Umiejętności
Project Management
Public Relations
Social Media
Strategia marketingowa
Zarządzanie
Komunikacja Marketingowa
Kulturoznawstwo
Prowadzenie warsztatów i szkoleń
prowadzenie prelekcji
Administracja biura
Filmoznawstwo
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Biura Dziekana, Specjalista ds. marketingu
SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny
· tworzenie oferty szkoleń, warsztatów, spotkań, konferencji,
· prowadzenie dokumentacji i biura Dziekana,
· pełnomocnictwo do spraw przygotowania i nadzorowania wystaw Uczelni,
· działania promocyjno-informacyjne, organizacja wydarzeń Uczelni,
· kontakt z wybranymi dystrybutorami i wybór nośników reklamowych,
· tworzenie ofert eventów, konferencji i szkoleń,
· budowanie mediaplanów i budżetów promocyjnych,
· koordynator: Strefy Młodzieży, Strefy Psyche i Strefy Rodzica ,
· współtworzenie materiałów informacyjnych i promocyjnych,
· rekrutacja trenerów i studentów do prowadzenia warsztatów i działań promocyjnych,
· realizowanie strategii public relations według przyjętych założeń Uczelni,
· kontrolowanie i kształtowanie wizerunku firmy w mediach, opracowywanie tekstów na stronę i prasowych, budowanie i utrzymywanie relacji z dziennikarzami, władzami lokalnymi.
· prowadzenie dokumentacji i biura Dziekana,
· pełnomocnictwo do spraw przygotowania i nadzorowania wystaw Uczelni,
· działania promocyjno-informacyjne, organizacja wydarzeń Uczelni,
· kontakt z wybranymi dystrybutorami i wybór nośników reklamowych,
· tworzenie ofert eventów, konferencji i szkoleń,
· budowanie mediaplanów i budżetów promocyjnych,
· koordynator: Strefy Młodzieży, Strefy Psyche i Strefy Rodzica ,
· współtworzenie materiałów informacyjnych i promocyjnych,
· rekrutacja trenerów i studentów do prowadzenia warsztatów i działań promocyjnych,
· realizowanie strategii public relations według przyjętych założeń Uczelni,
· kontrolowanie i kształtowanie wizerunku firmy w mediach, opracowywanie tekstów na stronę i prasowych, budowanie i utrzymywanie relacji z dziennikarzami, władzami lokalnymi.
wystawiono
Patrycję odbieram jako specjalistkę. Osobę konkretną, otwartą i nastawioną na realizację celu. Zawsze uprzejmą. Podoba mi się jak szybko reaguje na zmieniające się potrzeby edukacyjne Młodzieży, Studentów i Nauczycieli i kreuje dostosowaną do ich oczekiwań "strategię warsztatową".
współpracownik
wystawiono
Patrycja to przede wszystkim odpowiedni człowiek, na odpowiednim miejscu. To czym wyróżnia się Patrycja jako pracownik, to pozytywna energia i ogrom pomysłów. Tworzenie efektywnych strategii, co już dziś przekłada się na wyniki jej pracy. Budowanie i podtrzymywanie relacji interpersonalnych, co można dostrzec obserwując w jaki sposób współpracuje z innymi. Mam przyjemność współdziałać z Patrycją od momentu rozpoczęcia jej pracy na stanowisku specjalisty ds. marketingu i PR. Realizujemy wspólnie projekty skierowane do młodzieży ponadgimnazjalnej i studentów – życzę każdemu pracodawcy takiego specjalisty jak Patrycja.
Menedżer ds. Rozwoju/ Współwłaściciel
· poszukiwanie nowych możliwości biznesowych w zakresie eksperymentów,
· tworzenie nowych programów i strategii marketingowych,
· zarządzanie zespołem specjalistów ds. sprzedaży,
· koordynacja wizerunku firmy i produkcji materiałów promocyjnych oraz informacji prasowych,
· monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu i działań konkurencji,
· planowanie i nadzorowanie realizacji nowych projektów naukowo-badawczych,
· analiza struktury organizacyjnej firmy ze względu na realizowane zadania i ekonomikę wykorzystania posiadanych zasobów.
· tworzenie nowych programów i strategii marketingowych,
· zarządzanie zespołem specjalistów ds. sprzedaży,
· koordynacja wizerunku firmy i produkcji materiałów promocyjnych oraz informacji prasowych,
· monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu i działań konkurencji,
· planowanie i nadzorowanie realizacji nowych projektów naukowo-badawczych,
· analiza struktury organizacyjnej firmy ze względu na realizowane zadania i ekonomikę wykorzystania posiadanych zasobów.
Starszy Specjalista ds. PR / Rzecznik Uczelni
· nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z mediami oraz instytucjami otoczenia zewnętrznego,
· przygotowywanie komunikatów prasowych i materiałów informacyjnych,
· organizacja szkoleń, konferencji, wizyt,
· dbałość o spójny wizerunek placówki, zarówno zewnętrzny, jak i wewnętrzny,
· budowanie długofalowych relacji z klientami,
· współorganizowanie targów edukacyjnych.
· przygotowywanie komunikatów prasowych i materiałów informacyjnych,
· organizacja szkoleń, konferencji, wizyt,
· dbałość o spójny wizerunek placówki, zarówno zewnętrzny, jak i wewnętrzny,
· budowanie długofalowych relacji z klientami,
· współorganizowanie targów edukacyjnych.
wystawiono
Pani Patrycja zatrudniona była w TEB Edukacja w oddziale Wyższej Szkoły Bankowej w Chorzowie.
W/w dał się poznać jako bardzo dobry organizator pracy własnej i własnego działu. Z nałożonych zadań służbowych wywiązywała się sprawnie i terminowo. Wyróżniała się umiejętnością podejmowania szybkich i trafnych decyzji.
Pani Patrycja cieszyła się wysokim uznaniem i szacunkiem w środowisku w którym pracowała. Umie właściwie kształtować zasady współżycia społecznego. Swoja bogata wiedzę zawodową i doświadczenie chętnie przekazuje pracownikom młodym. Strona etyczno-moralna bez zastrzeżeń.
W/w dał się poznać jako bardzo dobry organizator pracy własnej i własnego działu. Z nałożonych zadań służbowych wywiązywała się sprawnie i terminowo. Wyróżniała się umiejętnością podejmowania szybkich i trafnych decyzji.
Pani Patrycja cieszyła się wysokim uznaniem i szacunkiem w środowisku w którym pracowała. Umie właściwie kształtować zasady współżycia społecznego. Swoja bogata wiedzę zawodową i doświadczenie chętnie przekazuje pracownikom młodym. Strona etyczno-moralna bez zastrzeżeń.
wystawiono
Pełen profesjonalizm. Pani Patrycja daje się poznać jak osoba pełna energii, pozytywnego podejścia do pracy. Nie ma dla niej rzeczy nie do zrobienia. Serdecznie polecam!
wystawiono
Patrycja jest nie tylko pracowita i odpowiedzialna, ale przede wszystkim imponuje energią z jaką podchodzi do swoich zadań. Przekłada się to na zawrotne tempo pracy, olbrzymią ilość generowanych przez nią pomysłów i dużą szerokość spojrzenia na wyzwania.
Specjalista ds. rozwoju i promocji
Verbis Sp. z o.o. / Instytut Doskonalenia Produkcji
· aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych
· przygotowanie i prezentacja dopasowanych do potrzeb klienta rozwiązań consultingowych,
· planowanie celów sprzedażowych oraz ich realizacja,
· budowanie długofalowych relacji z klientami,
· współorganizowanie targów międzynarodowych o profilu produkcyjnym,
· przygotowywanie materiałów marketingowych,
· zarządzanie zespołem konsultantów.
· przygotowanie i prezentacja dopasowanych do potrzeb klienta rozwiązań consultingowych,
· planowanie celów sprzedażowych oraz ich realizacja,
· budowanie długofalowych relacji z klientami,
· współorganizowanie targów międzynarodowych o profilu produkcyjnym,
· przygotowywanie materiałów marketingowych,
· zarządzanie zespołem konsultantów.
wystawiono
Współpracę z Patrycją mogę określić trzema słowami: konkret, efektywność i energia. Jest niesamowicie aktywną osobą, która chyba nie zna słowa "niemożliwe". Zdarza mi się z nią współpracować do tej pory i zawsze zadziwia mnie jej pomysłowość, nieopisana energia i nastawienie na realizację celu.
Redaktor i pracownik działu promocji
Górnośląska Wyższka Szkoła Handlowa w Katowicach
· redagowanie strony internetowej uczelni oraz artykułów marketingowych,
· przeprowadzanie wywiadów z VIP -ami Uczelni,
· prowadzenie warsztatów (szkoleń) dziennikarskich, kontakty z mediami
· organizacja konferencji, szkoleń firmowych oraz imprez okolicznościowych i udziału firmy w wydarzeniach branżowych,
· planowanie i organizacja akcji marketingowych wspierających sprzedaż oraz analiza ich efektywności.
· przeprowadzanie wywiadów z VIP -ami Uczelni,
· prowadzenie warsztatów (szkoleń) dziennikarskich, kontakty z mediami
· organizacja konferencji, szkoleń firmowych oraz imprez okolicznościowych i udziału firmy w wydarzeniach branżowych,
· planowanie i organizacja akcji marketingowych wspierających sprzedaż oraz analiza ich efektywności.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Edukacja/Szkolenia
Uczelnie
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Media/Sztuka/Rozrywka
Zarządzanie mediami/sztuką/rozrywką
Zainteresowania
Kino alternatywne, Set-jetting, Ultimate, semiotyka.
Grupy
DKF
Grupa dla osób związanych z ruchem Dyskusyjnych Klubów Filmowych w Polsce. Powołana w celu łączenia: ludzi, pomysłów, idei, kampanii, projektów etc.
Dobre Kino
Repertuar będzie tendencyjny, ale kto w końcu wprowadza do kin lepsze filmy, niż dwóch małych niezależnych dystrybutorów :)
ebiznes
Sekrety E-Biznesu i E-Marketingu. Web 2.0, startup, social media, blogi, microblogi, programy partnerskie, google adwords, google adsense. Czyli własny ebiznes w internecie.
***Film***
Zapraszam do wymiany pogladów na temat różnych twórców i filmowych przebojów. Jaki jest Twój ulubiony film i dlaczego?
FILMOHOLIK
Grupa dla miłośników muzyki filmowej i dobrego kina ale nie tylko.Pojawiać się bedą informację na co warto a na co nie warto iść do kina i teatru.
filmowcy
Grupa dla wszystkich twórców filmowych. Zajmujących się filmem zawodowo, hobbistycznie a także gdzieś pomiędzy. Poszukiwanie ludzi do ekipy, wymiana doświadczeń. I miejsce towarzyskie także, bo czemu
Filmowe wizytówki trenerskie
Trenerzy przedstawiają w wersji filmowej siebie i reklamy swoich szkoleń.
Gutek Film
Dla Gutek Film nawjażniejsze jest wartosciowe, artystyczne kino!GUTEK FILM zajmuje się promocją i dystrybucją światowego kina. Przez lata działalności firma wypromowała na polskim rynku takich reżyser
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.
Kinoterapia
Rzecz dotyczy działania, którege cele i zamierzenia zostały wyeksponowane w serwisie internetowym www.kinoterapia.pl. A 21 lutego będzie miało swoją premierę w Kino.Lab w Warszawie (CSW).