Umiejętności
Język hiszpański
język niemiecki podstawowy
Prawo jazdy kategorii B
język polski (native speaker)
języka angielski poziom zaawansowany
obsługa klienta zagranicznego
Microsoft Word, Excel, Internet, e-mail,
Języki
angielski
biegły
hiszpański
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. obsługi klienta zagranicznego
- obsługa klientów angielsko i hiszpańskojęzycznych
- odbieranie telefonów
- tłumaczenia ( język angielski oraz język hiszpański)
- sporządzanie codziennych raportów z wykonanej pracy
- dbanie o dobry wizerunek firm wśród klientów polskich i zagranicznych oraz dostarczanie klientom pomocy w kwestiach związanych ze sklepami oraz oferowanymi produktami
- odpowiedzialność za raportowanie problemów do odpowiednich działów w firmie
- odbieranie telefonów
- tłumaczenia ( język angielski oraz język hiszpański)
- sporządzanie codziennych raportów z wykonanej pracy
- dbanie o dobry wizerunek firm wśród klientów polskich i zagranicznych oraz dostarczanie klientom pomocy w kwestiach związanych ze sklepami oraz oferowanymi produktami
- odpowiedzialność za raportowanie problemów do odpowiednich działów w firmie
Korepetytor języka angielskiego i hiszpańskiego
Prywatne lekcje języka angielskiego i hiszpańskiego
- przygotowanie uczniów do sprawdzianów, egzaminów (również międzynarodowych)
-poszerzanie programu o własne materiały dydaktyczne
-nauka oraz doskonalenie umiejętności takich jak: pisanie,czytanie,słuchanie oraz mówienie
- tworzenie testów,sprawdzających poziom i wiedze uczniów
-odrabianie zadań domowych
-poszerzanie programu o własne materiały dydaktyczne
-nauka oraz doskonalenie umiejętności takich jak: pisanie,czytanie,słuchanie oraz mówienie
- tworzenie testów,sprawdzających poziom i wiedze uczniów
-odrabianie zadań domowych
Praktykant
II Liceum Ogólnokształcące im.płk.Leopolda Lisa-Kuli w Rzeszowie
Hospitacja oraz prowadzenie zajęć lekcyjnych:
- zapoznanie się ze strukturą organizacyjną szkoły
- poznanie warunków pracy szkoły
- poznanie warunków pracy nauczycieli
- zapoznanie się z dokumentacją pracy nauczyciela ( organizacja pracy, technika prowadzenia lekcji) - zapoznanie się z dokumentacją szkolną ( dziennik, arkusz ocen, regulaminy, plany pracy)
- analiza zapisów statutu szkoły
- analiza programów nauczania i standardowymi wymaganiami egzaminacyjnymi z j.angielskiego.
- samodzielne przygotowanie i prowadzenie lekcji j.angielskiego dla klas 1,2,3 liceum (p.podstawowy, średnio-zaawansowany)
- sprawdzanie i ocenianie zadań domowych oraz sprawdzianów.
- ocenianie prac pisemnych uczniów.
- zapoznanie się ze strukturą organizacyjną szkoły
- poznanie warunków pracy szkoły
- poznanie warunków pracy nauczycieli
- zapoznanie się z dokumentacją pracy nauczyciela ( organizacja pracy, technika prowadzenia lekcji) - zapoznanie się z dokumentacją szkolną ( dziennik, arkusz ocen, regulaminy, plany pracy)
- analiza zapisów statutu szkoły
- analiza programów nauczania i standardowymi wymaganiami egzaminacyjnymi z j.angielskiego.
- samodzielne przygotowanie i prowadzenie lekcji j.angielskiego dla klas 1,2,3 liceum (p.podstawowy, średnio-zaawansowany)
- sprawdzanie i ocenianie zadań domowych oraz sprawdzianów.
- ocenianie prac pisemnych uczniów.
Praktykant
Szkoła Podstawowa nr 3 im.Wojska Polskiego w Mielcu
Hospitacja oraz prowadzenie zajęć lekcyjnych:
- zapoznanie się z dokumentacją szkolną, z organizacją pracy nauczyciela,regulaminami.
-poznanie warynków pracy nauczyciela
- sprawdzanie zadań domowych
- ocenianie zadań domowych oraz sprawdzianów.
- samodzielne prowadzenie zajęć lekcyjnych dla klas 1-3 oraz 4-6
- analiza programów nauczania i standów wymagań egzaminacyjnych z j.angielskiego.
- zapoznanie się z dokumentacją szkolną, z organizacją pracy nauczyciela,regulaminami.
-poznanie warynków pracy nauczyciela
- sprawdzanie zadań domowych
- ocenianie zadań domowych oraz sprawdzianów.
- samodzielne prowadzenie zajęć lekcyjnych dla klas 1-3 oraz 4-6
- analiza programów nauczania i standów wymagań egzaminacyjnych z j.angielskiego.
Praktykant
Szkoła Podstawowa nr 3 im.Wojska Polskiego w Mielcu
Obserwacje zajęć lekcyjnych:
- zapoznanie się z regulaminem szkoły oraz z dokumentacją szkolną.
- poznanie warunków pracy nauczycieli,w tym także pracy pedagogicznej prowadzonej w toku lekcji i w czasie przerw międzylekcyjnych.
- poznanie warunków pracy szkoły ( wyposażenie klas językowych, organizacja pracy nauczyciela )
- obserwacja lekcji j.angielskiego oraz lekcji wychowawczych prowadzonych przez opiekuna w klasach 1-6
- zapoznanie się z regulaminem szkoły oraz z dokumentacją szkolną.
- poznanie warunków pracy nauczycieli,w tym także pracy pedagogicznej prowadzonej w toku lekcji i w czasie przerw międzylekcyjnych.
- poznanie warunków pracy szkoły ( wyposażenie klas językowych, organizacja pracy nauczyciela )
- obserwacja lekcji j.angielskiego oraz lekcji wychowawczych prowadzonych przez opiekuna w klasach 1-6
Szkolenia i kursy
05.2014 - 06.2014 Kurs asystencko-sekretarski ze znajomością języka angielskiego
26.03.2014 Certyfikat : Microsoft Excel 2010
9.03.2014 Warsztaty dla nauczycieli języka angielskiego w British Council w
Krakowie: " New updated versions of the popular Cambridge English
Exams: FCE, CAE, CPE." ; " Developing writing skills for advanced and
proficiency learners." ; " A word in your ear: helping advanced and
proficiency students acquire vocabulary."
02.2013 – 05.2013 Certyfikat: Microsoft Excel 2007
05.2011 – 06.2011 Kurs na wychowawców wypoczynku dzieci i młodzieży
02.2010 – 11.2011 Warsztaty kół naukowych kształtowania kompetencji kluczowych w ramach
projektu: „Młodzi przedsiębiorcy na start – nowe umiejętności kluczowe
uczniów szkół ponadgimnazjalnych Polski południowo-wschodniej”
02.2010 – 11.2011 Szkolenie z języka angielskiego – zawodowego Business English
(poziom C1)
05.2010 Warsztaty metodyczne dla nauczycieli języka angielskiego: „A Worshop for
Adults Only” Tonya Trappe oraz „English to Get Things Done Effectively” David Cato.
02.2007 – 10.2008 Kurs Błyskawicznego Czytania i Skutecznej Nauki
09.2006 – 06.2007 Ukończenie pierwszego etapu programu nauczania społecznego ogniska
muzycznego w Mielcu – nauka gry na pianinie
02.2005 – 11.2006 Ukończenie trzeciego etapu programu nauczania społecznego ogniska muzycznego w Mielcu – nauka gry na keyboardzie
26.03.2014 Certyfikat : Microsoft Excel 2010
9.03.2014 Warsztaty dla nauczycieli języka angielskiego w British Council w
Krakowie: " New updated versions of the popular Cambridge English
Exams: FCE, CAE, CPE." ; " Developing writing skills for advanced and
proficiency learners." ; " A word in your ear: helping advanced and
proficiency students acquire vocabulary."
02.2013 – 05.2013 Certyfikat: Microsoft Excel 2007
05.2011 – 06.2011 Kurs na wychowawców wypoczynku dzieci i młodzieży
02.2010 – 11.2011 Warsztaty kół naukowych kształtowania kompetencji kluczowych w ramach
projektu: „Młodzi przedsiębiorcy na start – nowe umiejętności kluczowe
uczniów szkół ponadgimnazjalnych Polski południowo-wschodniej”
02.2010 – 11.2011 Szkolenie z języka angielskiego – zawodowego Business English
(poziom C1)
05.2010 Warsztaty metodyczne dla nauczycieli języka angielskiego: „A Worshop for
Adults Only” Tonya Trappe oraz „English to Get Things Done Effectively” David Cato.
02.2007 – 10.2008 Kurs Błyskawicznego Czytania i Skutecznej Nauki
09.2006 – 06.2007 Ukończenie pierwszego etapu programu nauczania społecznego ogniska
muzycznego w Mielcu – nauka gry na pianinie
02.2005 – 11.2006 Ukończenie trzeciego etapu programu nauczania społecznego ogniska muzycznego w Mielcu – nauka gry na keyboardzie
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Edukacja/Szkolenia
Nauka języków obcych
Edukacja/Szkolenia
Szkoły
Zainteresowania
-taniec
-podróże
-film
-muzyka
-gra na instrumentach muzycznych: pianino, keyboard
-podróże
-film
-muzyka
-gra na instrumentach muzycznych: pianino, keyboard
Inne
Cechy osobowości:
-Komunikatywność,
-cierpliwość,
- bezkonfliktowość,
-łatwość w nawiązywaniu
-nowych kontaktów,
-pracowitość,
-dyspozycyjność,
-umiejętność pracy w
-grupie oraz dziećmi i młodzieżą,
-odnajdywanie się w trudnych sytuacjach,
-dobra organizacja pracy,
-odpowiedzialność za powierzone zadania,
-punktualność.
-Komunikatywność,
-cierpliwość,
- bezkonfliktowość,
-łatwość w nawiązywaniu
-nowych kontaktów,
-pracowitość,
-dyspozycyjność,
-umiejętność pracy w
-grupie oraz dziećmi i młodzieżą,
-odnajdywanie się w trudnych sytuacjach,
-dobra organizacja pracy,
-odpowiedzialność za powierzone zadania,
-punktualność.