Olga Rękawek

Customer Service Specialist, HORIZON Tomasz Kamaszewski
Garwolin, mazowieckie

Umiejętności

Umiejętności komunikacyjne Negocjacje Administracja biura Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Project Management Obsługa urządzeń biurowych Prawo jazdy kat B MS Office (Word, PowerPoint, Excel)

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Logo
Customer Service Specialist
HORIZON Tomasz Kamaszewski
Logo
Key Account Specialist
PROLECH R. i S. Leszek Spółka Jawna
Codzienny nadzór nad zamówieniami towaru od zagranicznych dostawców. Wyboru produktów, negocjacja warunków produkcji jak również dostawy, testy, projekt opakowania, weryfikacja jakości, poprawności i zgodności z podanymi wcześniej wymogami wobec produktu. Wybór środka transportu, negocjacja stawek z przewoźnikami, nadzór odprawy celnej. Prowadzenie procedur likwidacji szkód powstałych w transporcie.

Opieka nad zagranicznymi kontrahentami, tworzenie ofert i dbanie o utrzymywanie dobrych relacji i długotrwałej współpracy.
HORIZON
Spedytor międzynarodowy
Codzienny kontakt z przewoźnikami. Kompleksowa obsługa zleceń transportowych. Pozyskiwanie nowych przewoźników i utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi Klientami.
LINK Sp. z o.o.
Specjalista ds Obsługi Klienta
Utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami i Przewoźnikami w sprawach związanych z realizowanymi przewozami. Współpraca z innymi strukturami organizacyjnymi wewnątrz firmy, szczególnie z pozostałymi działami operacyjnymi w zakresie prawidłowego przebiegu procesów transportowych. Aktywne poszukiwanie potencjalnych Klientów i przewoźników dla firmy, przy wykorzystaniu dostępnych form pozyskiwania Klientów i Przewoźników. Samodzielne obsługiwanie komputerowych programów logistycznych i komunikacyjnych, giełd transportowo – spedycyjnych oraz innych, w stopniu pozwalającym na osiąganie założonych wyników pracy. Wprowadzanie zleceń transportowych i spedycyjnych jak również ich weryfikacja. Akceptowanie, opisywanie i wprowadzanie do systemu faktur Przewoźników. Ocenianie przewozów wykonywanych przez Podwykonawców, zgodnie z odrębnymi instrukcjami oraz przygotowywanie raportów i okresowych zestawień. Sprawna i profesjonalna obsługa powierzonych zleceń, także pod względem ekonomicznym.
Logo
Pracownik administracyjny
Norbert Dentressangle Logistics
Biegła obsługa systemu informatycznego REFLEX w zakresie przyjmowania, składowania i wydawania towaru. Precyzyjna realizacja zleceń klienta zgodnie z przyjętym harmonogramem zadań, procedurami i instrukcjami. Wydawanie odpowiednich dokumentów pracownikom magazynu i kierowcom. Prawidłowy nadzór i archiwizowanie dokumentacji magazynowej. Sporządzanie raportów zgodnie z obowiązującymi wytycznymi. Utrzymywanie wymagań jakościowych na poziomie wyznaczonych wskaźników.
TelePolska sp. z o.o.
Przedstawiciel handlowy
Praca w zespole zajmującym się pozyskiwaniem nowych klientów. Kreowanie indywidualnych ofert oraz sprzedaż usługi.
Europ Assistance Polska Sp. Z o.o.
Młodszy koordynator pomocy
Praca w zespole zajmującym się telefoniczną obsługą klientów. Organizacja pomocy według wyznaczonych procedur zgodnie z wariantem assistance. Porozumiewanie się z zagranicznymi fillami.
Active Plus Sp. z o. o.
Operator linii pakowania
Praca w zespole zajmującym się pakowaniem produktów, zajmowane stanowisko wymagało szybkiego i precyzyjnego wykonywania powierzonych zadań. Praca przy taśmie produkcyjnej kosmetyków, gazetek promocyjnych.

Szkolenia i kursy

IT w logistyce

Edukacja

Logo
Logistyka międzynarodowa, licencjackie
Wyższa Szkoła Cła i Logistyki w Wrszawie

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Zakupy
IT/Telekomunikacja
Zarządzanie jakością
Kontrola jakości

Zainteresowania

Sport

Grupy

Logistyka
Logistyka
Celem tej grupy jest kontakt osób zainteresowanych logistyką szeroko rozumianej. Wymiana wiedzy i doświadczenia z tej dziedziny.