Aleksandra Granosik

.
Łódź, łódzkie

Umiejętności

B2B Negocjacje kontraktu D2D Sprzedaż bezpośrednia FMCG Znajomość rynku Microsoft Office Raporty aktywne słuchanie nastawienie na rozwiązanie problemów, nastawienie na cele i zadania

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY DS. HORECA
Pinot wine&spirits
Logo
Przedstawiciel regionalny
Fresh Mint
Sobieski Trade Sp. z o.o.
PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY DS. HORECA
Aktywny rozwój bazy klientów.
Karoń Zakład Produkcyjny Wojciech Karoń
Przedstawiciel handlowy
Pozyskiwanie nowego klienta, tworzenie bazy oraz ofert dostosowanych do danego rynku dystrybucyjnego.
Eniro Polska
Specjalista ds. reklamy
Dobór odpowiedniej formy dotarcia do potencjalnego klienta,

Tworzenie, omówienie i negocjowanie ofert dla partnera handlowego,
Philip Morris Polska Distribution Sp z o.o.
LAMP Specjalist (ds Horecadi) Łódź
Realizacja celów biznesowych w cyklach sprzedażowych na podległym terytorium - sprzedaż produktu, merchandising, komunikacja, wprowadzanie programów handlowych i lojalnościowych.

Przeprowadzanie zróżnicowanych akcji promocyjnych na swoim terytorium. Zarządzanie teamem hostess (rekrutacja, szkolenia, coaching).

Budowanie bazy klientów na swoim terytorium. Negocjacje handlowe i podpisywanie umów sponsorskich z wybranymi lokalami gastronomicznymi.

Monitorowanie i raportowanie działań i aktywności konkurencji na rynku.

Budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami.

Organizowanie i przeprowadzanie eventów klubowych w lokalizacjach wewnętrznych. Sponsoring oraz współorganizacja festivali, koncertów, imprez plenerowych.

Kreowanie pozytywnego wizerunku marek PM pośród grupy docelowej w środowisku Horeca.

Współtworzenie strategii, akcji promocyjnych, praca nad dodatkowymi projektami marketingowymi,
Philip Morris Polska Distribution Sp z o.o.
Przedstawiciel Handlowy ds Horecadi Łódź
Realizacja celów biznesowych w cyklach sprzedażowych na podległym terytorium - sprzedaż produktu, merchandising, komunikacja, wprowadzanie programów handlowych i lojalnościowych.

Budowanie bazy klientów na swoim terytorium. Negocjacje handlowe z wybranymi lokalami gastronomicznymi.

Monitorowanie i raportowanie działań i aktywności konkurencji na rynku.

Budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami.

Kreowanie pozytywnego wizerunku marek PM pośród grupy docelowej w środowisku Horeca.
Philip Morris Polska Distribution Sp z o.o.
Przedstawiciel Handlowy ds. detalu niezależnego
Realizacja założonych targetów,

Dbanie o pozytywny wizerunek firmy,

Zapewnienie dostępności produkty oraz widoczności,

Negocjacje warunków współpracy oraz ich egzekucja u partnerów handlowych
Philip Morris Polska Distribution Sp z o.o.
Junior Merchandiser
Tworzenie bazy klientów na określonym terenie,

Okresowe zastępstwa pozostałych współpracowników,

Prace administracyjne,
Torf Corporation Fabryka Leków Sp. z o.o.
Sprzedawca
Sprzedaż parafarmaceutyków,

Sprzedaż kosmetyków Borowinowych,

Uczestnictwo w targach farmaceutycznych,

Rozliczenia oraz raportowanie wyników,

Szkolenia i kursy

Bezpieczna Jazda
BHP
Brand Team Menager
SMS 2
SMS 1

Edukacja

Logo
Doradztwo Zawodowe, magisterskie
Akademia Świętokrzyska Piotrków Tryb.
Logo
Pedagogika resocjalizacyjna i profilaktyka społeczna, magisterskie
Wyższa Szkoła Pedagogiczna Łódź

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń

Zainteresowania

Gotowanie

Inne

Prawo Jazdy kat. B od 2004