Patryk Zieliński

Online Marketing Specialist, MaxROY.com sp. z o.o.
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

Reklama Email Marketing Software Facebook Google Alerts Google Analytics Instagram Marketing Microsoft Excel Microsoft Word Marketing internetowy Prezi Public Relations Slideshare Social Media Twitter Microsoft OneNote Microsoft PowerPoint e-marketing E-mail marketing lekkie pióro Prawo jazdy kat B Brand24 Wordpress Blogs getResponse API google drive Google plus Piktochart Canva Pixlr Snapchat Talkwalker Alerts

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

MaxROY.com sp. z o.o.
SEO Specialist
Obowiązki:
➡ analiza stron internetowych (widoczność w wyszukiwarce, ruch i jego źródła, ocena linków przychodzących i strategii linkbuildingowej, szybkość działania strony)
➡ audyty optymalizacyjne pod kątem wyszukiwarki Google
➡ monitorowanie wdrożenia audytów i wytycznych optymalizacyjnych
➡ analizy słów kluczowych (Google Keyword Planner, Keywordtool.io)
➡ konsultacje z zakresu strategii SEO
➡ konsultacje z zakresu strategii marketingowych (sugestie rozwoju treści oraz podjęcia dodatkowych działań dla Klientów)
➡ tworzenie raportów i monitorowanie efektów działań SEO
➡ ścisła współpraca z działem Content Marketing i PPC
Logo
Specjalista ds. marketingu
NetLibre Sp. z o.o.
➡ tworzenie treści na blogi eksperckie i serwisy internetowe należące do NetLibre Sp. z o.o.,
➡ monitoring marek (Brand24, Talkwalker Alerts, Google Alerts) oraz marketing szeptany
➡ podstawy Google AdWords i Facebook Ads
➡ podstawy SEO (precle, backlinki, Google Trends, Planer słów kluczowych)
➡ działania PR-owe (kontakt z dziennikarzami i portalami biznesowymi)
➡ współpraca z serwisami o tematyce prawnej w zakresie dostarczania eksperckich materiałów
➡ planowanie i realizacja strategii social media
➡ content marketing
➡ e-mail marketing za pomocą narzędzia GetResponse
➡ analiza wyników w Google Analytics
➡ prowadzenie marek spółki Netlibre w mediach społecznościowych (facebook, twitter, google+, katalog ekosystemu startupów)
➡ tworzenie prostych grafik oraz infografik za pomocą narzędzi internetowych (Canva, piktochart, Pixlr)
Logo
Copywriter / Promocja i marketing
Agencja marketingowa Platynowy Kot
➡ tworzenie tekstów promocyjnych, artykułów sponsorowanych, haseł reklamowych
➡ działania związane z marketingiem online (prowadzenie fanpage'y na portalach społecznościowych)
➡ współpraca przy nagrywaniu materiałów audio i video
➡ współpraca przy tworzeniu serwisów internetowych dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej (PO IG 8.1)
➡ tworzenie prostych animacji
Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM
Program stażowy Brains Attack
➡ zajęcie trzeciego miejsca w konkursie stażowym
➡ współpraca z takimi firmami, jak: Piotr i Paweł, Wrigley, Riverwood, Golden Submarine czy Miasto Poznań
➡ planowanie kampanii reklamowych (m.in. dla produktów FMCG)
➡ opracowywanie działań marketingowych dla kulinarnej akcji Piotra i Pawła (Kuchenne Atelier)
➡ opracowywanie strategii employer-brandingu dla firmy Wrigley
➡ współpraca z Miastem Poznań przy tworzeniu drugiej edycji programu "Poznań daje pracę"
➡ opracowywanie prostych aplikacji internetowych dla firmy Golden Submarine
Grafpol
Praktykant na stanowisku specjalista ds. promocji
➡ odbycie kursów dotyczących marketingu online
➡ prowadzenie działań związanych z pozycjonowaniem stron www (SEO, SEM, AdWords)
➡ tworzenie tekstów promocyjnych (copywriting)
➡ tworzenie tekstów pod pozycjonowanie stron www
➡ katalogowanie stron
➡ szkolenia dotyczące prowadzenia fanpage'y i innych działań z zakresu marketingu online
Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM
Współpraca z mediami uczelnianymi
➡ współprowadzący audycję w Radiu Meteor w Poznaniu - przygotowywanie audycji (zarówno muzyki, jak i treści merytorycznych), recenzje płyt, koncertów, wywiady z goścmi w studio, doświadczenie w pracy przy audycjach "na żywo"
➡ redaktor w miesięczniku "UNIkat" - tworzenie tekstów publicystycznych, obyczajowych, kulturalnych (recenzje oraz felietony o tematyce muzycznej i filmowej)

Szkolenia i kursy

➡ Internetowe Rewolucje (szkolenie Google Expert) - listopad 2015 / Google
➡ Skuteczny fanpage na Facebooku październik 2015 / Social Media Now
➡ Facebook a e-mail marketing - lipiec 2015 / Social Media Now
➡ Content Marketing w Social Media - lipiec 2015 / Sprawny Marketing
➡ Soft Skills - styczeń 2012 / Akademia Przemawiania "Golden Speech"

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna (specjalność: zarządzanie komunikacją w biznesie), magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Logo
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna (specjalność: reklama i promocja), licencjackie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Public Relations
Zewnętrzny PR
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Copywriting

Zainteresowania

Uwielbiam sport. Czy każdy? Nie. W szczególności piłkę nożną. Kibicuję od wielu lat klubowi z włoskiej Serie A - Inter Mediolan. Pół swojego życia grałem w piłkę. Teraz regularnie biegam oraz trenuję na siłowni. Kilka dni bez aktywności fizycznej i zauważam spadek dobrego samopoczucia. Co oprócz tego? Z pewnością muzyka. Od kilku lat gram na gitarze, jednak mniej regularnie niż uprawianie sportu. Trochę dlatego, że 400W wzmacniacz i gitarę stylizowaną na model Fender Stratocaster zostawiłem w rodzinnym domu. Interesuję się też marketingiem internetowym oraz reklamą BTL, w szczególności outdoorem i ambientem. Lubię niekonwecjonalne rozwiązania i czerpię inspiracje od ludzi, marek i firm mądrzejszych i bardziej doświadczonych ode mnie.

Organizacje

Wydział Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM (media uczelniane, program stażowy).

Grupy

5 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni