Doświadczenie zawodowe
PEŁNOMOCNIK DYREKTORA DS. NEGOCJACJI UMÓW
- negocjowanie warunków finansowych w przedłużanych umowach najmu lokali użytkowych na terenie ¼ kraju
- podpisanie 60 umów najmu w wyniku czego firma zmniejszyła koszty najmu o ponad 2 mln zł
- prowadzenie rozmów biznesowych w oparciu o analizę rynku nieruchomości, sytuację gospodarczą kraju i czynniki mikro- i makroekonomiczne
- ustalanie pozacenowych aspektów umowy takich jak zgody od wspólnot mieszkaniowych, pozwoleń, obowiązków najemcy jak i wynajmującego
- aktywne współdziałanie z innymi działami firmy : Ekspansji, Sprzedaży, Działem Prawnym i Księgowym
- bieżące raportowanie do Dyrekcji z efektów działalności i postępów w prowadzonych projektach oraz organizacja pracy i ustalanie kalendarza spotkań
- przygotowywanie umów najmu, będących kompromisem pomiędzy interesem firmy jak również oczekiwaniami wynajmującego
- budowanie trwałych i pozytywnych relacji ze spółdzielniami mieszkaniowymi, wspólnotami, urzędami miast i gmin jak również osobami fizycznymi i prawnymi, będącymi właścicielami obiektów
- aktywne reagowanie na zmieniające się warunki gospodarcze i na rynkach nieruchomości w aspekcie wykorzystania tego jako argumentów w negocjacjach
- podpisanie 60 umów najmu w wyniku czego firma zmniejszyła koszty najmu o ponad 2 mln zł
- prowadzenie rozmów biznesowych w oparciu o analizę rynku nieruchomości, sytuację gospodarczą kraju i czynniki mikro- i makroekonomiczne
- ustalanie pozacenowych aspektów umowy takich jak zgody od wspólnot mieszkaniowych, pozwoleń, obowiązków najemcy jak i wynajmującego
- aktywne współdziałanie z innymi działami firmy : Ekspansji, Sprzedaży, Działem Prawnym i Księgowym
- bieżące raportowanie do Dyrekcji z efektów działalności i postępów w prowadzonych projektach oraz organizacja pracy i ustalanie kalendarza spotkań
- przygotowywanie umów najmu, będących kompromisem pomiędzy interesem firmy jak również oczekiwaniami wynajmującego
- budowanie trwałych i pozytywnych relacji ze spółdzielniami mieszkaniowymi, wspólnotami, urzędami miast i gmin jak również osobami fizycznymi i prawnymi, będącymi właścicielami obiektów
- aktywne reagowanie na zmieniające się warunki gospodarcze i na rynkach nieruchomości w aspekcie wykorzystania tego jako argumentów w negocjacjach
KIEROWNIK ODDZIAŁU
- stworzenie od podstaw sieci pośredników kredytowych i biur nieruchomości współpracujących z oddziałem w ramach produktów hipotecznych
- negocjowanie warunków współpracy i budowanie trwałych relacji z brokerami kredytowymi
- podpisanie 250 umów na kredyt hipoteczny na łączną kwotę ok. 65 mln., pozyskanie depozytów na kwotę ok. 15 mln.
- planowanie i organizacja pracy oddziału detalicznego poprzez podział i delegowanie obowiązków indywidualnych jak i zespołowych
- opracowanie, przydzielanie i egzekwowanie comiesięcznych celów sprzedażowych oraz wyznaczanie priorytetów i nadzór na każdym etapie ich realizacji
- aktywne pozyskiwanie i negocjowanie warunków dla kluczowych klientów oddziału jak również sprzedaż produktów kredytowych i depozytowych
- koordynacja akcji marketingowych na uczelniach wyższych, w urzędach i w szkołach, mających na celu aktywne pozyskanie nowych klientów
- nadzór nad dokumentacją i przestrzeganiem procedur we współpracy z Zespołem Audytu Wewnętrznego
- dbałość o najwyższą jakość i standardy obsługi poparte najwyższą oceną w badaniach typu Mystery Shopping
- łączenie korporacyjnych standardów i własnej kreatywności w pozyskiwaniu klientów, dbając o najwyższy poziom obsługi
- budowanie długofalowych relacji z klientami indywidualnymi a także segmentu biznes, polegających na zaufaniu do pracowników oddziału i pewności, że proponowane produkty oraz usługi są najlepiej dostosowane do potrzeb jak również wymagań klienta
- coaching i dbałość o rozwój zawodowy pracowników w oparciu o analizę umiejętności sprzedażowych oraz wiedzy produktowej
- rekrutacja i prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych
- aktywne wspieranie zespołu swoją wiedzą i doświadczeniem oraz współpraca z trenerami wewnętrznymi
- odpowiedzialność za sprawy organizacyjne oddziału takie jak ustalanie harmonogramu pracy, rozliczanie nadgodzin, podział urlopów, wypełnianie rocznych kart pracy
- analiza rynku finansowego i bieżący monitoring działań konkurencji
- negocjowanie warunków współpracy i budowanie trwałych relacji z brokerami kredytowymi
- podpisanie 250 umów na kredyt hipoteczny na łączną kwotę ok. 65 mln., pozyskanie depozytów na kwotę ok. 15 mln.
- planowanie i organizacja pracy oddziału detalicznego poprzez podział i delegowanie obowiązków indywidualnych jak i zespołowych
- opracowanie, przydzielanie i egzekwowanie comiesięcznych celów sprzedażowych oraz wyznaczanie priorytetów i nadzór na każdym etapie ich realizacji
- aktywne pozyskiwanie i negocjowanie warunków dla kluczowych klientów oddziału jak również sprzedaż produktów kredytowych i depozytowych
- koordynacja akcji marketingowych na uczelniach wyższych, w urzędach i w szkołach, mających na celu aktywne pozyskanie nowych klientów
- nadzór nad dokumentacją i przestrzeganiem procedur we współpracy z Zespołem Audytu Wewnętrznego
- dbałość o najwyższą jakość i standardy obsługi poparte najwyższą oceną w badaniach typu Mystery Shopping
- łączenie korporacyjnych standardów i własnej kreatywności w pozyskiwaniu klientów, dbając o najwyższy poziom obsługi
- budowanie długofalowych relacji z klientami indywidualnymi a także segmentu biznes, polegających na zaufaniu do pracowników oddziału i pewności, że proponowane produkty oraz usługi są najlepiej dostosowane do potrzeb jak również wymagań klienta
- coaching i dbałość o rozwój zawodowy pracowników w oparciu o analizę umiejętności sprzedażowych oraz wiedzy produktowej
- rekrutacja i prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych
- aktywne wspieranie zespołu swoją wiedzą i doświadczeniem oraz współpraca z trenerami wewnętrznymi
- odpowiedzialność za sprawy organizacyjne oddziału takie jak ustalanie harmonogramu pracy, rozliczanie nadgodzin, podział urlopów, wypełnianie rocznych kart pracy
- analiza rynku finansowego i bieżący monitoring działań konkurencji
DORADCA DS. SPRZEDAżY
LUKAS BANK S.A
- stworzenie od podstaw bazy 120 firm współpracujących z Bankiem w zakresie sprzedaży ratalnej
- aktywne współpraca i podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi
- zawarcie ok. 3000 umów kredytowych na łączną wartość 9 mln.
- dbałość o właściwą ekspozycję materiałów marketingowych w punktach sprzedaży
- prowadzenie szkoleń z systemu ratalnego jak również z dokumentacji niezbędnej do zawarcia umowy kredytowej
- negocjowanie warunków współpracy z Partnerami handlowymi
- opracowywanie różnych typów rozwiązań ratalnych w zależności od branży, produktu, grupy docelowej klientów jak również wymagań Partnerów
- cykliczne raportowanie nowych przychodów oraz przygotowywanie zestawień prowadzonych projektów dla centrali firmy
- planowanie krótko i długoterminowe systemu pracy
- diagnozowanie potrzeb klienta, przygotowanie ofert oraz prezentacji handlowych
- umacnianie pozycji firmy poprzez pozyskiwanie największych klientów konkurencji
- samodzielne planowanie oraz organizowanie swojego czasu i sposobu pracy
- raportowanie bieżącej sprzedaży wraz z założeniami na kolejne miesiące
- aktywne współpraca i podtrzymywanie pozytywnych relacji z klientami biznesowymi
- zawarcie ok. 3000 umów kredytowych na łączną wartość 9 mln.
- dbałość o właściwą ekspozycję materiałów marketingowych w punktach sprzedaży
- prowadzenie szkoleń z systemu ratalnego jak również z dokumentacji niezbędnej do zawarcia umowy kredytowej
- negocjowanie warunków współpracy z Partnerami handlowymi
- opracowywanie różnych typów rozwiązań ratalnych w zależności od branży, produktu, grupy docelowej klientów jak również wymagań Partnerów
- cykliczne raportowanie nowych przychodów oraz przygotowywanie zestawień prowadzonych projektów dla centrali firmy
- planowanie krótko i długoterminowe systemu pracy
- diagnozowanie potrzeb klienta, przygotowanie ofert oraz prezentacji handlowych
- umacnianie pozycji firmy poprzez pozyskiwanie największych klientów konkurencji
- samodzielne planowanie oraz organizowanie swojego czasu i sposobu pracy
- raportowanie bieżącej sprzedaży wraz z założeniami na kolejne miesiące
Szkolenia i kursy
- Szkolenie z zakresu prezentacji produktu
- Szkolenie z negocjacji handlowych
- Szkolenie z rozpoznawania fałszywych znaków pieniężnych
- Warsztaty "Zarządzanie zespołem"
- Szkolenia z zakresu produktów hipotecznych
- Szkolenie z negocjacji handlowych
- Szkolenie z rozpoznawania fałszywych znaków pieniężnych
- Warsztaty "Zarządzanie zespołem"
- Szkolenia z zakresu produktów hipotecznych
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zainteresowania
podróże zagraniczne, sztuka bonsai
Grupy
Bank Millennium S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Bankiem Millennium oraz grupą kapitałową Millennium.
http://www.millenet.pl/
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
EGIPT...
Grupa dla wszystkich, którzy w Egipcie byli, są :-) lub będą. W przyszłości dalszej lub bliższej... Którzy sa zauroczeni tym krajem, tymi ludźmi, klimatem
Kobiety Przedsiębiorcze
Zamknięta grupa dla kobiet przedsiębiorczych, właścicielek firm, piastujących stanowiska kierownicze, zarządzających firmami i działami firm stworzona jako platforma wymiany doświadczeń.
Przestrzeń
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
Grupa zrzeszająca osoby jakkolwiek związane z pośrednictwem w obrocie nieruchomościami.