Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
EU KAM Industrial Channel
rozwijanie nowej dystrybucji w segmencie Industrial/ Manufacturing zgodnie z ogólnoeuropejską strategią Firmy, opracowanie i wdrażanie planu rozwoju nowej grupy odbiorców poprzez otwarcie nowych kanałów dystrybucji, systemy motywacyjne dla przedstawicieli handlowych poszczególnych dystrybutorów, organizacja i prowadzenie szkoleń z zakresu technik sprzedaży i znajomości produktów KCP, implementacja i kontrola umów międzynarodowych z klientami europejskimi.
European Key Account Manager
Kimberly Clark Europe
-koordynacja umów międzynarodowych z kluczowymi klientami instytucjonalnymi na poziomie Europy (głównie Europa Wschodnia i Centralna oraz Skandynawia), opracowywanie planów i targetów dla lokalnych KA, kontrola budżetu, doradztwo w zakresie produktów i rozwiązań najlepszych dla klienta, współpraca z dystrybucją Regionu dotycząca wdrażania i pozyskiwania nowych umów z wspólnymi klientami.
Customer Business Manager and Marketing Coordinator
budowanie relacji z istniejącą siecią dystrybucji oraz rozwój nowych kanałów sprzedaży, rozwijanie Kluczowych Klientów na terenie całego kraju, analiza rynku, współodpowiedzialna za stworzenie pięcioletniego planu rozwoju firmy w Polsce, opracowywanie nowych materiałów reklamowych, wdrażanie na rynek nowych produktów, kontrolę budżetu marketingowego.
Nagroda dla Najlepszego Key Account Managera 2004 w Europie Wschodniej i Centralnej
Nagroda dla Najlepszego Key Account Managera 2004 w Europie Wschodniej i Centralnej
Trade Marketing Coordinator
Kimberly-Clark Europe
wprowadzanie i koordynację strategii marketingowej na rynku Europy Wschodniej i Centralnej, wdrażanie na rynek nowych produktów, przygotowywanie materiałów reklamowych i współpracę z agencjami reklamowymi, organizację konferencji i szkoleń, kontrolowanie budżetu marketingowego w regionie, współtworzenie Planu ROSJA – analiza rynku, oszacowanie potencjału, otwieranie nowych kanałów dystrybucji oraz nowych segmentów rynku.
Regional Sales Manager and Marketing Coordinator
wprowadzanie i koordynację strategii marketingowej na rynku polskim, akcje promocyjne wspierające sprzedaż /w tym prezentacje nowych produktów/, reklamacje, współpracę z agencjami reklamowymi, zarządzanie sprzedażą w regionie Warszawy i Polski Północnej, współpracę z głównymi dystrybutorami , rozwijanie nowych sieci dystrybucji.
Szkolenia i kursy
Stypendium naukowe, Uniwersytet w Kopenhadze 2006
Studia podyplomowe Integracja Europejska, WSH w Pułtusku 2000
Szkolenia:
Zarządzanie Steresem, Zarządzanie Czasem, Zarzadzanie Klientem Kluczowym CIM, 7 nawyków skytecznego działania, Profesjonalne Techniki Sprzedaży,Zarządzanie Zespołem, Zarzadzanie Projektem
Studia podyplomowe Integracja Europejska, WSH w Pułtusku 2000
Szkolenia:
Zarządzanie Steresem, Zarządzanie Czasem, Zarzadzanie Klientem Kluczowym CIM, 7 nawyków skytecznego działania, Profesjonalne Techniki Sprzedaży,Zarządzanie Zespołem, Zarzadzanie Projektem
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Inżynieria/Technika/Produkcja
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.