Patrycja Makuch

Recepcjopnostka
Sosnowiec, śląskie

Umiejętności

Obsługa kluczowych klientów Obsługa kasy fiskalnej Obsługa klienta Pakiet Microsoft Office Obsługa sekretariatu oraz urządzeń biurowych Systemy rezerwacyjne (hotelowe)

Języki

angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Recepcjonistka
Hotel Campanile
Sprawna, profesjonalna i życzliwa obsługa gości poprzez:
· udzielanie informacji o dostępności, standardzie i wyposażeniu pokoi hotelowych
· uprzejme powitanie, przyjmowanie i żegnanie gości
· kierowanie gości do właściwych miejsc lub osób
· reagowanie na skargi klientów i w miarę możliwości niezwłoczne eliminowanie ich
· przyjmowanie zleceń, próśb od gości i realizowanie ich (m.in. budzenie gości na życzenie)
· udzielanie informacji w zakresie usług lokalnych (oferowanych przez hotel) oraz
dodatkowych (dyżurów lekarzy, aptek, z
zakresu komunikacji, usług przewodników, usług rekreacyjnych, imprez kulturalnych i sportowych)
Wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie i obciążanie gości za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej, wystawianie FV i PF (również raportów kasowych dobowych i miesięcznych).
Bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych, dokonywanie i sprawdzanie rezerwacji, ustalanie z gościem terminu pobytu w hotelu.
Prowadzenie bieżącej ewidencji pokoi
Obsługa: centrali telefonicznej, faksu, ksero, kasy hotelowej, terminala, komputera, oraz innych urządzeń biurowych.
Prowadzenie dokumentacji i archiwum recepcji (sporządzanie zestawień wyżywienia, zestawień pracy służby pięter, raportów kasowych, rejestr informacji o gościu, wpłacie zaliczek, zrealizowanych rezerwacjach, rezygnacji z rezerwacji, pocztowej książki nadawczej, hotelowej książki pocztowej).
Prawidłowe i szczegółowe przekazywanie dyżuru zmiennikowi w formie pisemnej (zeszyt zmian) i ustnej.
Przekazywanie kierownikowi hotelu wszelkich uwag gości dotyczących hotelu, zapytań grupowych.
Logo
Recepcjonistka
Hotel Malta
- Sprawna, profesjonalna i życzliwa obsługa gości
- Meldowanie oraz wymeldowanie gości
- udzielanie informacji o dostępności, standardzie i wyposażeniu pokoi hotelowych
- Wystawianie kart pobytu, rejestrowanie, meldowanie i obciążanie gości za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej, wystawianie FV i PF (również raportów kasowych dobowych i miesięcznych)
- Bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych, dokonywanie i sprawdzanie rezerwacji, ustalanie z gościem terminu pobytu w hotelu
- Udzielanie informacji oraz obsługa korespondencji
- reagowanie na skargi klientów i w miarę możliwości niezwłoczne eliminowanie ich
- Obsługa: centrali telefonicznej, faxu, ksero, kasy hotelowej, terminala, komputera, oraz innych urządzeń biurowych
- Prowadzenie dokumentacji i archiwum recepcji (sporządzanie zestawień wyżywienia, zestawień pracy służby pięter, raportów kasowych, rejestr informacji o gościu, wpłacie zaliczek, zrealizowanych rezerwacjach, rezygnacji z rezerwacji, pocztowej książki nadawczej, hotelowej książki pocztowej).
- Wysyłanie na bieżąco oraz przyjmowanie poczty hotelowej.
- Koordynowanie oraz nadzorowanie pracy służby pięter
Logo
Recepcjonistka
Restauracja i Hotel Rycerski
- Sprawna, profesjonalna i życzliwa obsługa gości
-Meldowanie oraz wymeldowanie gości
-Udzielanie informacji oraz obsługa korespondencji
- Bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych, dokonywanie i sprawdzanie rezerwacji, ustalanie z gościem terminu pobytu w hotelu
- Prowadzenie rachunków związanych z pobytem gości
-Wystawianie faktur
- reagowanie na skargi klientów i w miarę możliwości niezwłoczne eliminowanie ich
- Obsługa: centrali telefonicznej, faxu, ksero, kasy hotelowej, terminala, komputera, oraz innych urządzeń biurowych
- Przyjmowanie rezerwacji meilowych i telefonicznych
- Przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych
Logo
Kelnerka
OWR LAGUNA
- Obsługa Klientów
- Dbanie o wizerunek lokalu – dekorowanie i zmiana wystroju
- Obsługa imprez tematycznych
Logo
kelnerka, Recepcjonistka
Mitsis Roda Beach Resort & SPA, Korfu, Kelnerka, Recepcjonistka
- Sprawna, profesjonalna i życzliwa obsługa gości
- Meldowanie oraz wymeldowanie gości
- Udzielanie informacji
- Przyjmowanie i realizacja zamówień
- Obsługa imprez tematycznych
- Dbanie o wizerunek lokalu – dekorowanie i zmiana wystroju
Logo
Kelnerka
Rezydencja Alexado
bezpośrednia obsługa klienta, dbanie o czystość lokalu, wydawanie posiłków, odbiór dostaw.

Szkolenia i kursy

Kurs pierwszej pomocy

Edukacja

Logo
Turystyka i rekreacja, magisterskie
Górnośląska Wyższa Szkoła Handlowa im. Wojciecha Korfantego

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering

Zainteresowania

Turystyka, podróze, kuchnie świata, muzyka, moda, zwierzęta.

Inne

- jestem osoba komunikatywna i energiczną.
- posiadam zdolności do pracy w grupie lecz również sprawdzam sie w pracy samodzielnej.
-Jestem osoba otwartą na nowe doswiadczenia i szybko się ucze.
- posiadam aktualną ksiązeczke sanepidowską
- umiejętność obsługi komputera.