Olga Gagauz

Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Word Prawo jazdy kat B jęz. angielski język rosyjski - bardzo dobry nadzorowanie dokumentacji (import, eksport) Targi międzynarodowe - organizacja oraz uczestnictwo

Języki

rosyjski
ojczysty
polski
ojczysty
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Przedstawiciel handlowy
"RIO DESSI"
- współpraca z kontrahentami krajowymi jak i zagranicznymi.
- reprezentowanie firm w kraju.
- realizacja celów operacyjnych, taktycznych oraz strategicznych firm według wspólnie postawionych
celów.
- raportowanie poziomu realizacji celów co pół roku.
- aktywny udział w procesie rozwoju - rynek lokalny oraz zagranica - spotkania z kontrahentami.
- profesjonalna, kompleksowa obsługa klienta, m.in. rozwiązywanie problemów u klienta.
- przygotowanie dokumentacji związanej z postępowaniem w trakcie realizacji celów.
- aktywne uczestnictwo w targach krajowych jak i międzynarodowych (Francja, Portugalia, Rosja,
Czechy).
- analiza rynków i pozyskiwanie nowych kierunków rozwoju.
- samodzielne wyjazdy służbowe w kraju oraz zagranicę.
- przygotowywanie dokumentacji związanej z eksportem towarów poza UE.
- współpraca z Urzędami Celnymi - przygotowywanie stosownej dokumentacji, m.in. karnet ATA.
- bliska współpraca z kadrą kierowniczą firm.
- opracowywanie zestawów informacji dla mediów.
P and V Sp. z o.o.
Asystent Zarządu
- przygotowywanie wymaganych dokumentów do zatrudnienie cudzoziemców w firmie.
- przygotowywanie wymaganych dokumentów do uzyskania zezwoleń do pracy typu A
- przygotowywanie umów o pracę
- przygotowywanie wymaganych wniosków oraz dokumentów w sprawie legalizacji pobytu (wizy, karty
pobytu, meldunki)
- planowanie licznych krajowych i międzynarodowych podróży służbowych dla 4-10 osobowego działu
firmy.
- organizacja i współpraca z organizatorami targów zagranicznych.
- udział w organizacji kontraktacji oraz firmowych spotkań dla ponad 300 osób.
- wdrażanie nowych pracowników i rozwijanie pozytywnego nastawienia do celów organizacji.
- odpowiadanie na pytania pracowników na temat legalnego przybywania w RP oraz rozwiązywanie
wszelkich problemów z tym związanych
Logo
Asystent
S.V.Victor
- obliczanie, przygotowywanie i wystawianie rachunków, faktur i wyciągów z konta zgodnie z ustalonymi
procedurami.
- bliska współpraca z kadrą kierowniczą firmy mająca na celu znalezienie nowych możliwości
biznesowych i rutynowe uczestnictwo w procesie sprzedaży.
- tworzenie i przeprowadzanie kampanii marketingowych/kształtowania wizerunku obejmujących
wprowadzanie na rynek nowych produktów i rozwijanie istniejących.
- uczestnictwo w wyjazdach służbowych - targi zagraniczne.
- planowanie podróży - Planowanie licznych krajowych i międzynarodowych podróży służbowych dla
4-osobowego działu firmy

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Obsługa klienta
Inne
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca w terenie
Transport/Spedycja
Agencje celne

Zainteresowania

fotografia
projektowanie wnętrz