Umiejętności
gromadzenie funduszy
Dziennikarstwo
relacje z mediami
Negocjacje
Public Relations
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Rzecznik Prasowy/Specjalista ds. PR
- prowadzenie biura prasowego Caritas Polska: redagowanie materiałów dla mediów, organizacja i prowadzenie konferencji prasowych i briefingów;
- bezpośredni kontakt z dziennikarzami;
- monitoring mediów, raportowanie;
- organizacja eventów (imprez plenerowych, gal i koncertów);
- współpraca z DTP, studiami graficznymi i drukarniami;
- koordynacja ogólnopolskich kampanii społecznych Caritas;
- działania marketingowe.
- bezpośredni kontakt z dziennikarzami;
- monitoring mediów, raportowanie;
- organizacja eventów (imprez plenerowych, gal i koncertów);
- współpraca z DTP, studiami graficznymi i drukarniami;
- koordynacja ogólnopolskich kampanii społecznych Caritas;
- działania marketingowe.
Junior Account Executive
Cohn&Wolfe Poland (GREY Group)
kreowanie i wzmacnianie wizerunku firmy Hill’s Pet Nutrition, budowanie relacji z mediami, koordynacja programu „Uśmiech Pupila”.
Współpraca z restauracją Galeria Bali&Buddha Club, kreowanie i wzmacnianie czytelnego wizerunku restauracji jako kuchni Haute Cuisine, budowanie relacji z mediami, wsparcie marketingowe.
Współpraca z restauracją Galeria Bali&Buddha Club, kreowanie i wzmacnianie czytelnego wizerunku restauracji jako kuchni Haute Cuisine, budowanie relacji z mediami, wsparcie marketingowe.
asystentka ds.PR
do moich obowiązków należało: tworzenie oraz bieżąca aktualizacja baz danych dla kluczowych klientów Agencji (min.: TS Invest, Polpharma, Herbapol, miesięcznik Zwierciadło, restauracja Dans le noir, dom restauracyjny Krokodyl Magdy Gessler, hotel Novotel). Pracowałam przy kampanii: Światowy Dzień Serca oraz programie Poezja łączy ludzi. Moim zadaniem było dbanie o kontakt z mediami, raportowanie wybranych działań podjętych przez Agencję, redakcja informacji prasowych, zaproszeń, tekstów reklamowych. W ramach powierzonych mi obowiązków prowadziłam również biuro I Kongresu Kobiet Polskich (budynek PKiN).
Junior Account Executive
do moich obowiązków należała opieka PR nad klientami: Golden Rose, Abramczyk, VinPol. Tworzenie informacji oraz pakietów prasowych wraz z wybranymi produktami w ramach działań z zakresu Brand PR, wsparcie przy projektach PR, udział w przygotowaniu oraz realizacji strategii komunikacyjnych. Codzienny monitoring mediów, raportowanie działań PR.
Szkolenia i kursy
"Specjalista ds. Public Relations - inwestycja w przyszłość."
Szkolenie zakończone sukcesem - 25% wzrostem wiedzy z zakresu PR.
Program zakładał przeprowadzenie 10 – dniowych kursów szkoleniowych w dotyczących m.in.:
* Opracowywania strategii komunikacji
* Komunikacji wewnętrznej
* Tożsamości firmy
* Organizacji eventów
* Media Relations
* Roli Public Relations w zarządzaniu kryzysem
* Wystąpień publicznych
http://www.specjalistapr.firma2000.pl
******
„Zwiększenie konkurencyjności regionów poprzez społeczną odpowiedzialność biznesu (CSR)."
Szkolenie realizowane w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Projekt finansowany jest przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
Cel główny projektu to wzrost świadomości i wiedzy na temat społecznej odpowiedzialności biznesu (SOB, ang. Corporate Social Responsibility, CSR).
http://csr.parp.gov.pl/
Szkolenie zakończone sukcesem - 25% wzrostem wiedzy z zakresu PR.
Program zakładał przeprowadzenie 10 – dniowych kursów szkoleniowych w dotyczących m.in.:
* Opracowywania strategii komunikacji
* Komunikacji wewnętrznej
* Tożsamości firmy
* Organizacji eventów
* Media Relations
* Roli Public Relations w zarządzaniu kryzysem
* Wystąpień publicznych
http://www.specjalistapr.firma2000.pl
******
„Zwiększenie konkurencyjności regionów poprzez społeczną odpowiedzialność biznesu (CSR)."
Szkolenie realizowane w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. Projekt finansowany jest przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
Cel główny projektu to wzrost świadomości i wiedzy na temat społecznej odpowiedzialności biznesu (SOB, ang. Corporate Social Responsibility, CSR).
http://csr.parp.gov.pl/
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Zainteresowania
Aktualnie poszukuję sportu, który wciagnie mnie na tyle, żeby go uprawiać regularnie :)
CSR
CSR
Organizacje
Caritas Polska, Fundacja Świętego Mikołaja
Inne
mam własna fabrykę marzeń, produkuję to, co możliwe do osiągnięcia i to, o co warto walczyć!
niebawem: nauka jazdy konnej...
w przyszłości: wyjazd do Australii!
niebawem: nauka jazdy konnej...
w przyszłości: wyjazd do Australii!
Grupy
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
Aby pomóc....akcje społeczne
Grupa poświęcona zmianom otaczającej nas rzeczywistości w wymiarze społecznym, na poziomie zarówno lokalnym, ogólnopolskim jak również globalnym.
AFTER WORK
NASZYM CELEM JEST POZNANIE JAK NAJWIĘKSZEJ ILOŚCI NOWYCH ZNAJOMYCH ! Zapraszamy osoby tylko ze ZDJĘCIEM i kompletnym profilem. Nie przyjmujemy żadnych reklamacji.
Intuicja i rozwój ...
MA.STER_STAR i Samo życie - Intuicja. Rozwój. Szczęście. Inspiracja. Inteligencja. Świadomość. Kobieta. Mężczyzna. Nowe Dobre Techniki , a efekty jeszcze lepsze!
Jestem Kobietą
Grupa stworzona dla kobiet zainteresowanych swoim rozwojem często poza schematami narzuconymi przez zewnętrzne ramy społeczne.
Język Public Relations
Grupa stworzona na potrzeby studentów piszących pracę magisterską z zakresu działań Public Relations. Wszystkich Chętnych do pomocy i wypowiedzi serdecznie zapraszamy!
Pracujący student
Wymiana doświadczeń pomiędzy studentami, którzy już rozpoczęli karierę zawodową lub planują rozpocząć.
Nie zamieszczamy ofert pracy.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?