, ekologia i przyroda, górskie wycieczki, dogtrekking, literatura podróżnicza i przyrodnicza
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.