Patrycja Biesiada

Specjalista ds. marketingu
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry
polski
dobry

Doświadczenie zawodowe

CASTEL FRERES Sp. z o.o.
Specjalista ds. marketingu
Opracowywanie i realizacja działań marketingowych na potrzeby działu handlowego oraz działu sprzedaży; Kontakt z agencjami reklamowymi oraz merchandisingowymi; Koordynowanie procesu przygotowywania ulotek, gazetek i innych materiałów marketingowych; Inicjowanie i prowadzenie procesu tworzenia i wprowadzania nowego produktu na rynek; Inicjowanie i nadzorowanie procesu tworzenia etykiet i kontretykiet na nowe produkty oraz ich aktualizowanie; Kontrola zgodności etykietowania z obowiązującymi przepisami; Pomoc w organizowaniu działań marketingowych; Pomiar wyników działań promocyjnych oraz ocena ich efektywności; Ścisła współpraca z działem handlowym, sprzedaży, Prezesem Zarządu pod kątem realizacji wyznaczonych obowiązków.
CASTEL FRERES Sp. z o.o.
Asystent ds. marketingu
Koordynacja działań marketingowych na potrzeby działu handlowego oraz działu sprzedaży; Kontakty z agencjami reklamowymi oraz merchandisingowymi; Koordynowanie procesu przygotowywania ulotek, gazetek i innych materiałów marketingowych; Pomoc w organizowaniu działań promocyjnych.
Logo
Praktykantka
E-Medialni Content Lab
tworzenie raportów z kampanii marketingowych; wyszukiwanie informacji i tworzenie contentu; praca z narzędziami do monitoringu i analiza danych; prowadzenie działań w mediach społecznościowych; pomoc przy tworzeniu i planowaniu kampanii reklamowych; SEO/SEM
Logo
członek organizacji
AIESEC Rzeszów
Członek projektu Global Talents, międzynarodowego programu praktyk i staży. Promo Team - planowanie i przeprowadzanie promocji. HR Team - przeprowadzanie zadań grupowych, rozmów kwalifikacyjnych, promocja rekrutacji.
Logo
Junior Account
Szare Komórki
Współpraca z uczelnianymi organizacjami samorządowymi. Stworzenie planu pracy w oparciu o bazę kontaktową agencji i własny research. Spotkania z klientami, pozyskiwanie partnerów biznesowych do realizowanego projektu. Koordynacja produkcji projektów graficznych zleconych przez klientów. Planowanie i organizacja dystrybucji.

Edukacja

Logo
dziennikarstwo i komunikacja społeczna, licencjackie
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama