Umiejętności
Visual Merchandising
Zarządzanie zespołem
Strategia marketingowa
Zarządzanie Sprzedażą
kreowanie wizerunku marki
Współpraca międzynarodowa
zarządzanie zespołem sprzedażowym
Analiza trendów
praca z produktem
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
kierownik działu męskiego
-zarządzanie działem oraz kontrola funkcjonowania całego sklepu
- weryfikacja zleconych zadań, nadzór nad codziennym funkcjonowaniem działu,
- kontrola i analiza wskaźników finansowych oraz raportów sprzedażowych,
- realizacja celów, zadań, budżetów wyznaczonych przez firmę,
- współpraca ze strukturami regionalnymi oraz Product Managerem w Hiszpanii,
-uczestniczenie w procesach rekrutacyjnych dla kandydatów,
- stałe szkolenie personelu,
-bezpośredni kontakt z klientem
- rozwiązywanie sytuacji trudnych,
- weryfikacja zleconych zadań, nadzór nad codziennym funkcjonowaniem działu,
- kontrola i analiza wskaźników finansowych oraz raportów sprzedażowych,
- realizacja celów, zadań, budżetów wyznaczonych przez firmę,
- współpraca ze strukturami regionalnymi oraz Product Managerem w Hiszpanii,
-uczestniczenie w procesach rekrutacyjnych dla kandydatów,
- stałe szkolenie personelu,
-bezpośredni kontakt z klientem
- rozwiązywanie sytuacji trudnych,
koordynator ds. sprzedaży
~Kreowanie przestrzeni handlowej na podstawach VM
~Raportowanie do centrali w Hiszpanii pod kątem ciągłego monitorowania jakości i trendów
wpływających bezpośrednio na składniki oferowanych produktów.
~Doskonała znajomość trendów i kolekcji marki
~ Wprowadzanie zasad marketingu, psychologii konsumenta i innych czynników wpływających na
osiąganie zakładanych wyników sprzedaży.
~Raportowanie do centrali w Hiszpanii pod kątem ciągłego monitorowania jakości i trendów
wpływających bezpośrednio na składniki oferowanych produktów.
~Doskonała znajomość trendów i kolekcji marki
~ Wprowadzanie zasad marketingu, psychologii konsumenta i innych czynników wpływających na
osiąganie zakładanych wyników sprzedaży.
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising