Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Młodszy Specjalista ds. Reklamacji
pisemna oraz telefoniczna obsługa reklamacji telekomunikacyjnych oraz odwołań klientów indywidualnych oraz biznesowych
wspieranie eksperckie firm zewnętrznych w kwestiach merytorycznych
udział w pracach produktowo-systemowych w zakresie kompetencji Działu Rozpatrywania Reklamacji
wsparcie w tworzeniu oraz modernizacji procesów reklamacyjnych obsługi klienta
testowanie aplikacji biznesowych
tworzenie, redagowanie i implementacja szablonów pism reklamacyjnych
wspieranie eksperckie firm zewnętrznych w kwestiach merytorycznych
udział w pracach produktowo-systemowych w zakresie kompetencji Działu Rozpatrywania Reklamacji
wsparcie w tworzeniu oraz modernizacji procesów reklamacyjnych obsługi klienta
testowanie aplikacji biznesowych
tworzenie, redagowanie i implementacja szablonów pism reklamacyjnych
Przedstawiciel handlowy
telefoniczna i mailowa obsługa placówek edukacyjnych, medycznych i rządowych
przeprowadzanie procesu sprzedaży produktu
przeprowadzanie procesu sprzedaży produktu
Szkolenia i kursy
Cykle szkoleń „Akademii Umiejętności Empik” z zakresu:
„Savoir vivre w biznesie”, „Trudne sytuacje z klientem”, „Asertywność w komunikacji”,
„Podstawy komunikacji”, „Podstawy negocjacji”, „Podstawy zarządzania czasem”;
Szkolenia Play:
„Negocjacje”, „Asertywność”, „Zarządzanie sobą w czasie”, "Zarządzanie projektami ";
Akademia florystyki kurs podstawowy ;
„Savoir vivre w biznesie”, „Trudne sytuacje z klientem”, „Asertywność w komunikacji”,
„Podstawy komunikacji”, „Podstawy negocjacji”, „Podstawy zarządzania czasem”;
Szkolenia Play:
„Negocjacje”, „Asertywność”, „Zarządzanie sobą w czasie”, "Zarządzanie projektami ";
Akademia florystyki kurs podstawowy ;
Edukacja
Specjalizacje
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Sztuki walki, fantastyka, gry komputerowe, nowinki techniczne, architektura krajobrazu, florystyka, gotowanie
Inne
obsługa komputera – Microsoft Office, programowanie w językach Pascal; HTML na poziomie bardzo dobrym
systematyczność, dokładność, dobra organizacja i planowanie własnej pracy
łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, umiejętność pracy w zespole
szybka adaptacja do nowych warunków pracy, dyspozycyjność
umiejętność sprawnego rozwiązywania problemów i pracy pod presją czasu
prawo jazdy kategorii B
systematyczność, dokładność, dobra organizacja i planowanie własnej pracy
łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, umiejętność pracy w zespole
szybka adaptacja do nowych warunków pracy, dyspozycyjność
umiejętność sprawnego rozwiązywania problemów i pracy pod presją czasu
prawo jazdy kategorii B
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.