Patrycja Cieśluk

Patrycja Cieśluk

inspektor samodzielne stanowisko ds. wsparcia sprzedaży Bank BPS S.A.
Gdynia, pomorskie

Doświadczenie zawodowe

Bank BPS S.A.
samodzielne stanowisko ds. wsparcia sprzedaży
• Zajmuje się zajęciami rachunków (zajęcie rachunku w systemie, zmiana wysokości zajęć, spłata zajęć);
• zajmuje się spłatą kredytów, nadpłatami,
• Sporządzam pisma (promesy, opinie, wezwania do zapłaty, zaświadczenia);
• Zajmuje się zmianami oprocentowania w systemie, naliczaniem opłat za pisma;
• Sporządzam raporty, kontrole funkcjonalne pracowników. kontrole kas,
• Obsługa aplikacji zarządzania ryzykiem operacyjnym (wprowadzanie transakcji, zdarzeń);
• obsługa programu DefBank.
• obsługa kredytów z dopłatami
• obsługa programu SESCAM
GE Money Bank
specjalista ds. obsługi kredytów
Specjalista w Zespole Rozliczeń i Zajęć Rachunków (2011-2012)

• Sporządzałam odpowiedzi w formie pisemnej i mailowej na zapytania Instytucji o Klientów (US, Prokuratura, Sądy, Komornicy, ZUS itp.) zgodnie z obowiązującymi procedurami;
• Weryfikowałam dane Klientów pod kątem ich zgodności i prawidłowości występowania w systemie;
• Przygotowałam dokumenty do zarchiwizowania.

Specjalista w Dziale Obsługi Zapytań i Reklamacji (2008-2011)

• Sporządzałam odpowiedzi w formie pisemnej, mailowej lub telefonicznej na zapytania i reklamacje Klientów (m.in. naliczanie i anulowanie opłat, odsetek);
• Na prośby Klienta składałam wnioski do przełożonych o przygotowanie aneksów, dotyczących warunków spłaty zadłużenia;
• Podejmowałam decyzje o kierowaniu zadłużenia do windykacji lub negocjacji, zgodnie z obowiązującymi procedurami.

Specjalista w Dziale Centrum Wydruków (2002-2008)

• Zarządzałam korespondencją wychodzącą (dekretowałam korespondencję przygotowaną do wysyłki; kontrolowałam prawidłowość danych adresowych);
• Tworzyłam raporty i zestawienia korespondencji i frankowałam korespondencję;
• Administrowałam wewnętrznym intranetem w zakresie informacji dotyczących mojego departamentu;
• Zainicjowałam skanowanie ulotek dołączanych do wysyłek i ich umieszczanie w intranecie, co ułatwiło pracownikom banku obsługę klienta;
• Rozliczałam koszty zwrotów korespondencji (przy zniszczonych kopertach);
• Współpracowałam z pracownikami innych jednostek organizacyjnych Banku;
• Jako back-up call center zajmowałam się telefoniczną obsługą klienta.

Specjalizacje

Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia