Umiejętności
Bazy danych
Employer Branding
Inżynieria
Google Analytics
HR Project Management
HTML 5
Interim Management
Internet Business Strategy
IT Sales
Microsoft SQL Server
Administracja sieci
New Business Development
Rozwój produktu
Project Management
Reklama rekrutacyjna
Tworzenie polityk HR
negotiations
Ad Words
CEO
HR management
Team building and leadership skills
Import, Export, Quality Inspection, Consulting
B2B Sales
Industrial Automation
Head of Sales & Marketing
Języki
rosyjski
ojczysty
polski
biegły
ukraiński
biegły
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
HR Business Partner
1.Prowadzenie procesów rekrutacyjnych zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Pracodawcy;
2.Budowanie systemu motywacyjnego dla pracowników;
3.Doradztwo w zakresie polityki personalnej.
4.Wspieranie Pracodawcy w zarządzaniu pracownikami;
5.Budowanie strategii personalnej;
6.Doradztwo dla pracowników z zakresu zatrudnienia;
7.Zarządzanie kwalifikacjami i rozwojem pracowników, w tym analiza potrzeb szkoleniowych, organizacja i realizacja działań mających na celu rozwój umiejętności pracowników;
8.Sporządzanie i kontrola wykonania budżetu personalnego;
9.Współdziałanie z Pracodawcą w zakresie projektów personalnych oraz ich realizacji;
10.Sporządzanie raportów i opinii w sprawach związanych z polityką personalną.
2.Budowanie systemu motywacyjnego dla pracowników;
3.Doradztwo w zakresie polityki personalnej.
4.Wspieranie Pracodawcy w zarządzaniu pracownikami;
5.Budowanie strategii personalnej;
6.Doradztwo dla pracowników z zakresu zatrudnienia;
7.Zarządzanie kwalifikacjami i rozwojem pracowników, w tym analiza potrzeb szkoleniowych, organizacja i realizacja działań mających na celu rozwój umiejętności pracowników;
8.Sporządzanie i kontrola wykonania budżetu personalnego;
9.Współdziałanie z Pracodawcą w zakresie projektów personalnych oraz ich realizacji;
10.Sporządzanie raportów i opinii w sprawach związanych z polityką personalną.
HR Manager
W2 ENTERPRISE INVESTMENT Sp. z o. o.
1.Tworzenie polityki rekrutacyjnej oraz procedur rekrutacji
2.Zarządzanie komunikacją wewnętrzną w firmie
3.Tworzenie systemów motywacyjnych dla pracowników (w tym wdrożenie systemu świadczeń pozapłacowych – opieki medycznej, ubezpieczenia na życie, systemu kafeteryjnego Mybenefit).
4.Tworzenie systemów oceny i ocena pracowników.
5.Stworzenie działu rekrutacji.
6.Realizację działań z zakresu employer brandingu, wdrażanie polityki, tworzenie procedur i budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
7.Rejestracja domen i prowadzenie stron internetowych. Tłumaczenie i tworzenie artykułów, prezentacji, ulotek na potrzeby reklamy, treści dla stron internetowych korporacyjnych i typu landing page. Analiza i zarządzanie reklamami w Internecie za pomocą Google Analitics, AdWords, AdWords Express. Prowadzenie kont Google Firma+, Youtube. Reklama w mediach społecznościowych i zawodowych Facebook, GoldenLine, Linkedin.
8.Poszukiwanie kontrahentów z Polski, Ukrainy, Rosji, Białorusi, Gruzji, Izraela, Uzbekistanu, Kazachstanu i innych krajów oraz owocna współpraca z nimi.
9.Tworzenie i wdrożenie systemu informatycznego na potrzeby rekrutacji, koordynacji oraz legalizacji pobytu i pracy obcokrajowców opartego na Microsoft Office (w tym SQL)
2.Zarządzanie komunikacją wewnętrzną w firmie
3.Tworzenie systemów motywacyjnych dla pracowników (w tym wdrożenie systemu świadczeń pozapłacowych – opieki medycznej, ubezpieczenia na życie, systemu kafeteryjnego Mybenefit).
4.Tworzenie systemów oceny i ocena pracowników.
5.Stworzenie działu rekrutacji.
6.Realizację działań z zakresu employer brandingu, wdrażanie polityki, tworzenie procedur i budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
7.Rejestracja domen i prowadzenie stron internetowych. Tłumaczenie i tworzenie artykułów, prezentacji, ulotek na potrzeby reklamy, treści dla stron internetowych korporacyjnych i typu landing page. Analiza i zarządzanie reklamami w Internecie za pomocą Google Analitics, AdWords, AdWords Express. Prowadzenie kont Google Firma+, Youtube. Reklama w mediach społecznościowych i zawodowych Facebook, GoldenLine, Linkedin.
8.Poszukiwanie kontrahentów z Polski, Ukrainy, Rosji, Białorusi, Gruzji, Izraela, Uzbekistanu, Kazachstanu i innych krajów oraz owocna współpraca z nimi.
9.Tworzenie i wdrożenie systemu informatycznego na potrzeby rekrutacji, koordynacji oraz legalizacji pobytu i pracy obcokrajowców opartego na Microsoft Office (w tym SQL)
Recruitment Manager
1. Zarządzanie obszarami z zakresu tzw. miękkiego HR-u rekruterów (m.in. rekrutacją, szkoleniami, systemami motywacyjnymi, oceną pracowników, komunikacją wewnętrzną, relacjami pracowniczymi)
2. Wyznaczenie procedur, standardów z wyżej wymienionego zakresu
3. Współtworzenie polityki rekrutacyjnej pracowników tymczasowych.
4. Bieżąca współpraca z Kierownikami Oddziałów w obszarze rekrutacji (analiza dotychczasowych procesów, bieżące wsparcie w prowadzonych rekrutacjach współpraca w ustaleniu warunków zatrudnienia)
5. Stworzenie działu rekrutacji z rynków wschodnich we Wrocławiu.
6. Realizację działań z zakresu employer brandingu, wdrażanie polityki, tworzenie procedur i budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
7. Rejestracja domen internetowych w strefach .ua, .ru Tłumaczenie i tworzenie artykułów, prezentacji, ulotek na potrzeby reklamy, treści dla stron internetowych korporacyjnych i typu landing page. Analiza i zarządzanie reklamami w Internecie za pomocą Google Analitics, AdWords, AdWords Express. Prowadzenie kont Google Firma+, Youtube. Reklama w mediach społecznościowych i zawodowych Facebook, GoldenLine, Linkedin.
8. Przygotowanie rekrutacji dla oddziałów, koordynacja działania specjalistów i kontrola realizację poszczególnych projektów.
9. Poszukiwanie kontrahentów z Polski, Ukrainy, Rosji, Białorusi, Gruzji, Izraela, Uzbekistanu, Kazachstanu i innych krajów oraz owocna współpraca z nimi.
2. Wyznaczenie procedur, standardów z wyżej wymienionego zakresu
3. Współtworzenie polityki rekrutacyjnej pracowników tymczasowych.
4. Bieżąca współpraca z Kierownikami Oddziałów w obszarze rekrutacji (analiza dotychczasowych procesów, bieżące wsparcie w prowadzonych rekrutacjach współpraca w ustaleniu warunków zatrudnienia)
5. Stworzenie działu rekrutacji z rynków wschodnich we Wrocławiu.
6. Realizację działań z zakresu employer brandingu, wdrażanie polityki, tworzenie procedur i budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
7. Rejestracja domen internetowych w strefach .ua, .ru Tłumaczenie i tworzenie artykułów, prezentacji, ulotek na potrzeby reklamy, treści dla stron internetowych korporacyjnych i typu landing page. Analiza i zarządzanie reklamami w Internecie za pomocą Google Analitics, AdWords, AdWords Express. Prowadzenie kont Google Firma+, Youtube. Reklama w mediach społecznościowych i zawodowych Facebook, GoldenLine, Linkedin.
8. Przygotowanie rekrutacji dla oddziałów, koordynacja działania specjalistów i kontrola realizację poszczególnych projektów.
9. Poszukiwanie kontrahentów z Polski, Ukrainy, Rosji, Białorusi, Gruzji, Izraela, Uzbekistanu, Kazachstanu i innych krajów oraz owocna współpraca z nimi.
HR Manager
1.Tworzenie i zarządzanie projektem HR zatrudnienia obcokrajowców w hucie od pierwszych etapów. Zatrudnianie pracowników umysłowych i fizycznych.
2.Rejestracja domen internetowych w strefach .ua, .ru Tłumaczenie i tworzenie artykułów, prezentacji, ulotek na potrzeby reklamy, treści dla stron internetowych korporacyjnych i typu landing pages. Analiza i zarządzanie reklamami w Internecie za pomocą Google Analitics, AdWords, AdWords Express. Tworzenie kont Google Firma+, Youtube. Reklama w mediach społecznościowych;
3.Wstępna weryfikacja kompetencji Kandydatów, rozmowy rekrutacyjne w językach rosyjskim, ukraińskim , polskim oraz angielskim;
4.Administrowanie bazą Kandydatów i Pracowników zgodnie z RODO;
5.Koordynowanie spraw związanych z przyjazdem, zatrudnieniem i zakwaterowaniem pracowników z Polski, Ukrainy i Białorusi;
6.Załatwianie zezwoleń i innych spraw z Urzędem Pracy, Wydziałem Spraw Cudzoziemców Urzędu Wojewódzkiego, Strażą Graniczną, Konsulatami i innymi.
7.Przygotowywanie i udział w targach pracy i targach branżowych;
8.Wspieranie współpracy działu handlowego i działu logistyki z partnerami na rynkach wschodnich.
9. Poznanie potrzeb pracowników i dbanie o podnoszenie ich motywacji. Organizacja szkoleń i warsztatów dla pracowników.
10.Dbanie o pozycjonowanie spółki jako dobrego pracodawcy.
2.Rejestracja domen internetowych w strefach .ua, .ru Tłumaczenie i tworzenie artykułów, prezentacji, ulotek na potrzeby reklamy, treści dla stron internetowych korporacyjnych i typu landing pages. Analiza i zarządzanie reklamami w Internecie za pomocą Google Analitics, AdWords, AdWords Express. Tworzenie kont Google Firma+, Youtube. Reklama w mediach społecznościowych;
3.Wstępna weryfikacja kompetencji Kandydatów, rozmowy rekrutacyjne w językach rosyjskim, ukraińskim , polskim oraz angielskim;
4.Administrowanie bazą Kandydatów i Pracowników zgodnie z RODO;
5.Koordynowanie spraw związanych z przyjazdem, zatrudnieniem i zakwaterowaniem pracowników z Polski, Ukrainy i Białorusi;
6.Załatwianie zezwoleń i innych spraw z Urzędem Pracy, Wydziałem Spraw Cudzoziemców Urzędu Wojewódzkiego, Strażą Graniczną, Konsulatami i innymi.
7.Przygotowywanie i udział w targach pracy i targach branżowych;
8.Wspieranie współpracy działu handlowego i działu logistyki z partnerami na rynkach wschodnich.
9. Poznanie potrzeb pracowników i dbanie o podnoszenie ich motywacji. Organizacja szkoleń i warsztatów dla pracowników.
10.Dbanie o pozycjonowanie spółki jako dobrego pracodawcy.
Kierownik działu zarządzania zasobami ludzkimi/Head of HR Department
1.Tworzenie,publikacja oraz promocja ofert pracy na terenie Polski,Ukrainy oraz Białorusi;
2.Wstępna weryfikacja kompetencji Kandydatów;
3.Organizowanie i prowadzenie grupowych spotkań z kandydatami (stacjonarnych
i mobilnych) w językach rosyjskim, ukraińskim , polskim oraz angielskim;
4.Umawianie spotkań z kandydatami oraz samodzielna rekrutacja pracowników (wyjazdy
za granicę);
5.Administrowanie bazą Kandydatów;
6.Udzielanie informacji o projektach rekrutacyjnych;
7.Koordynowanie spraw związanych z przyjazdem, zatrudnieniem i zakwaterowaniem
pracowników z Ukrainy i Białorusi;
8.Współpraca z Urzędem Pracy oraz Wydziałem Spraw Cudzoziemców Urzędów
Wojewódzkich w ramach procesowania pozwoleń o pracę, kart pobytu itp.
9.Administrowanie dokumentacją personalną;
10.Odpowiedzialność za budowanie trwałych relacji z pracownikami oraz partnerami
biznesowymi.
2.Wstępna weryfikacja kompetencji Kandydatów;
3.Organizowanie i prowadzenie grupowych spotkań z kandydatami (stacjonarnych
i mobilnych) w językach rosyjskim, ukraińskim , polskim oraz angielskim;
4.Umawianie spotkań z kandydatami oraz samodzielna rekrutacja pracowników (wyjazdy
za granicę);
5.Administrowanie bazą Kandydatów;
6.Udzielanie informacji o projektach rekrutacyjnych;
7.Koordynowanie spraw związanych z przyjazdem, zatrudnieniem i zakwaterowaniem
pracowników z Ukrainy i Białorusi;
8.Współpraca z Urzędem Pracy oraz Wydziałem Spraw Cudzoziemców Urzędów
Wojewódzkich w ramach procesowania pozwoleń o pracę, kart pobytu itp.
9.Administrowanie dokumentacją personalną;
10.Odpowiedzialność za budowanie trwałych relacji z pracownikami oraz partnerami
biznesowymi.
Head of Sales
Bravvo Sp. z o.o.
1.Develops and implements strategic marketing plans and sales plans and forecasts to achieve corporate objectives for products and services.
2.Develops and manages sales/marketing operating budgets.
3.Plans and oversees advertising and promotion activities including print, online, electronic media, and direct mail.
4.Develops and recommends product positioning, packaging, and pricing strategy to produce the highest possible long-term market share.
5.Achieves satisfactory profit/loss ratio and market share in relation to preset standards and industry and economic trends.
6.Ensures effective control of marketing results, and takes corrective action to guarantee that achievement of marketing objectives falls within designated budgets.
2.Develops and manages sales/marketing operating budgets.
3.Plans and oversees advertising and promotion activities including print, online, electronic media, and direct mail.
4.Develops and recommends product positioning, packaging, and pricing strategy to produce the highest possible long-term market share.
5.Achieves satisfactory profit/loss ratio and market share in relation to preset standards and industry and economic trends.
6.Ensures effective control of marketing results, and takes corrective action to guarantee that achievement of marketing objectives falls within designated budgets.
Branch Director for Western Ukraine, chief of the Kiev branch of "SOLARIS" Group
"SOLARIS" Group
1. Organization of work in a corporate environment (Enterprise system software – ERP).
2. Management of branch operation using logistics, accounting and inventory programs via the Central Server in Kharkiv (VLAN).
3. Active collaboration with suppliers and customers, participation in all major exhibitions.
4. Implementation of various projects at all stages to the point of completion.
5. Organization of training sessions, role-acting games, training of personnel aimed at forming a team of common – interest professionals.
6. Result – an up to 180% increase in the Branch income.
2. Management of branch operation using logistics, accounting and inventory programs via the Central Server in Kharkiv (VLAN).
3. Active collaboration with suppliers and customers, participation in all major exhibitions.
4. Implementation of various projects at all stages to the point of completion.
5. Organization of training sessions, role-acting games, training of personnel aimed at forming a team of common – interest professionals.
6. Result – an up to 180% increase in the Branch income.
CEO
Private "Abris-A" Company
1. Sale of computers and network equipment to various companies in Ukraine.
2. The development of corporate networks.
3. Sale and control of inventory programs and software for trade documents, accounting and statistical reports.
4. Staff training and operation of companies’ network and computers.
5. Development and promotion of online brand store www.abris-a.com.ua.
6. Preparation of technical articles, brochures and instructions describing automatic electric devices.
7. Successful cooperation with over 3000 enterprises in Ukraine, Russia, Moldova and Belarus.
2. The development of corporate networks.
3. Sale and control of inventory programs and software for trade documents, accounting and statistical reports.
4. Staff training and operation of companies’ network and computers.
5. Development and promotion of online brand store www.abris-a.com.ua.
6. Preparation of technical articles, brochures and instructions describing automatic electric devices.
7. Successful cooperation with over 3000 enterprises in Ukraine, Russia, Moldova and Belarus.
Projekty
The development of corporate networks of Kharkiv electrical equipment plant
2. The development of corporate networks.
3. Sale and control of inventory programs and software for trade documents, accounting and statistical reports.
4. Staff training and operation of companies’ network and computers.
Zakres obowiązków
1. Sale of computers and network equipment to Kharkiv electrical equipment plant . 2. The development of corporate networks.
3. Sale and control of inventory programs and software for trade documents, accounting and statistical reports.
4. Staff training and operation of companies’ network and computers.
Edukacja
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
HR Business Partnering
Inżynieria
Automatyka
IT - Administracja
Wdrożenia ERP
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Literature, travelling, basketball, swimming, learning foreign languages.
Organizacje
1. Association of Polish Culture in Kharkiv. (2010-2014)
2. The Honorary Donor of Blood in Crakow - RCKiK
2. The Honorary Donor of Blood in Crakow - RCKiK