Umiejętności
B2B
Negocjacje kontraktu
D2D
Sprzedaż bezpośrednia
FMCG
Znajomość rynku
Microsoft Office
Raporty
aktywne słuchanie
nastawienie na rozwiązanie problemów,
nastawienie na cele i zadania
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Przedstawiciel handlowy
Pozyskiwanie nowego klienta, tworzenie bazy oraz ofert dostosowanych do danego rynku dystrybucyjnego.
LAMP Specjalist (ds Horecadi) Łódź
Realizacja celów biznesowych w cyklach sprzedażowych na podległym terytorium - sprzedaż produktu, merchandising, komunikacja, wprowadzanie programów handlowych i lojalnościowych.
Przeprowadzanie zróżnicowanych akcji promocyjnych na swoim terytorium. Zarządzanie teamem hostess (rekrutacja, szkolenia, coaching).
Budowanie bazy klientów na swoim terytorium. Negocjacje handlowe i podpisywanie umów sponsorskich z wybranymi lokalami gastronomicznymi.
Monitorowanie i raportowanie działań i aktywności konkurencji na rynku.
Budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami.
Organizowanie i przeprowadzanie eventów klubowych w lokalizacjach wewnętrznych. Sponsoring oraz współorganizacja festivali, koncertów, imprez plenerowych.
Kreowanie pozytywnego wizerunku marek PM pośród grupy docelowej w środowisku Horeca.
Współtworzenie strategii, akcji promocyjnych, praca nad dodatkowymi projektami marketingowymi,
Przeprowadzanie zróżnicowanych akcji promocyjnych na swoim terytorium. Zarządzanie teamem hostess (rekrutacja, szkolenia, coaching).
Budowanie bazy klientów na swoim terytorium. Negocjacje handlowe i podpisywanie umów sponsorskich z wybranymi lokalami gastronomicznymi.
Monitorowanie i raportowanie działań i aktywności konkurencji na rynku.
Budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami.
Organizowanie i przeprowadzanie eventów klubowych w lokalizacjach wewnętrznych. Sponsoring oraz współorganizacja festivali, koncertów, imprez plenerowych.
Kreowanie pozytywnego wizerunku marek PM pośród grupy docelowej w środowisku Horeca.
Współtworzenie strategii, akcji promocyjnych, praca nad dodatkowymi projektami marketingowymi,
Przedstawiciel Handlowy ds Horecadi Łódź
Realizacja celów biznesowych w cyklach sprzedażowych na podległym terytorium - sprzedaż produktu, merchandising, komunikacja, wprowadzanie programów handlowych i lojalnościowych.
Budowanie bazy klientów na swoim terytorium. Negocjacje handlowe z wybranymi lokalami gastronomicznymi.
Monitorowanie i raportowanie działań i aktywności konkurencji na rynku.
Budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami.
Kreowanie pozytywnego wizerunku marek PM pośród grupy docelowej w środowisku Horeca.
Budowanie bazy klientów na swoim terytorium. Negocjacje handlowe z wybranymi lokalami gastronomicznymi.
Monitorowanie i raportowanie działań i aktywności konkurencji na rynku.
Budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami.
Kreowanie pozytywnego wizerunku marek PM pośród grupy docelowej w środowisku Horeca.
Szkolenia i kursy
Bezpieczna Jazda
BHP
Brand Team Menager
SMS 2
SMS 1
BHP
Brand Team Menager
SMS 2
SMS 1
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Zainteresowania
Gotowanie
Inne
Prawo Jazdy kat. B od 2004