Umiejętności
procesy biznesowe
Education
Zarządzanie IT
Strategia IT
Zarządzanie kluczowymi klientami
Outsourcing
PMP
PRINCE2
usprawnianie procesów
Program Management
Project Management
Zarządzanie portfelem projektów
Analiza wymagań
Zarządzanie projektami programistycznymi
Telekomunikacja
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Programu/Projektu, Ekspert ds. Projektów Strategicznych, Szef Portfela, Dyrektor Programu
• Zarządzanie projektami, grupami projektów, jednostkami funkcyjnymi, struktury klasyczne i macierzowe
• Praca z Klientem, podnoszenie satysfakcji, budowa wizerunku i dobrych relacji
• Odpowiedzialność za biznesowe portfele projektów w tym planowanie i realizacja budżetu, pozytywny business case
• Sprzedaż usług i produktów informatycznych, kreowanie popytu, zapewnienie podaży
• Budowa i reorganizacja procesów projektowych w organizacji
• Zarządzanie raportowaniem i sprawozdawczością
• Analizy: prowadzenie analiz biznesowych i technicznych (zarówno samodzielne jak i w ramach zarządzanego zespołu), weryfikacja, moderowanie analiz przygotowywanych na potrzeby projektów i portfeli projektowych
• Dydaktyka i szkolenia, prowadzenie, projektowanie i zarządzanie procesem szkoleniowym
• Praca z Klientem, podnoszenie satysfakcji, budowa wizerunku i dobrych relacji
• Odpowiedzialność za biznesowe portfele projektów w tym planowanie i realizacja budżetu, pozytywny business case
• Sprzedaż usług i produktów informatycznych, kreowanie popytu, zapewnienie podaży
• Budowa i reorganizacja procesów projektowych w organizacji
• Zarządzanie raportowaniem i sprawozdawczością
• Analizy: prowadzenie analiz biznesowych i technicznych (zarówno samodzielne jak i w ramach zarządzanego zespołu), weryfikacja, moderowanie analiz przygotowywanych na potrzeby projektów i portfeli projektowych
• Dydaktyka i szkolenia, prowadzenie, projektowanie i zarządzanie procesem szkoleniowym
Key Account Manager, Doradca Bizesu ds. Technologii
• Budowa relacji Biznes – Technika
• Odpowiedzialność za wzrost poziomu satysfakcji Klienta
• Zapewnienie dostarczenia / monitoring poziomu świadczenia usług informatycznych
• Negocjacja i wdrożenie umów SLI/SLA
• Analiza i moderowanie wymagań
• Inicjowanie projektów w odpowiedzi na potrzeby Biznesu
• Szkolenia dla Biznesu
• Odpowiedzialność za wzrost poziomu satysfakcji Klienta
• Zapewnienie dostarczenia / monitoring poziomu świadczenia usług informatycznych
• Negocjacja i wdrożenie umów SLI/SLA
• Analiza i moderowanie wymagań
• Inicjowanie projektów w odpowiedzi na potrzeby Biznesu
• Szkolenia dla Biznesu
Kierownik Wsparcia Użytkownika
Zakład Telekomunikacji w Szczecinie
• Odpowiedzialność za wsparcie informatyczne dla Obszaru ZT Szczecin (40 lokalizacji, 10.000 Jednostek sprzętu informatycznego, 3 000 Użytkowników)
• Zarządzanie zespołem od 3 do 50 osób
• Konsolidacja, budowa nowych struktur organizacyjnych
• Reorganizacja i centralizacja zarządzania środkami trwałymi
• Prowadzenie projektów informatycznych
• Szkolenia Użytkowników
• Planowanie i monitorowanie wykorzystania budżetu
• Zarządzanie dostawcami (umowy serwisowe, budowa sieci LAN, dostawy sprzętu informatycznego)
• Zarządzanie zespołem od 3 do 50 osób
• Konsolidacja, budowa nowych struktur organizacyjnych
• Reorganizacja i centralizacja zarządzania środkami trwałymi
• Prowadzenie projektów informatycznych
• Szkolenia Użytkowników
• Planowanie i monitorowanie wykorzystania budżetu
• Zarządzanie dostawcami (umowy serwisowe, budowa sieci LAN, dostawy sprzętu informatycznego)