Patrycja Zenker

Trivium Group Sp. z o.o. - Współwłaścielka
Lednogóra, wielkopolskie

Umiejętności

Assessment & Development Centre Design blogowanie Komunikacja Komunikatywność Rozwój Menedżerski Planowanie Rozwoju zaangażowanie pracowników Stosunki pracownicze Szkolenia pracowników Employer Branding przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych Rekrutacje IT Zarządzanie Microsoft Office Motywacja Negocjacje Reklama rekrutacyjna Recruitment Tools Szkolenie Zarządzanie zespołem CSR - Społeczna Odpowiedzialność Biznesu

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Współwłaścicielka
Trivium Group Sp. z o.o.
- tworzenie i przeprowadzanie warsztatów rozwojowych,
- tworzenie treści bloga,
- marketing społecznościowy,
- nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami,
- obsługa strony internetowej
Logo
Opiekun spółdzielni socjalnej w projekcie Wielkopolskie Centrum Ekonomii Solidarnej
Fundacja Pomocy Wzajemnej Barka
- kontakt i opieka nad spółdzielnią socjalną,
- pomoc w opracowywaniu dokumentacji,
- wsparcie tworzeniu i utrzymaniu prawidłowych relacji interpersonalnych pomiędzy członkami s.s., udział w rozwiązywaniu konfliktów,
- monitorowanie zaangażowania spółdzielców i wzmacnianie ich motywacji do wspólnego działania
Bridgestone Poznań Sp. z o.o.
Wiodący Specjalista ds. Personalnych, Koordynator Sekcji Rekrutacji, Rozwoju i Relacji Pracowniczych
Główne obszary specjalizacji:
- budowanie i wdrażanie systemów komunikacji wewnętrznej firmy, realizacja komunikacji Zarządu i działu personalnego z pracownikami (tworzenie gazetki firmowej, intranetu, komunikatów bieżących i w sytuacjach kryzysowych),
- projektowanie i realizacja procesów rekrutacyjnych,
- projektowanie i wdrażanie systemów oceny i rozwoju pracowników,
- tworzenie modeli kompetencji,
- projektowanie narzędzi i przeprowadzanie diagnozy potencjału kompetencyjnego metodą Assessment / Development Center,
- zarządzanie szkoleniami i rozwojem pracowników,
- tworzenie programów szkoleniowych i innych rozwiązań rozwojowych,
- budowanie efektywnych zespołów i motywowanie pracowników,
- tworzenie procesów kształtujących prawidłowe relacje pracownicze, w tym procedur antymobbingowych,
- badanie satysfakcji oraz opinii pracowników i budowa kultury organizacyjnej,
- organizacja działań CSR firmy oraz budowa wizerunku firmy w lokalnej społeczności, współpraca z agencją PR.
GFMP Management Consultants
Project Manager
Organizacja i zarządzanie poznańskim oddziałem firmy:

- rekrutacja i szkolenie personelu,
- organizacja i prowadzenie szkoleń z zakresu obsługi klienta, umiejętności kierowniczych, rekrutacji i selekcji pracowników,
- rekrutowanie pracowników na zlecenie klientów,
- ocena umiejętności kierowniczych metodą Assessment Center oraz planowanie ścieżki rozwoju,
- zdobywanie i obsługa klientów firmy.

Edukacja

Logo
, magisterskie
psychologia UAM

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Public Relations
Wewnętrzny PR

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Psychologia biznesu.
Psychologia biznesu.
Wszystko co chciałeś wiedzieć, ale nie wiedziałeś, kogo o to zapytać.
Rozwój osobisty
Rozwój osobisty
Dla tych, co już znaleźli i dla tych, co właśnie szukają. Siebie.